Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Media & Live
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 26-08-11, 17:28 Standaard   #1
Schiet van afstand

Friggles's Voetbal Forum schermafbeelding

Dat was dus de laatste post

Ik heb nu 2 weken geleden Eredivisie Live geactiveerd via de actie van de telegraaf en nog steeds heb ik niks binnen. Mooie actie zo, als er niks gebeurd..
Friggles is nu online   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 26-08-11, 17:29 Standaard   #2

El Capitano's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Friggles Bekijk bericht
Ik heb nu 2 weken geleden Eredivisie Live geactiveerd via de actie van de telegraaf en nog steeds heb ik niks binnen. Mooie actie zo, als er niks gebeurd..
Bij mij schijnt hij vandaag of gisteren (ook na zeker 2 weken) eindelijk geactiveerd te zijn, maar ik krijg de zender heel slecht door. Amper tot niet.
Mja, dan zullen ze wel naar Ziggo wijzen natuurlijk.

Oud 26-08-11, 17:34 Standaard   #3

MaxPower's Voetbal Forum schermafbeelding

Nee, mensen die via een actie een abo afsluiten krijgen met opzet slecht beeld. Schrapers die het zijn.
MaxPower is offline   Met citaat reageren
Oud 26-08-11, 17:35 Standaard   #4
Ik niet!

Plato's Voetbal Forum schermafbeelding

Eigenlijk wel terecht .

Oud 26-08-11, 17:35 Standaard   #5

Weerhoud mij er wel van om een vast abonnement te nemen in ieder geval .

Oud 26-08-11, 17:44 Standaard   #6
Waarom heb jij eigenlijk niet allang een abbo als fervent liefhebber en volger?
El Presidente is nu online   Met citaat reageren
Oud 26-08-11, 17:50 Standaard   #7
Schiet van afstand

Friggles's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik heb een abbo op Eredivisie Live en Sport1, alleen dit is een andere tv met digitenne dus moet ik het daar ook op afsluiten. Dit was dan een leuk begin, met 2 maanden gratis, maar zo vind ik er weinig aan.
Friggles is nu online   Met citaat reageren
Oud 26-08-11, 18:30 Standaard   #8

TheJanitor's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door MaxPower Bekijk bericht
Nee, mensen die via een actie een abo afsluiten krijgen met opzet slecht beeld. Schrapers die het zijn.
Dat zou best gaar zijn.. hoe willen ze dan aan klantenbinding doen. Als men zo'n brakke kwaliteit ziet, dan denk je toch niet gelijk: Hiervoor wil ik gaan betalen?
TheJanitor is offline   Met citaat reageren
Oud 26-08-11, 18:33 duh   #9

Tjeuke's Voetbal Forum schermafbeelding

Is dat alleen bij mij dat de kwaliteit van de filmpjes van de samenvattingen op de site sinds het nieuwe seizoen verschrikkelijk beroerd is?

Oud 26-08-11, 19:16 Standaard   #10
Oorspronkelijk geplaatst door Friggles Bekijk bericht
Ik heb een abbo op Eredivisie Live en Sport1, alleen dit is een andere tv met digitenne dus moet ik het daar ook op afsluiten. Dit was dan een leuk begin, met 2 maanden gratis, maar zo vind ik er weinig aan.
Ik doelde meer op Capitano, omdat die naar mijn idee echt alles ziet en volgt. En dus geen EL heeft. Denk dat die wel Sport1 heeft maar toch.
El Presidente is nu online   Met citaat reageren
Oud 26-08-11, 19:32 Standaard   #11
Hup Holland!

Zappie's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano Bekijk bericht
[...]

Bij mij schijnt hij vandaag of gisteren (ook na zeker 2 weken) eindelijk geactiveerd te zijn, maar ik krijg de zender heel slecht door. Amper tot niet.
Mja, dan zullen ze wel naar Ziggo wijzen natuurlijk.
Kan zomaar aan Ziggo liggen natuurlijk. Ik heb altijd perfect beeld bij UPC.
Zappie is offline   Met citaat reageren
Oud 26-08-11, 19:50 Standaard   #12

ReMcOrE's Voetbal Forum schermafbeelding

ik had het binnen een paar dagen geactiveerd... en het beeld is prima

Oud 26-08-11, 19:52 Standaard   #13
Ik niet!

Oorspronkelijk geplaatst door Zappie Bekijk bericht
[...]

Kan zomaar aan Ziggo liggen natuurlijk. Ik heb altijd perfect beeld bij UPC.
Ik bij Ziggo eveneens.

