![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#151 |
|
Hup Holland!
|
Wel grappig, over 2 wedstrijden is de kansenverhouding 50-8 ofzo en toch 5-3
|
|
|
|
|
|
#152 |
|
Twente, bedankt voor de cente!
|
|
|
|
|
|
|
#153 | |
.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#154 | |
|
||
|
|
|
|
|
#155 |
|
|
|
|
|
#156 |
|
Hup Holland!
|
Hoop voor Twente wel dat ze leuke loting EL krijgen. Niet dat ze weer naar Rusland en andere oostblok clubjes moeten
|
|
|
|
|
|
#157 |
|
|
Ik kreeg een beetje een Celtic - Ajax gevoel bij deze wedstrijd van Co.
|
|
|
|
|
|
#158 |
|
|
|
|
|
#159 |
|
|
|
|
|
#160 |
|
|
|
|
|
#161 |
|
|
|
|
|
#162 |
|
|
|
|
|
#163 |
|
Samenvatting van deze wedstrijd:
__________________ ben een gevoelige jonge die zich niet schaamt om tranen te laten vallen, k hou van knuffelen, strandwandelingen en over gevoelens praten |
|
|
|
|
|
|
#164 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Wisgerhof
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#165 |
|
"de nummer twee van Benfica"
![]() Tom
|
|
|
|
|
|
|
#166 |
|
Wow Co maak jezelf niet zo belachelijk?
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#167 |
|
Co, baas.
|
|
|
|
|
|
|
#168 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Co geeft even sneer naar zijn spelers' denkniveau.
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#169 |
|
Wat een redenering zeg, ja mijn plan is wel goed omdat het bij rust 0-0 stond...
Ja het kon ook 5-0 staan he Co, wat een gelul allemaal geef gewoon toe dat het niet goed was om zo te spelen. __________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#170 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Co weer mooie monoloog.
|
|
|
|
|
#171 |
|
Jans zit echt als spreekpop in de studio.
'En jij met Heerenveen komend weekend tegen Feyenoord' Jans: 'Ja mooi toch |
|
|
|
|
|
|
#172 |
|
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#174 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Nou de vlag kan uit bij de NOS.
|
|
|
|
|
#175 |
|
Ik wil Benfica niet complimenteren , want ik complementeer me suf aan andere ploegen .
Heb er wel genoeg van dat complimenteren en het is heel simpel : 3 of 4 van Twente konden een beetje aanhaken aan het niveau van Benfica ( beter techniek en dus zijn het betere voetballers , sneller handelen en sneller denken aan een oplossing etc etc etc ..) . Het ligt ook niet aan Twente , want het niveau van Nederland is nu eenmaal dit niveau en geloof me : Twente had vandaag een redelijke dag hoor , maar wij hebben gewoonweg het niveau niet . Het gaat allemaal te snel en het moed zakt mij in de schoenen , omdat ik weet dat wij kansloos zijn en kansloos blijven tegen de subtop en top van Europa en dat is iets waar ik mee moet leren leven . Dat gaat mij moeilijk af , omdat ik geen voetbal wil zien , waarbij wij vooraf kansloos zijn . Het niveauverschil is gewoon te groot , zelfs met geluk ga je het gewoon niet redden en dat is erg .. Misschien .. misschien dat Ajax wat kan laten zien , maar tegen de toppers zal het ook daar huilen met de pet op zijn . Mocht dat niet het geval zijn , zal ik Ajax echt gaan respecteren, maar ik zie dat verschil en dat kan men hier in Nederland onmogelijk overbruggen . Het heeft niets met conditie te maken ( zij waren even sterk hierin ) , het heeft niets met fysiek te maken ( ok, in het begin verloor Twente veel duels , maar later pastte Twente zich aan ) , het heeft niets met tactiek te maken .. ( Twente stond vanaf de eerste seconde goed en beide ploegen kregen geen milimeter ruimte ) . Nee,het heeft gewoon te maken met betere voetballers en de beste voetballers kosten het meest en die spelen bij de grootste clubs . Voetbal is niet zo moeilijk mensen . Niet voor mij .. Laatst gewijzigd door tjekkie; 24-08-11 om 23:50 __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#176 |
|
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#177 |
|
Die kop van Vertonghen ook. Prachtig (no homo)
|
|
|
|
|
|
|
#178 |
|
'Prachtig' is het niet het eerste bijvoeglijk naamwoord dat bij me opkomt als ik Vertonghen zie.
|
|
|
|
|
|
|
#179 |
|
|
|
|
|
#180 |
|
Ik dacht dat dit topic over Twente en Benfica ging. Ik had het mis.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#181 |
|
Elk topic op dit forum gaat over Ajax, ik dacht dat je na al die tijd wel beter zou weten.
|
|
|
|
|
|
#182 |
|
|
|
|
|
#183 | |
|
Mooi gedaan Otis , al doet het me pijn.. __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#184 |
|
Bleeeeeeeeuwwww, ff een emmer erbij pakken ..
__________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#185 |
|
Wij bij Ajax gebruiken daar schalen voor. We hebben er toch genoeg.
|
|
|
|
|
|
#186 | |
|
Alhoewel : Jullie hebben er 30 ! en daar zou ik genoeg aan hebben .. Tot morgen mensen .. doeg , klik ( weg ) . Zzzzzzzzzz, slapen . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#187 |
|
|
|
|
|