![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Donderdag 15 september 2011 om 21:05 uur Nederlandse tijd
1e groepswedstrijd Europa League Plaats van handeling:
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
3-1
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Veel Tukkers die kant op? Mooie uitwedstrijd
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Verwacht wel zo'n 1.000 man die kant op, ik kan er zelf niet bij zijn helaas.
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Wordt een gelijkspel. 1-1.
Edoch wens ik den Tukkers veel succes bij den Engelschen. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Typische 2-1 wedstrijd
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
klein verliesje voor de Twentenaren.. (sorry)
Het stadion van Fulham is trouwens ook niet erg groot ![]() edit: Er zijn maarliefst 35 Engelse stadions die groter zijn.. Maar ze hebben dan ook weinig uitbreidingsmogelijkheden natuurlijk.. Laatst gewijzigd door Valange; 14-09-11 om 16:14 |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Prachtig stadion wel.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ik verwacht een makkelijke overwinning van Fulham, niet omdat Fulham nou zo fantastisch is, in tegendeel, maar nu Twente haar creativiteit kwijt is en het op fysiek dan wel loopvermogen neerkomt is FUlham daar veel beter in. Hopelijk heeft Twente nog net iets meer vernuft dan Fulham, want ik hoop wel dat Twente wint
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
__________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
AFCA
|
Ik zie Twente hier nog best wel eens winnen. Ik vind Fulham maar een verschrikkelijk matig ploegje. Heb ze zien spelen tegen Blackburn en het leek echt nergens op. Als Jol dan ook nog eens niet zijn sterkste elftal gaat opstellen zou ik niet weten waarom Twente niet zou kunnen winnen.
Twente mist creativiteit op het middenveld, maar dat neemt niet weg dat ze toch elke wedstrijd wel een paar goede kansen krijgen. Gewoon achter de pot goed dichthouden en een beetje sneaky die 0-1 erin prikken. __________________ There is nothing like returning to a place that remains unchanged to find the ways in which you yourself have altered |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Dat vergroot de kans op lompe schoppers nog meer. Hopelijk kan Twente voetballend de baas zijn ja.
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ruiz mag niet meedoen? Ik dacht dat hij bij Twente alleen CL had gespeeld en wel mee mag doen voor de EL?
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Die regel hebben ze veranderd.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
#16 | |
__________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Exit Huistra |
||
|
|
|
|
|
#17 |
![]()
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Janssen zal wel op 10 spelen dan, Fer vanaf links en Brama als RMV.
Rosales als rechtsbuiten is wel opvallend. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Eindelijk Rosales.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Het Fulham van Jol.
Spektakel gegarandeerd. __________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Zdenek
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Rosales rechtsbuiten... En Cornelisse kan weer blijven staan
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Dat logo op beide schouders
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Rosales
![]() Opstaan knurft. __________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Hoe de neuk is dat geen geel
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
"Als dit mag.."
Gewoon een ongelukkige botsing. Die Kasami maait over de bal heen, en dan komt Fer tegen hem aan gelopen. Alsof dat een kaart waard is
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Echt de bal spelen deed Douglas hier niet echt he.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ehh well? Eerst de bal, vervolgens nam ie de speler mee..
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ah wordt weer leuk met Douglas
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ik ben er bang voor dat Twente "overlopen" gaat worden, Fulham speelt best scherp en redelijk aanvallend. Ik denk dat Twente 't powervoetbal van de Engelsen niet kan beantwoorden.
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Je kan ook z'n shirt gewoon vasthouden Zdenek...
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Na zeventig minuutjes Bajrami en Berghuis erin. Zo die
Grygera en Briggs voorbij wandelen, balletjes geven op Janko en De Jong. Alleen hopen dat het dan niet al 3-0 staat.
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Tiendalli
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
omg
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Man man man...
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Tiendalli
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
TIENDALLI WHAT THE FUCK
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
Voor de goal langs
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Wat is er
aan Grygera? ![]() Tiendalli
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Wisgerhof.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Wisgerhof's ingreep is ook belachelijk. Schopt hem zo in de goeie richting voor Johnson
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
TIENDALLI
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
WTF. Ik zou m meteen wisselen als ik Adriaanse was.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Tiendalli
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
I love you babyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
__________________ (71) 18-05-2012 Wormatia Worms - SC Freiburg II 3-2 (Regionalliga Süd) (---) 19-05-2012 Achilles '29 - Spakenburg 3-0 (Alg. amateur kampioenschap) (72) 20-05-2012 Willem II - FC Den Bosch 2-1 (Prom./Degr. Play-Offs) |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Hup Holland!
|
De oude Co had 'm direct naar huis laten zwemmen. Maar Co is een beetje mild geworden.
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ook lekker ingegrepen van Wisgerhof vervolgens.
Twee amateurs bij elkaar...
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Naar huis laten zwemmen, die Tiendalli
![]() Oh Espa is me voor
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
[EL] Fulham - FC Twente (donderdag 15 september 21:05, live op RTL 7)
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|