![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#201 | |
|
"Yess, i looovveee Jaan Bertonken" -Who? "Bertonken" -Vertonghen?! ![]() "Yessss, he is veryyyy goodddd!" En dan weer dat eeuwige gejengel over het Ajax van '95. Soo good with Litmanèn, Kluuvért, Frank and Ronald de Boor. Ja, wrijf het er nog maar even in dat we die tijd nooit meer gaan meemaken. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
||
|
|
|
|
|
#202 | |
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
||
|
|
|
|
|
#203 | |
|
||
|
|
|
|
|
#204 |
|
Je mag in de CL toch niet met een sponsor zoals Bwin/Unibet spelen?
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#205 |
|
Volgens mij was daar een aparte regeling mee. Ik dacht dat ze thuis altijd wel met BWIN op het shirt spelen in de CL , maar uit niet?
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#206 |
|
Jawel. In sommige landen mag het niet. Zoals Frankrijk.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#207 | |
|
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
||
|
|
|
|
|
#208 |
|
Dan zal het wel net zo zijn als dat Malboro bij Ferrari toen. Sommige landen wel en sommige niet.
Ik las alleen net nog ergens een bericht dat het officieel volgens de Spaanse wetgeving ook niet zou mogen. __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#209 | |
|
||
|
|
|