|
|
#201 |
|
|
|
|
|
#202 |
|
Wat verwacht je dan van de Jong, dat is toch (nog) niet te vergelijken met de van Persie's en Huntelaars van deze wereld.
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#203 |
|
|
|
|
|
#204 | |
![]() Jij wil een elftal met 11 dezelfde soort spelers? Onzinnig natuurlijk, het is handig om een dribbelaar te hebben, iemand die goed vrije trappen kan nemen, een klootzak als Van Bommel, een supperpasser als Sneijder, een stormram, een muur enz. enz. __________________ No Homo |
||
|
|
|
|
|
#205 | |
|
||
|
|
|
|
|
#206 |
|
Het gaat niet om kwaliteit. Als je als broekie bij Oranje komt zou je het gras moeten opvreten, De Jong hobbelde maar een beetje plichtmatig op het veld.
|
|
|
|
|
|
|
#207 | |
__________________ No Homo |
||
|
|
|
|
|
#208 |
|
Nog ff nagenieten jungs .. tot later ..
Nog een keer die goal zien .. Lekkerrrrrrrr, ja ben echt trots .. Klik ( weg ) __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#209 |
|
Poekie is trending topic
|
|
|
|
|
|
|
#210 |
|
Jij bent gewoon een akelige troll aan het worden, totaal geen argumenten, alleen maar zeiken en zeuren en het arrogante pikkie uithangen. Zoek eens een vriendin ofzo.
|
|
|
|
|
|
#211 | |
|
||
|
|
|
|
|
#212 | ||
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|||
|
|
|
|
|
#213 |
|
Mooi zo. Maar mogen anderen dan misschien minder genieten van die betreffende wedstrijd?
|
|
|
|
|
|
#214 |
|
Waarom???? Die schat ik nog altijd hoger in dan de users hier.
|
|
|
|
|
|
#215 |
|
Ik heb in het vorige topic uitgelegd waarom kuijt niet goed genoeg is. En het blijkt dat er heel veel users hier mijn menig delen. Dat is geen getroll
|
|
|
|
|
|
|
#216 |
|
|
|
|
|
#217 |
|
Marco nog steeds negatief over Bommel
|
|
|
|
|
|
|
#218 |
|
Het is wat, iemand die kritiek op een speler van Twente heeft.
Blawh heeft volledig gelijk, Luuk zette helemaal geen druk, zag er echt niet uit, zag je bijvoorbeeld Sneijder in volle vaart achter een paar Finnen aanrennen, zag je Luuk er een beetje stil bij staan te koekeloeren. |
|
|
|
|
|
|
#219 |
|
Hij speelde ook vrij matig
|
|
|
|
|
|
|
#220 |
|
Zelfs Hodgson?
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#221 |
|
En iedereen "walgt" weer van oranje. Wat zijn we toch een verwend volk.
|
|
|
|
|
|
|
#222 |
|
Je mag er wel vraagtekens bij zetten maar je kan moeilijk zeggen dat het geen argument is natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
#223 |
|
Is dat echt zo? We zijn toch ongeslagen in al die kwalificaties. Ik ben trots. Zo'n wedstrijd tegen een stug en verdedigend Finland, hoeft toch niet mooi te zijn?
|
|
|
|
|
|
#224 | |
|
||
|
|
|
|
|
#225 |
|
|
|
|
|
#226 |
|
|
|
|
|
#227 |
|
PSV Eindhoven!
|
De enige die echt een ruim voldoende verdiende zijn Sneijder, strootman en heitinga.
__________________ "A little knowledge is a dangerous thing." |
|
|
|
|
|
#228 |
|
|
|
|
|
#229 |
|
Yep, die uiteindelijk weer een team vormen. Daar heb je een coach voor. Geen mal van allemaal dezelfde spelers die dezelfde gaven hebben maar een samengesgteld collectief van spelers die allemaal op hun eigen manier hun bijdrage hebben.
|
|
|
|
|
|
#230 |
|
|
|
|
|
#231 |
|
Nooit geweten dat het voetbal zo zwart-wit was.
|
|
|
|
|
|
#232 | |
|
Hup Holland!
|
Hoe dan ook blijven we natuurlijk wel een van de beste landen. Ben wel blij als Robben weer speelt, dat soort spelers geniet ik toch het meest van. |
|
|
|
|
|
|
#233 |
|
Nee, dat is het juist niet in mijn redenering. Juist heel gekleurd en verschillend. Wat is jouw opvatting dan?
|
|
|
|
|
|
#234 |
|
Kuijt
![]() Oldenburger ![]() Kraay ![]() SCH
|
|
|
|
|
|
|
#235 |
|
Een team kan niet simpelweg bestaan uit, 1 schopper, 1 renpaard, een technicus, een afmaker. Zo werkt voetbal niet. Sla alle succesvolle club en landen-teams van de laatste 20 jaar er maar op na.
|
|
|
|
|
|
#236 |
|
Wel meer, Pahlplatz, van Dijk, Thijssen, Wildschut en Bosman scoorde ook terwijl ze onder contract stonden bij Twente.
|
|
|
|
|
|
|
#237 |
|
|
|
|
|
#238 |
|
Nee, da's dan ook niet wat ik beweer, maar dat snap je zelf ook wel.
|
|
|
|
|
|
#239 |
|
|
|
|
|
|
|
#240 |
|
Bovendien is het verdomde voorspelbaar waarom Van Basten zo'n moeite heeft met Van Bommel. Van Bommel is te mondig, levert inhoudelijk kritiek op het spel van Oranje onder Van Basten en op Cruyff.
|
|
|
|
|
|
|
#241 |
|
Wat was dat voor bedroevend camerawerk zeg
![]() Verder matige wedstrijd, Sneijder was veruit de beste en 3 punten. Wel tevreden dus. |
|
|
|
|
|
|
#242 |
|
Maar Oranje zou niet kunnen functioneren met 2 voetballende buitenspelers i.p.v. 1, en één werker?
|
|
|
|
|
|
#243 |
|
Arkivuo
![]() Zo loop je in de Adelaarshorst je wedstrijdjes te spelen en zo loop je tussen de werklozen tegen Oranje te spelen __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#244 |
|
Oh ja: Kuijt
|
|
|
|
|
|
#245 |
|
|
|
|
|
#246 |
|
Finland 0 - 2 Holland (Euro 2012) - YouTube
Voor de mensen die het gemist hebben: Finse ballenjongen achter het doel juicht bij de 2-0 |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Finland - Nederland #2
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|