Oud 26-08-11, 19:54 Standaard   #14

DurQ's Voetbal Forum schermafbeelding

perfect is ook mmaar relatief...

welke resolutie is het HD kanaal eigenlijk? Lijkt me absoluut geen native HD.

Upscaling

Oud 30-08-11, 19:44 Standaard   #15

TUFKAL's Voetbal Forum schermafbeelding

Eredivisie Live is omslagpunt voorbij

Eredivisie Live, de TV-zender waar de clubs voor 72% eigenaar van zijn, verdient inmiddels zo veel, dat het in staat is de leningen die de zender de eerste drie jaar van het bestaan hebben geholpen om aanloopverliezen af te dekken, terug te betalen, zo vertelde directeur Frank Rutten van Eredivisie CV dinsdagmorgen op een persconferentie in het gebouw van medeaandeelhouder Endemol.

Het nettoresultaat van de zender wordt voor dit seizoen geschat op € 30 miljoen, bijna een verdubbeling van de € 16 miljoen winst in 2010/2011. De eigen zender is volgens Rutte de belangrijkste inkomstenbron van het bedrijf Eredivisie Media & Marketing CV waarin ook de NOS-gelden (voor 20%), sponsorgelden (12%) en de verkoop van TV-rechten aan het buitenland (3%) samenstromen. In totaal maakt de CV nu een winst die ongeveer gelijk is aan de € 63 miljoen die in 2005 te verdelen was als gevolg van de NOS/Versatel deal.
De zender trekt ook steeds meer kijkers, aldus Arno de Jong, een directeur media en marketing. De zender haalde afgelopen seizoen liefst 90.000 nieuwe abonnees binnen, kende in de zomerperiode 20 procent minder opzeggers dan voorheen en verwelkomde na een marketingactie met De Telegraaf in een week tijd 100.000 nieuwe abonnees. Absoluut kijkcijferrecord voor Eredivisie Live was met 1,2 miljoen uiteraard Ajax-FC Twente op 15 mei van dit jaar.
Overigens gaat dit niet ten koste van de kijkcijfers van Studio Sport, want ook die stegen het afgelopen seizoen. Op zaterdag keken gemiddeld 1.565.000 (2010/2011 1.450.000) naar de NOS en op zondag 2.685.000 (2.610.000).
"Eredivisie Live bewijst dat Nederlanders bereid zijn te betalen voor livewedstrijden", was dan ook de conclusie van Alex Tielbeke, de directeur van de Eredivisie CV.
Wat moet ik hiervan vinden? Is dit goed nieuws?
Had het eerlijk gezegd niet verwacht.

Oud 30-08-11, 19:50 Standaard   #16
Cool Daddy

DIGGER's Voetbal Forum schermafbeelding

Is wel goed nieuws ja, is men toch wat aan het veranderen. De kosten voor Eredivisie Live of Sport 1 zijn echt niet hoog voor wat je krijgt.
2 x per maan naar de film, 1 ker per kwartaal naar de Sauna, een beetje mobiel telefoon abonnement, een rondje op het terras, allemaal duurder dan een maan een abonnement op 1 van de 2.

Had laatst iemand op bezoek die schrok van de prijs van EL, 180 Euro per jaar.
Diezelfde persoon gaat wel 2 keer per week uit eten, 2 keer per maand naar de Sauna en in de warmere maanden regelmatig naar allerlei pretparken. Tel dan eens uit, je kosten.

Dus ja, fijn dat het einelijk goed lijkt te gaan, want dat is wel nodig voor het NL voetbal.

Oud 30-08-11, 19:52 Standaard   #17

MaxPower's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door DIGGER Bekijk bericht
Diezelfde persoon gaat wel 2 keer per week uit eten, 2 keer per maand naar de Sauna en in de warmere maanden regelmatig naar allerlei pretparken. Tel dan eens uit, je kosten.
Wat een vergelijking. Jij zit de rest van het jaar binnen begrijp ik?
MaxPower is offline   Met citaat reageren
Oud 30-08-11, 19:54 Standaard   #18

Oorspronkelijk geplaatst door El Presidente Bekijk bericht
[...]

Ik doelde meer op Capitano, omdat die naar mijn idee echt alles ziet en volgt. En dus geen EL heeft. Denk dat die wel Sport1 heeft maar toch.
Omdat ik er in het verleden te weinig naar keek. Meestal kijk ik live-wedstrijden in de kroeg, kantine of met vrienden, of ik bezoek zelf wedstrijden. Soms wat van die aanbiedingen, maar mij laatste vaste abonnement is al een tijd geleden.

