|
|
#1 | |
|
Dat was dus de laatste post
![]()
|
||
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Mja, dan zullen ze wel naar Ziggo wijzen natuurlijk. __________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
||
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nee, mensen die via een actie een abo afsluiten krijgen met opzet slecht beeld. Schrapers die het zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Eigenlijk wel terecht
.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Weerhoud mij er wel van om een vast abonnement te nemen in ieder geval
.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Waarom heb jij eigenlijk niet allang een abbo als fervent liefhebber en volger?
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ik heb een abbo op Eredivisie Live en Sport1, alleen dit is een andere tv met digitenne dus moet ik het daar ook op afsluiten. Dit was dan een leuk begin, met 2 maanden gratis, maar zo vind ik er weinig aan.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Dat zou best gaar zijn.. hoe willen ze dan aan klantenbinding doen. Als men zo'n brakke kwaliteit ziet, dan denk je toch niet gelijk: Hiervoor wil ik gaan betalen?
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Is dat alleen bij mij dat de kwaliteit van de filmpjes van de samenvattingen op de site sinds het nieuwe seizoen verschrikkelijk beroerd is?
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ik doelde meer op Capitano, omdat die naar mijn idee echt alles ziet en volgt. En dus geen EL heeft. Denk dat die wel Sport1 heeft maar toch.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Kan zomaar aan Ziggo liggen natuurlijk. Ik heb altijd perfect beeld bij UPC.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
ik had het binnen een paar dagen geactiveerd... en het beeld is prima
__________________ "...FCT FTW..." |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ik bij Ziggo eveneens.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
perfect is ook mmaar relatief...
welke resolutie is het HD kanaal eigenlijk? Lijkt me absoluut geen native HD. Upscaling
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
Had het eerlijk gezegd niet verwacht. __________________ "Welk verleden speelt geen rol in het heden?" (Ducrot) |
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Is wel goed nieuws ja, is men toch wat aan het veranderen. De kosten voor Eredivisie Live of Sport 1 zijn echt niet hoog voor wat je krijgt.
2 x per maan naar de film, 1 ker per kwartaal naar de Sauna, een beetje mobiel telefoon abonnement, een rondje op het terras, allemaal duurder dan een maan een abonnement op 1 van de 2. Had laatst iemand op bezoek die schrok van de prijs van EL, 180 Euro per jaar. Diezelfde persoon gaat wel 2 keer per week uit eten, 2 keer per maand naar de Sauna en in de warmere maanden regelmatig naar allerlei pretparken. Tel dan eens uit, je kosten. Dus ja, fijn dat het einelijk goed lijkt te gaan, want dat is wel nodig voor het NL voetbal. __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#17 | |
Jij zit de rest van het jaar binnen begrijp ik?
|
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Omdat ik er in het verleden te weinig naar keek. Meestal kijk ik live-wedstrijden in de kroeg, kantine of met vrienden, of ik bezoek zelf wedstrijden. Soms wat van die aanbiedingen, maar mij laatste vaste abonnement is al een tijd geleden.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Nee, maar aan sommige dingen geven mensen zonder het door te hebben echt flinke bedragen uit op jaarbasis, en dan zeuren over 180 Euro voor zo enorm veel voetbal, terwijl hij nota bene voetballiefhebber is...
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Het ligt er ook een beetje aan hoeveel mensen er blijven hangen van die telegraaf actie. |
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Heel goed nieuws, Eredivisie Live begint wel te werken. In Belgie krijgen ze dan wel 45 miljoen maar als de toename van abonnees zo door gaat kan dit in Nederland ook gehaald worden.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Het klinkt me meer in de oren als de zoveelste goednieuws show vanuit Eredivisie Live.
Die komen keer op keer met juichende verhalen maar waarop zijn die schattingen gebaseerd is de vraag? Op de toename van abonnees door die Telegraaf actie? Daarvan loopt 80% na 2 maanden weer weg, zonder een cent betaald te hebben. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
NL clubs krijgen ook 45 miljoen. Vorig jaar 50 miljoen, dat jaar daarvoor 55 miljoen. Verwachting op termijn is dat het weer zal oplopen naar 65 miljoen.
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Het lijkt me niet dat daar veel groeipotentieel in zit eerlijk gezegd. Ik bedoel: in welke landen is men bereid om voor de Eredivisie te betalen? Vlaanderen, Suriname misschien, wat Nederlandse immigranten in de VS, Nieuw-Zeeland etc., maar verder? Daar ga je echt geen miljoenen ophalen.
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Het is natuurlijk wel zo, aan de 400 euro per jaar die ik aan mijn abonnementen op Eredivisie Live en Sport1 uitgeef beleef ik honderden uren plezier, ik ken weinig andere hobby's die relatief zo weinig kosten.
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
||
|
|
|
|
|
#30 | |
||
|
|
|
|
|
#31 | |
![]() De Nederlandse competitie is vaak leuker om naar te kijken dan naar die andere top competities. En die harken een paar 100 miljoen binnen uit buitenlandse tv-rechten, per competitie. En wij dus ongeveer 3 miljoen. |
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
De PL en La Liga (of beter gezegd Barça en Real) zijn de enige competities waar je het over een paar 100 miljoen hebt, de Serie A haalt circa 100 miljoen op, de Bundesliga een stuk minder en zelfs bij Ligue 1 heb je het over niet meer dan enkele tientallen miljoenen.
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Ik heb een tijd geleden ergens een tabel hiervan gezien, heb m nu even niet direct paraat.
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Ja, maar daar staat niet bij hoeveel geld ze uit het buitenland halen.
|
|
|
|
|
|
|
#38 | |
Ja, het is nog steeds hier relatief goedkoop en de pakketten zijn niet enorm versnipperd zoals in sommige andere landen maar het wordt steeds duurder. Van iemand in de straat hoorde ik dat UPC de combi EL+Sport1 van 17,50 naar 21,50 heeft verhoogd; een forse verhoging toch wel. |
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
De Premier League is de enige competitie die evenveel op haalt uit het buitenland als uit de eigen 'markt'.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Hoe kan ik de samenvatting online kijken? Ik heb een abonnement en een account.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Wanneer krijg ik beeld? Ik heb een streampje gekocht voor Heerenveen Groningen maar hij staat nog steeds op zwart met een ronddraaiend stippelrondje in het midden...
__________________ There is only one FC Groning. #T Robert Maaskant |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Vrije zenders en dan niet even een juup wedstrijd uitzenden, dat is jammer
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Hij begon met werken om 12:38. Eindelijk maar toch. Had ondertussen al even met EL gebeld.. na 20 min storten ze het geld terug, als hij het dan nog niet doet. Helaas deed hij het op tijd.
__________________ There is only one FC Groning. #T Robert Maaskant |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Een half uurtje boxen kijken hier in Amerika is ook al $70 trouwens. Wij mogen niet klagen
|
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Voor Ziggo gebruikers
__________________ [AFCA] [THFC]
|
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
Ah dat is mooi.
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Mooi Ajax - Feyenoord live
.
|
|
|
|
|
|
|
#50 | |
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Eredivisie Live #5
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|