![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
||
|
|
|
|
|
#3 |
|
Dope shit
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ik gok Carroll. Lekker rellen in Engeland
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#5 | |||||
|
Een greep uit wat twitter-reacties
![]()
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
||||||
|
|
|
|
|
#6 |
|
Daar kan Carrol echt niet in ontbreken nee hehe.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ik hoop op een echte grote vis!
Spits van Mcity ofzo __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Redactie
|
Dirk kuyt natuurlijk
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Beetje lullig voor Mutu, waarom is hij zo hard aangepakt dan?
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Mark Bosnich
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Omdat hij tijdens de competitie werd gepakt, dit was "out-of-competition" aldus de OP.
Althans, dat denk ik. .
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
PSV Eindhoven!
|
Wayne Rooney, naast de hoeren kan de drugs er ook nog wel bij.
__________________ "A little knowledge is a dangerous thing." |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Terry
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Terry zit er vast dik in ja. Zal alleen wel niet bekend gemaakt worden.
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
een paar dozijn Britse betaalde voetballers
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ik vind Drogba wel een type die soms een joint opsteekt
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ik ook, maar dat heb ik met elke neger
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Same here, maar een neger met een sigaret in zijn handen vind ik er weer NIET uitzien!
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Shag rokende negers dan, al zie ik dat echt bijna nooit
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Plasje na de training zal dan ook wel out-of-competition zijn.
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Joey Barton zal het niet geweest zijn. Die doet zoiets niet.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ik zou het pas schokkend vinden als 'ze' geen drugs deden.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Heb er ook altijd een beetje een dubbel gevoel bij, dat veroordelen van party drugs. Jij en ik doen het zelf ook, en ik weet niet hoe het met jou zit maar ik functioneer gewoon uitstekend op mijn werk en prive.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Wat zou je doen als eigenaar dan als je een speler zou betrappen out of competition? Het onder de dekens stoppen? Een persbericht eruit doen dat 'jouw club een beetje speed of lsd geen probleem vindt'? Desbetreffende speler die avond uitnodigen om je 100% pure coke eens uit te proberen?
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ligt aan de ernst van het gebruik, denk ik.
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Is wat anders dan drugsgebruik. Ik ben er van overtuigd dat bij belangrijke personen niet alles naar buiten komt, niet alleen in Engeland maar overal.
|
|
|
|
|
|
#31 | |
![]() Ik vind dat als het niet prestatie-bevorderend is dat het prima geoorloofd is. |
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Dat wil ik ook best geloven (al hoef je niet verder dan Ferdinand cte kijken dat doping/drugsgebruik serieus wordt opgepakt, ook bij de grootste namen), maar dat betekent niet dat je hier even willekeurig zonder enige basis hoeft te speculeren dat het er dik in zit dat Terry dat doet.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Maar je wil als club (en de sponsoren die je hebt) toch niet daarmee geässocieerd worden? Als je daar (als club/sponsor) niet tegen optreedt, dan kun je 't schudden lijkt me.
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#34 | |
En d'r is natuurlijk wel een link, z'n pa dealde toch? __________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
#36 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Sja de een neemt af en toe een puntje coke.
De ander rookt en neemt af en drinkt bier. Zoals Theo Janssen. Zolang je maar functioneerd. |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Eens.
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Behalve dan dat coke niet mag volgens de wet. En sowieso coke en bier vergelijken
__________________ The only thing I fear is my MoM |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Kolo Touré is het.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
"We asked the FA and they refused to give us the names of the players on cocaine"
Pff, wat een anticlimax. |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Wat triest is dit.
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Waarschijnlijk gemaakt door de Britse Knipping&Van Duren.
|
|
|
|
|
|
|
#49 | |
||
|
|