Oud 30-08-11, 19:56 Standaard   #19
Cool Daddy

[...]

Nee, maar aan sommige dingen geven mensen zonder het door te hebben echt flinke bedragen uit op jaarbasis, en dan zeuren over 180 Euro voor zo enorm veel voetbal, terwijl hij nota bene voetballiefhebber is...

Oud 30-08-11, 20:02 Standaard   #20

Oorspronkelijk geplaatst door TUFKAL Bekijk bericht
[...]

Het is redelijk goed nieuws. Eredivisielive heeft veel vaste kosten, bijna alle extra inkomsten die ze nu krijgen gaan rechtstreeks naar de clubs.

Het ligt er ook een beetje aan hoeveel mensen er blijven hangen van die telegraaf actie.
Oud 30-08-11, 20:02 Standaard   #21

[...]

Nee, maar aan sommige dingen geven mensen zonder het door te hebben echt flinke bedragen uit op jaarbasis, en dan zeuren over 180 Euro voor zo enorm veel voetbal, terwijl hij nota bene voetballiefhebber is...
100% mee eens.
Oud 30-08-11, 20:47 Standaard   #22
SuperPalmboom

Palmboom's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]

Heel goed nieuws, Eredivisie Live begint wel te werken. In Belgie krijgen ze dan wel 45 miljoen maar als de toename van abonnees zo door gaat kan dit in Nederland ook gehaald worden.
Palmboom is offline   Met citaat reageren
Oud 30-08-11, 20:57 Standaard   #23
Hup Holland!

Thieske's Voetbal Forum schermafbeelding

Het klinkt me meer in de oren als de zoveelste goednieuws show vanuit Eredivisie Live.

Die komen keer op keer met juichende verhalen maar waarop zijn die schattingen gebaseerd is de vraag?

Op de toename van abonnees door die Telegraaf actie? Daarvan loopt 80% na 2 maanden weer weg, zonder een cent betaald te hebben.
Thieske is offline   Met citaat reageren
Oud 30-08-11, 21:00 Standaard   #24

DurQ's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Palmboom Bekijk bericht
[...]

Heel goed nieuws, Eredivisie Live begint wel te werken. In Belgie krijgen ze dan wel 45 miljoen maar als de toename van abonnees zo door gaat kan dit in Nederland ook gehaald worden.
NL clubs krijgen ook 45 miljoen. Vorig jaar 50 miljoen, dat jaar daarvoor 55 miljoen. Verwachting op termijn is dat het weer zal oplopen naar 65 miljoen.

Oud 30-08-11, 21:02 Standaard   #25
Cool Daddy

Oorspronkelijk geplaatst door Thieske Bekijk bericht
Het klinkt me meer in de oren als de zoveelste goednieuws show vanuit Eredivisie Live.

Die komen keer op keer met juichende verhalen maar waarop zijn die schattingen gebaseerd is de vraag?
Mwah, ik schat ze bij EL wel iets hoger in dat de Griekse regering van de afgelopen 30 jaar

Oud 09-09-11, 18:22 Standaard   #26

[...]

Ze moeten trouwens echt meer geld gaan ontvangen uit de verkoop van tv-rechten aan het buitenland.. 3% van de inkomsten komt daaruit. Echt te triest eigenlijk.
Oud 09-09-11, 18:32 Standaard   #27
Ik niet!

Oorspronkelijk geplaatst door TheJanitor Bekijk bericht
[...]

Ze moeten trouwens echt meer geld gaan ontvangen uit de verkoop van tv-rechten aan het buitenland.. 3% van de inkomsten komt daaruit. Echt te triest eigenlijk.
Het lijkt me niet dat daar veel groeipotentieel in zit eerlijk gezegd. Ik bedoel: in welke landen is men bereid om voor de Eredivisie te betalen? Vlaanderen, Suriname misschien, wat Nederlandse immigranten in de VS, Nieuw-Zeeland etc., maar verder? Daar ga je echt geen miljoenen ophalen.

Oud 09-09-11, 18:33 Standaard   #28
Ik niet!

[...]

Het is natuurlijk wel zo, aan de 400 euro per jaar die ik aan mijn abonnementen op Eredivisie Live en Sport1 uitgeef beleef ik honderden uren plezier, ik ken weinig andere hobby's die relatief zo weinig kosten.

Oud 09-09-11, 18:54 Standaard   #29

Oorspronkelijk geplaatst door Plato Bekijk bericht
[...]

