|
|
#101 |
|
Dat kan nog steeds hoor.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#102 | |
||
|
|
|
|
|
#103 |
|
Als ie nu uit zijn bed op zijn hoofd valt, kan hij idd nog een schedelbasisfractuur krijgen.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Mja, ik weet niet. Ik vond hem makkelijk gegeven.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
Gewoon een domme overtreding van Van der Wiel, hij zou ondertussen wel beter moeten weten dan zo te happen.
Laatst gewijzigd door neilpad; 19-09-11 om 11:17 __________________ Bedoelde u: nijlpaard |
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
Nee, er kan nog steeds ernstig hersenletsel worden geconstateerd, ben benieuwd hoe hij de nacht is doorgekomen, die eerste nacht is vaak cruciaal. Is er al een nieuwe update?
|
|
|
|
|
|
#107 | |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
|
#108 | |
|
Als Greg zo graag die topverdediger wil worden moet 'ie dit maar afleren. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
||
|
|
|
|
|
#109 |
|
Ik kreeg een sms van een PSV-supporter over dat het Ajax-publiek gewoon bleef staan en springen en zingen tijdens de behandeling van Tyton, vond ie niet kunnen. Daarna een smsje dat ie blij is dat Sigthorsson wél normaal kan reageren na zo'n moment en ingetogen blijft.
Moest toen wel lachen om Wijnaldum (én de supporters) hier bij de 2-1 .__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Overigens zie ik de beelden nu nog een keer, en wat Manolev doet is juist goed.
Hij trekt niet zomaar aan het hoofd van Tyton, hij kijkt of ie zijn tong heeft ingeslikt. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Goed bedoeld, maar had slecht uit kunnen pakken. Er waren genoeg dokters aanwezig dus hij had gewoon van hem af moeten blijven.
|
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
De pingel was wel terecht trouwens. vd Wiel stapt in, had ie gewoon niet moeten doen.
|
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
|
|
![]() |