|
|
#51 |
|
Ik denk dat er in Rotterdam en omgeving wel wat abonnementjes zijn afgesloten gisteren.
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Beste Durk,
Daar wij een Nederlandse zender zijn en al onze commentatoren Nederlands zijn, bieden wij ook alleen Nederlands commentaar omtrent de FA Cup. Wij verzoeken u omtrent uw vraag over de kwaliteit van het HD kanaal, contact op te nemen met uw TV-aanbieder. Met vriendelijke groet, Klantenservice Eredivisie Live -----Originele email----- Van Datum ondag 8 januari 2012Betreft :FA cup Beste, Ik zat gister naar de FA Cup wedstrijd Man City - Man Utd te kijken. Tot mijn verbazing was het beeldsignaal bij lange na niet in HD kwaliteit. Tevens mis ik de optie om de originele Engelse soundtrack te selecteren voor Engels commentaar. Kunt u mij opheldering geven omtrent deze zaken? Met vriendelijke groet, |
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
ze maken het zichzelf ook niet moeilijk daar
__________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Hmm, er zijn vast ook nog genoeg mensen die helemaal geen Engels kunnen. Dan denk ik vooral oudere mensen die zouden dan de wedstrijd niet kunnen volgen omdat onze DurQ graag engels commentaar wil.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Je kunt meerdere geluidskanalen meesturen met het beeld, dan kun je gewoon je taal naar keuze selecteren.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Het gaat dan om een extra optie
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Inderdaad, Sport1 heeft op de extra kanalen trowuens vaak genoeg alleen Engels commentaar, niet alleen bij de PL, maar ook bij de Serie A en de Bundesliga.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
|
Bij Bundesliga is dat erg irritant. Doe dan gewoon het originele Duitse commentaar.
__________________ PSV | Borussia Mönchengladbach |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Morgen maar weer eens bellen om EL weer te activeren..
Mooi een maandje opgezegd in de winterstop
__________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Dat vind ik voor dat bedrag de moeite niet waard.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#61 | |
|
||
|
|
|
|
|
#62 |
|
Toch valt de omzet nog tegen met zoveel abbonees. Ah ze hebben nog een restschuld staan van 60 miljoen die geleend is en die moet afgelost worden. Daarna kunnen de clubs meer geld krijgen uit de koe.
Laatst gewijzigd door Palmboom; 21-01-12 om 13:30 __________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Dat staat toch los van de omzet? Omzet valt me namelijk ook tegen.
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Waarom sluit de Eredivisie niet ook een deal met partijen als Football Manager?
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
ah ik zie het al, ze kijken alleen naar het eerste gedeelte van het seizoen dus keer 2 en je hebt ongeveer de omzet per jaar.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Dat had ik gezien, maar dan valt het me nog steeds tegen. Wat zou de gemiddelde prijs van een abonnement zijn? Laten we zeggen 13 euro, maal 520.000 (als zo ongeveer het gemiddeld aantal abonnee's in de eerste seizoenshelft) komt dat uit op 6,76 miljoen per maand. Keer zes is dat ruim 40 miljoen omzet in het eerste halfjaar en dat is nog exclusief de inkomsten uit reclame. Erg ruwe schatting natuurlijk, maar het moet toch in ieder geval meer dan 26 miljoen zijn zou je zeggen.
Laatst gewijzigd door Plato; 21-01-12 om 14:07 __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Maar er gaat toch ook nog een bak geld van die abbonomenten naar de televisie providers?
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Tuurlijk, maar we hebben het over de omzet, niet over de winst. Of zou die 26 miljoen het bedrag zijn dat overblijft nadat het geld dat naar de tv-aanbieders gaat er al af gehaald is?
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Lijkt me wel logisch.
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
De omzet was vorig seizoen nog ruim 40 miljoen dus dat lijkt me wel een aardige stijging.
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
|
|
|
|
#72 |
|
Ik zie in dat spel niet eens het eredivisie logo staan....
Gewoon geld vragen om het te mogen gebruiken. Weet niet wie dat geld dan krijgt, zal de KNVB wel zijn, maar dat is ook prima. |
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Kijken op de iPad ideaal.
|
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Dat moment dat Jan Joost van Gangelen in de rust van Feyenoord-Ajax de scheids vragen ging stellen. Echt schandalig gewoon.
|
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Vooral verschrikkelijk dat de KNVB hiermee akkoord gaat
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Kudo's voor EL dat ze in ieder geval het filmpje met de supporters van Feyenoord nog online gooien.
Maar in godsnaam, haal die -nee- van de beeldbuis. Die man houdt helemaal niet van voetbal. Hij loopt te zwetsen terwijl de kijker thuis die blijdschap bij de spelers en fans wil zien/horen... Aan dit soort dingen kan ik mij ergeren. Laatst gewijzigd door denthemen; 29-01-12 om 17:12 __________________ Aad de Mos: 'Ik ben een garantie voor succes' |
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Ja over wie gaat dit nu? Reitsma?
![]() Wel een drama. In de 73e minuut: 'nog 12 minuten en een beetje blessuretijd'.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
Humberto Tan dus
|
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#81 | |
|
||
|
|
|
|
|
#82 | |
maar dan heb ik eigenlijk nooit verbinding
__________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
||
|
|
|
|
|
#83 | |
|
Benieuwd hoeveel passjes breed en terug we kunnen noteren voor vd Heijden __________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#84 |
|
Dit jaar weinig acties met de gewone TV abonnementen
|
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Ze hebben nu ook eindelijk een aardig groot abonneebestand waardoor dat blijkbaar minder nodig is.
|
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
|
|
|
|
#87 |
|
Ik heb het mezelf bespaard om daar niet meer naar om te kijken. Heb al problemen genoeg
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
prachtige die herhalingen in slomo , vorige week tijden PSV - Feyenoord ook al.
jammer dat dat mannetje langs de lijn er nu niet is , leverde vorige week ook prachtige beelden op. __________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
23 februari EL aangevraagd met de Plus actie. Nog steeds niet actief, al stuk of drie keer gebeld
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
Ik moet zeggen dat die "sidekick" mij wel bevalt.
|
|
|
|
|
|
#91 |
|
Mooi dingetje inderaad.
Vraagje: ![]() Die pijl op die heatmap, staat die nog ergens voor. Of bedoelen ze daar gewoon de speelrichting mee, dus dat onder de verdediging is? __________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Inderdaad.
|
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
De voorlopig mooiste juichmomenten van het seizoen volgens Burgerking. ![]() Misschien even een neutrale sponsor zoeken.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Haha, wat een grap zo'n verkiezing
|
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
Goede verkiezing.
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
Ligt niet aan Burger King. Je kan elke week via de FB pagina stemmen op het mooiste juichmoment van die week. Aangezien Ajax de meest scorende ploeg van de Eredivisie is, komt het juichen van een Ajacied regelmatig voor. En Ajax is bovendien de grootste club van Nederland, dus zullen de goals van Ajax de meeste stemmen krijgen. Vandaar deze top 5.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
Hmmm oké, my bad. Dacht al zoiets overigens, maar toch.....je slaat nu wel een modderfiguur.
Bij de verkiezingen van Eredivisie Live (moment van de week) is men gelukkig wel wat eerlijker.
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
Leuke programma's in dit weekend over o.a. Heerenveen en Groningen in Europa
|
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
Je moet wat als een of andere idioot bedacht heeft om de competitie in het paasweekend stil te leggen.
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
Een voorbeschouwing van 2 uur, twee uur voor de bekerfinale van morgen
|
|