Het lijkt me niet dat daar veel groeipotentieel in zit eerlijk gezegd. Ik bedoel: in welke landen is men bereid om voor de Eredivisie te betalen? Vlaanderen, Suriname misschien, wat Nederlandse immigranten in de VS, Nieuw-Zeeland etc., maar verder? Daar ga je echt geen miljoenen ophalen.
De toppers in de eredivisie worden ook wel gekeken in andere landen. En als je een topspeler hebt uit een land is er ook interesse om te kijken naar de eredivisie vanuit die landen. En sommige Nederlandse teams, vooral Ajax dan, hebben ook gewoon fans in het buitenland die niets met Nederland te maken hebben.
Oud 09-09-11, 18:57 Standaard   #30
Ik niet!

[...]

De toppers in de eredivisie worden ook wel gekeken in andere landen. En als je een topspeler hebt uit een land is er ook interesse om te kijken naar de eredivisie vanuit die landen. En sommige Nederlandse teams, vooral Ajax dan, hebben ook gewoon fans in het buitenland die niets met Nederland te maken hebben.
Dan heb je het nog steeds niet over substantiële bedragen, hooguit over een paar miljoen.

Oud 09-09-11, 18:58 Standaard   #31

[...]

Dan heb je het nog steeds niet over substantiële bedragen, hooguit over een paar miljoen.
Ik wil meer.

De Nederlandse competitie is vaak leuker om naar te kijken dan naar die andere top competities. En die harken een paar 100 miljoen binnen uit buitenlandse tv-rechten, per competitie. En wij dus ongeveer 3 miljoen.
Oud 09-09-11, 19:01 Standaard   #32
Ik niet!

[...]

Ik wil meer.

De Nederlandse competitie is vaak leuker om naar te kijken dan naar die andere top competities. En die harken een paar 100 miljoen binnen uit buitenlandse tv-rechten, per competitie. En wij dus ongeveer 3 miljoen.
De PL en La Liga (of beter gezegd Barça en Real) zijn de enige competities waar je het over een paar 100 miljoen hebt, de Serie A haalt circa 100 miljoen op, de Bundesliga een stuk minder en zelfs bij Ligue 1 heb je het over niet meer dan enkele tientallen miljoenen.

Oud 09-09-11, 19:02 Standaard   #33

[...]

De PL en La Liga (of beter gezegd Barça en Real) zijn de enige competities waar je het over een paar 100 miljoen hebt, de Serie A haalt circa 100 miljoen op, de Bundesliga een stuk minder en zelfs bij Ligue 1 heb je het over niet meer dan enkele tientallen miljoenen.
Heb je daar ook bronnen voor? Niet dat ik je niet vertrouw maar ik vind cijfertjes altijd wel interessant.
Oud 09-09-11, 19:04 Standaard   #34
Ik niet!

[...]

Heb je daar ook bronnen voor? Niet dat ik je niet vertrouw maar ik vind cijfertjes altijd wel interessant.
Ik heb een tijd geleden ergens een tabel hiervan gezien, heb m nu even niet direct paraat.

Oud 09-09-11, 19:05 wink   #35

[...]

Ik heb een tijd geleden ergens een tabel hiervan gezien, heb m nu even niet direct paraat.
Ah even zoeken dus.
Oud 10-09-11, 12:16 bulb   #36
[...]

Televisieinkomsten Eredivisie en buitenlandse competities: Wat levert het de clubs op?
Eppie_NL is offline   Met citaat reageren
Oud 10-09-11, 15:50 Standaard   #37

Ja, maar daar staat niet bij hoeveel geld ze uit het buitenland halen.
Oud 10-09-11, 17:25 Standaard   #38

Koekebakker's Voetbal Forum schermafbeelding

Is wel goed nieuws ja, is men toch wat aan het veranderen. De kosten voor Eredivisie Live of Sport 1 zijn echt niet hoog voor wat je krijgt.
2 x per maan naar de film, 1 ker per kwartaal naar de Sauna, een beetje mobiel telefoon abonnement, een rondje op het terras, allemaal duurder dan een maan een abonnement op 1 van de 2.

Dus ja, fijn dat het einelijk goed lijkt te gaan, want dat is wel nodig voor het NL voetbal.
Ze kun je het blijven relativeren. Sport7 begon ooit met de kreet 'voetbal voor een zak patat' (2 gulden in de maand).

Ja, het is nog steeds hier relatief goedkoop en de pakketten zijn niet enorm versnipperd zoals in sommige andere landen maar het wordt steeds duurder. Van iemand in de straat hoorde ik dat UPC de combi EL+Sport1 van 17,50 naar 21,50 heeft verhoogd; een forse verhoging toch wel.

