![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Hopen dat Huntelaar zijn totaal nog effe wat hoger krijgt. Amper kansen gehad.
Robin heeft er wel een zooi gemist .
Laatst gewijzigd door Dagglala; 02-09-11 om 21:24 __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Waarom altijd zo'n goed begin en vervolgens gaan kutten? Dat gebeurt echt zooooo vaak.
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Kuijt
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Kuijt
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Omdat Van Persie
![]() Tjezus, heb hem zelden een goede wedstrijd zien spelen in Oranje. __________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Hup Holland!
|
30 minuten zuivere speeltijd.
83% balbezit; 25 minuten vrijwel geheel op de helft van San Marino 3 goals Is eigenlijk echt fucking slecht. Wanprestatie. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Bert moet even goed kwaad worden.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Hopelijk Huntelaar eruit en Van Persie in de spits. In de laatste minuut liep ie ook weer simpel weg, want San Marino speelt niet eens anti-voetbal, maar verdedigt gewoon 25-30 meter naar voren, zonder een buitenspelval. Ideaal voor snelle spelers..
Elia op links, Van Persie spits en Wijnaldum erbij zou ik zeggen. Zijn diepgang kunnen we gebruiken. Of De Jong spits en Van Persie rechts... __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Kuyt is inderdaad wel dramatisch hoor, als je tegen San fucking Marino al geen fatsoenlijke voorzet kan geven...
En ondertussen zie ik op een Engels forum weer allemaal gedweep over wat ie bij Liverpool allemaal goed doet. Dat is toch een totaal andere manier van voetballen. __________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Van Basten heeft wel gelijk wb dat gallery play.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
v Basten ziet heel vaak dingen goed
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
De laatste tijd wel, serieus.
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Dat San Marino is eigenlijk toch gewoon een Friesland.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Wat een godsgeklaag hier
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Bij Liverpool is het ook helemaal kut.
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
#21 |
|
Van Persie
Vind je het gek dat die gast nog speelt bij zo'n middelmatig team als Arsenal. Hij is gewoon niet goed genoeg.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Wacht maar tot San M met de stormram komt
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Hongarije 2-1 Zweden.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Hongarije - Zweden
Spoiler
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Bert moet ruimte creeeren, dus als hij Pieters en kuyt eruit haalt en niemand erin zet is de conclusie dat we uitlopen naar zeker een 7 à 8-0
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Hup Holland!
|
Volgens mij zien ze 'm daar niet heel veel anders hoor, maar waarderen ze het wel meer. Gebruiken daar voor Kuyt ook termen als 'workhorse' 'useful' 'great work ethic' 'knows his limits' 'great servant to the club'.
Hij heeft dus idd hun respect en waardering maar ze vinden hem geen geweldenaar ofzo. Zien ook de gebreken. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Hup Holland!
|
Oké;
Kuyt
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Huntelaar heeft tot nu toe 1 goede voorzet gehad volgens mij, toch wel treurig. Voor de rest hoop ik dat Bert even goed gescholden heeft in de rust, het laatste half uur leek werkelijks nergens naar.
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Verdomme man ik wil goals zien
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Kuijt heeft een rare snuijt
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Wat een goal
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Kuijt
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Hup Holland!
|
Kuyt
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Lionel Kuyt.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Kuijt is een echte spits
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Robin
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Hup Holland!
|
Dirkinho
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Hahahaha, deze afronding van Kuijt, holy shit...
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Dirkie
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Nou is het weer andersom scoort ie bij Schalke en niet in Oranje.
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Vd Wiel, eindbaas
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Sneijder wat doe je man
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Leo
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
[EK Kwalificatie 02/09 20.30] Nederland - San Marino: Kuijt :').
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|