![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#151 |
|
Haha Martin denkt van ''bekijk het dan maar lekker Co''
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#152 |
|
goed gedaan
|
|
|
|
|
|
|
#153 |
|
Het eindpraatje na het laatste fluitsignaal houden kan alleen niet meer in deze tijd. Binnen tien seconden naar de reclame
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#154 |
|
Inderdaad
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#155 | |
|
100 % gelijk . Als hij per ongeluk die bal krijgt dan doet er wel wat mee, maar hij verdedigd niet en hij biedt zich niet aan . Ahhhhhhhhhhh, wat een teleurstelling .. Ik moet helaas geduld hebben , maar dat het zo slecht was ... Laatst gewijzigd door tjekkie; 15-09-11 om 23:03 __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#156 |
|
RTL - Heb je John nog gesproken?
Co - Ola John? RTL - Nee, Martin Jol wtf
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#157 |
|
Zelfde gevoel bij de wedstrijd als bij Ajax gisteren.. je kan hem winnen, je kan hem ook verliezen, prima punt.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#158 |
|
|
|
|
|
#159 |
|
Wat was Twente slecht zeg
.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#160 |
|
Ik kijk tegenwoordig nooit meer voetbal met m'n ouders, die doen ongeveer hetzelfde. Speelt Ajax kut, maar zo'n bal kan er altijd nog gewoon invallen, beginnen ze 10minuten voor tijd al: 'Nee, dit wordt niks meer'.
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#161 |
|
Of als het 2-0 wordt met nog meer dan een half uur te gaan en de commentator zelfgenoegzaam verkondigt: 'wedstrijd beslist!', alsof hij de autoriteit heeft om te bepalen wanneer een wedstrijd gespeeld is of niet. Ik kan echt lachen als het even later alsnog gelijk staat.
Spoiler
|
|
|
|
|
|
|
#162 | |
Echt verrot irritant.
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
[EL] Fulham - FC Twente (donderdag 15 september 21:05, live op RTL 7)
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|