![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
gooi ik hem nog dicht ook
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
even verbetering aangebracht in je microanalyse.
@Robin, het is je eigen keuze, maar ik vind je groep wel wat weinig divers. __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
whut
|
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ohja, Derby County schijnt ook een voetbalclub te zijn.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
Ik denk er nog over na.Slaapieee
__________________ Work hard, earn less. |
||
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Maar om mijzelf ultieme fan te noemen gaat mij ook wat ver. Zoals gezegd dus nog nooit in Bernabéu geweest, dat is natuurlijk een enorm gemis. Maar dat komt er wel van.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
||
|
|
|
|
|
#7 | |
|
||
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Hup Holland!
|
Ik ben zelf geen stadionbezoeker maar ben ook nergens echt fanatiek fan van. als Madrid mn passie was, had ik het wel geweten... hell ik heb Bernabeu wel gezien en support ze geeneens. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Waarom zou je geen ultieme fan kunnen zijn? Een supporter is in mijn ogen een actieve variant van een fan.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Durq, bij deze inviteer ik je tot het construeren van een macro-analyse van de kortelings gespeelde topwedstrijd, Barcelona - Milan.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
We moeten een Weebl-Madrid fonds opzetten om zo z'n trip naar Madrid in z'n geheel te betalen.
Kun je eindelijk je held Ramos (ik zeg niets...) van dichtbij zien jongeh.
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Hup Holland!
|
Voor zelf aanschaffen wel ja, daar heb je zelfs een vrij grote wachtrij voor meen ik. Maar bepaalde wedstrijden zijn 2de hands kaartjes toch wel mogelijk? Of gaat dat heel strict op naam e.d.?
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ja, ik ken ook wel een paar die daar via de zwarte markt binnenkwwm. Maar ik bedoelde idd voor het zelf halen
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Hup Holland!
|
Ja ik ging al uit van een 2dehands kaartje. Maar Vlucht+overnachting kan al voor 60 euro dus al kost het kaartje je 70 euro dan nog kan het vrij budget.
Hell, als je dichtbij vliegveld woont ben je sneller in Bernabeu dan een Roda JC fan uit Kerkrade in Groningen is met de trein En treinkaartje is duurder ook nog dan vliegen
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Wel bijzonder dat die supporters van Bommel gingen uitfluiten terwijl er een Dani Alves bij hen op het veld staat...
Verder wel een grappige wedstrijd. __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ik zag Alves vandaag weer iets doen waar Bommel zich voor zou schamen.
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Wat zal Cyberia geschrokken zijn dat Nesta gewoon als een eindbaas speelde
. Die is hopelijk klaar met zijn -smilies voor deze grootheid.Oh en: ![]() !!!!!
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Dat is wel een bazengoal, als ik de Otis-terminologie mag gebruiken.
|
|
|
|
|
|
|
#31 | |
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
||
|
|