Oud 10-09-11, 17:27 Standaard   #39

Koekebakker's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]

Ja, maar daar staat niet bij hoeveel geld ze uit het buitenland halen.
De Premier League is de enige competitie die evenveel op haalt uit het buitenland als uit de eigen 'markt'.

Oud 11-09-11, 12:05 question   #40
Mênnus Brabander

De KnikkerKoning's Voetbal Forum schermafbeelding

Hoe kan ik de samenvatting online kijken? Ik heb een abonnement en een account.

Oud 11-09-11, 12:08 Standaard   #41

Runselpink's Voetbal Forum schermafbeelding

Wanneer krijg ik beeld? Ik heb een streampje gekocht voor Heerenveen Groningen maar hij staat nog steeds op zwart met een ronddraaiend stippelrondje in het midden...

#T Robert Maaskant
Runselpink is offline   Met citaat reageren
Oud 11-09-11, 14:44 Standaard   #42

Oorspronkelijk geplaatst door Runselpink Bekijk bericht
Wanneer krijg ik beeld? Ik heb een streampje gekocht voor Heerenveen Groningen maar hij staat nog steeds op zwart met een ronddraaiend stippelrondje in het midden...
Werkt ie al?
Oud 11-09-11, 14:51 Standaard   #43
Genot

Ricky's Voetbal Forum schermafbeelding

Vrije zenders en dan niet even een juup wedstrijd uitzenden, dat is jammer
Ricky is offline   Met citaat reageren
Oud 11-09-11, 16:42 Standaard   #44

Runselpink's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]

Werkt ie al?
Hij begon met werken om 12:38. Eindelijk maar toch. Had ondertussen al even met EL gebeld.. na 20 min storten ze het geld terug, als hij het dan nog niet doet. Helaas deed hij het op tijd.

#T Robert Maaskant
Runselpink is offline   Met citaat reageren
Oud 11-09-11, 17:23 Standaard   #45

Oorspronkelijk geplaatst door Runselpink Bekijk bericht
[...]

Hij begon met werken om 12:38. Eindelijk maar toch. Had ondertussen al even met EL gebeld.. na 20 min storten ze het geld terug, als hij het dan nog niet doet. Helaas deed hij het op tijd.
Helaas? Was je niet blij dat je alsnog kon kijken dan?
Oud 11-09-11, 18:33 Standaard   #46

Een half uurtje boxen kijken hier in Amerika is ook al $70 trouwens. Wij mogen niet klagen
Oud 07-10-11, 12:29 smile   #47
Cijntje, ja. Cijntje

denthemen's Voetbal Forum schermafbeelding

Voor Ziggo gebruikers
Voetballiefhebbers opgelet! In oktober vind je op kanaal 13 het hoofdkanaal van Eredivisie Live. Gratis voor alle digitale TV abonnees!

Van 14 tot en met 23 oktober staat je weekend in het teken van voetbal. Tijdens de Eredivisie Live 10-daagse maak je namelijk vrijblijvend kennis met Eredivisie Live! Geniet volop mee van heel veel live voetbal uit de Eredivisie, Jupiler League en de UEFA Europa League, of volg je favoriete Eredivisie club op de voet, met Club TV op het live voetbalkanaal van Nederland.

Ga snel naar kanaal 13 en je kijkt de Klassieker en vele andere wedstrijden live.

Oud 07-10-11, 15:55 Standaard   #48
EAYS

Dos37's Voetbal Forum schermafbeelding

Ah dat is mooi.
Dos37 is offline   Met citaat reageren
Oud 07-10-11, 16:50 Standaard   #49
Econoom

Boris's Voetbal Forum schermafbeelding

Mooi Ajax - Feyenoord live .
Boris is nu online   Met citaat reageren
Oud 24-10-11, 11:22 Standaard   #50
SuperPalmboom

Palmboom's Voetbal Forum schermafbeelding

Nieuw kijkcijferrecord voor Eredivisie Live
AMSTERDAM - De klassieker Ajax-Feyenoord heeft voetbalzender Eredivisie Live een nieuw eigen kijkcijferrecord bezorgd. Ruim 1,6 miljoen mensen zagen deze wedstrijd zondag via dit digitale kanaal, zo blijkt maandag uit cijfers van de Stichting KijkOnderzoek (SKO).
Oke maar nu zijn de gratis kijkers weer weg, en hoeveel blijven er dan nog van over.

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Media & Live

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:32.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site