![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | ||
![]()
__________________ Boem! Koekoek! |
|||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Wat een flatteuze foto.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Hij heeft echt een perfect rond hoofd, net een bowlingbal.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Leuk bijbaantje.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Eerst sushi eten en dan een koi karper kopen
![]() Knap staaltje overacting weer van Vermeegen... __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ik keek het gisteren even maar OF ik ben hier te oud voor geworden OF Harry's trucje is een beetje uitgewerkt.
Ik vond het in ieder geval lang niet meer zo leuk als vroeger toen ik een jaar of 14 was. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Tja, dit kan nu echt niet meer inderdaad.
De zin van de gast herhalen en een gekke bek trekken, meer is het niet.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Het is gewoon afgelopen voor Harry alleen begrijpt hij dat zelf nog niet.
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Zag je ook hoe hij loopt af en toe als het te grappig word voor hem...
Hij trekt zijn kop in zijn schouders en doet zijn armen wijd en loopt dan compleet te hard en te nep te lachen en lucht web te blazen tussen zijn lippen... Dit is te simpel.... Zit hij een pokkeeind bij VdVaart in de auto om na 2 minuten te zeggen, doei!! Ik ga.... __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Wat een loser. Heb hem nooit leuk gevonden. Alles is nep aan hem.
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ik word ook helemaal simpel van dat constant ophemelen van de gast waar hij op dat moment is, dat ik dit toendertijd leuk heb gevonden zeg. Ook dat met die fietser van z'n fiets schieten. Dat is wél ooit leuk geweest, met 't slaapkamerraam en 'n voorbijrijdende auto, waarom nu met 'n fietser?
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#14 | |
Als een mongool zit hij fake nerveus te doen in de Cayenne in de wasstraat... Volgens mij heeft hij het iq van een walnoot! __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Niet gezien en blijkbaar niks gemist. Die prijzen zijn wel cool om te winnen. Komt dat ook bij dit programma?
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Vroeger vond ik De Regenjas erg leuk maar voor mij hoeft het nu ook niet meer. Het hoort bij die tijd. De chemie tussen Harry en de spelers was toen ook beter.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
De binnenkant van White Hart Lane zag er trouwens wel mooi uit. Lekker clean en strak.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Als je gisteren gekeken hebt dan weet je over wie ik het heb...
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Petrovic die bij de wegwijzer gewoon door de heg heen stapte was geniaal. Net als het spreekkoor dat Ronald de boer voor zichzelf bedacht had.
|
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Zojuist een mail gekregen met vragen:
1. Hoeveel seconden houden de spelers de bal koppend hoog 2. Voor welke buitenlandse club speelde Theo Janssen ooit 3. Hoe heet het beveiligingssysteem van het Kyocera Stadion 2 & 3 een eitje, maar vraag 1 komt uit een aflevering misschien? Iemand die het antwoord weet? |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Twente natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
It giet oan:
Maandag 22.00 uur in Leven Als Een Prof: Harry Vermeegen op bezoek bij Ronald Koeman en Piet Velthuizen! #rtl7 #feyenoord #vitesse __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Heeft een amateurteam dit eigenlijk al gewonnen?
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
Pietje Velthuizen, wat een gast
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
Wat hebben ze bij Vitesse met vissen altijd?
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Wat een fucking lelijk huis.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Piet en John hebben dezelfde hobby (en dezelfde kennis die weer reclame nodig had)
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
van den Brom zit er vanavond weer in
![]() Nu moet hij dat UDO7 trainen... __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Op je 31e debuteren in het Nederlands elftal.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Van Leur?
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Van de Luer is het dan.
Vrije trap tegen Portugal in Eindhoven op de paal. |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Het ging om Van Hintum
![]() Overigens was Van Galen nog ouder. |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Leven als een prof: Harry Vermeegen maakt zijn debuut op RTL.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|