![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#201 |
|
Ik zeg toch dat ik het alleen op mijn mobieltje heb gezien. Hij leek te laat maar wel op de bal op het kleine kutschermpje.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#202 |
|
|
|
|
|
#203 |
|
|
|
|
|
#204 |
|
op 2.21 een herhaling van de overtreding..
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#205 |
|
Bedankt.
|
|
|
|
|
|
#206 |
|
Nog maar een +1 voor Kaka.
|
|
|
|
|
|
|
#207 |
|
|
|
|
|
|
|
#208 |
|
Mourinho....
.Wat een droeftoeter eerste klas die man. __________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
|
|
|
|
|
|
#209 |
|
Is dat echt?
![]() Dat is wel heel erg schandalig
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#210 |
|
Je kan alleen niet zien of hij daadwerkelijk schopt
|
|
|
|
|
|
#211 |
|
Kan me ook bijna niet voorstellen dat als ie dat echt gedaan had, dat Cesc er dan niets van had gezegd achteraf.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#212 |
|
Het lijkt op een erg licht schopje, maar het is er wel degelijk een. Je ziet 'm zijn voet nog terugtrekken daarna.
|
|
|
|
|
|
|
#213 |
|
|
|
|
|
#214 |
|
Knap als je dat op dit filmpje kunt zien, soms is de wens echt de vader van de gedachte.
|
|
|
|
|
|
#215 |
|
het terugtrekken van de voet zie je wel
|
|
|
|
|
|
#216 | |
||
|
|
|
|
|
#217 |
|
|
|
|
|
#218 |
|
Hup Holland!
|
wtf, zonder twijfel dat ie m schopt, of iig die intentie heeft
Mourinho... het is leuk geweest, wmb ben je trainer af. Doei doei. |
|
|
|
|
|
#219 |
|
Die bal ligt echt niet zo dicht bij cesc zijn hoofd hoor
|
|
|
|
|
|
#220 |
|
Hij probeerde inderdaad echt niet de bal te raken.
Maargoed, hij wil gewoon een vriendschappelijk tikje geven. In Cesc zijn gezicht. Maar mist. Ofzo. Spoiler
|
|
|
|
|
|
#221 |
|
Hij wilde iemand anders die aan kwam rennen schoppen om Cesc te beschermen.
|
|
|
|
|
|
|
#222 |
|
Of hij heeft last van spastische trekjes. Kan hij ook niks aan doen.
|
|
|
|
|
|
|
#223 | |
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
||
|
|
|
|
|
#224 |
|
Ach volgend jaar supercopa is toch een eitje
![]() Barça uitschakelen in de halve bekerfinale en de Supercopa is ook binnen. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#225 |
|
Dus die lui meppen een beetje in het rond en heeft helemaal geen gevolgen
|
|
|
|
|
|
#226 |
|
Hoeveel mensen zijn er niet doodgegaan na een goeie trap tegen hun hoofd. Mourinho poging tot moord ten laste leggen?
|
|
|
|
|
|
#227 |
|
Ik weet niet of het al op WZV staat, maar Özil komt met de verklaring dat Villa de islam beledigde, en hij daarom zo door het lint ging.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#228 |
|
|
|
|
|
#229 | |
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
||
|
|
|
|
|
#230 |
|
Nou, alleen Barça is een concurrent. Dus als je Barça voor de finale al uitschakelt, win je die finale van een Sevilla. Als je dan in de Supercopa Marcelo en Özil mist is dat wel te overleven
|
|
|
|
|
|
#231 | |
|
Hup Holland!
|
Dream on |
|
|
|
|
|
|
#232 |
|
That's the dream baby
|
|
|
|
|
|
#233 |
|
|
|
|
|
#234 |
|
Is dat nu zeker dan? Dat leek eerst slechts een gerucht te zijn, in de wereld geholpen op een forum van een van de clubs.
|
|
|
|
|
|
|
#235 |
|
Ik ben nu de tweede helft aan het kijken op Sport1, omdat er hier gezegd werd dat het een goede wedstrijd was. Ze zijn nu zo'n 20 minuten aan de gang en ik heb echt al verschillende aanslagen, scheldpartijen, opstootjes en kaarten vragen/naaien gezien. Dit is nog buiten het verschrikkelijke gedrag van de Barca fans die constant oerwoud geluiden maken als vooral Marcelo aan de bal (bij Pepe hoorde ik het ook).
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#236 |
|
1e helft was vet, 2e helft niet echt meer
|
|
|
|
|
|
#237 |
|
Hier nog beter te zien:
Supercopa 2011. R.Madrid - F.C. Barcelona. Mourinho pisa la cabeza de Cesc? - YouTube! __________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#238 | |
|
||
|
|
|
|
|
#239 |
|
Gewoon een vriendschappelijk tikje van 'he, sta op, mietje'.
Ik vind dat dat in principe moet kunnen, mits hij zich echt aan stelt. En in dit geval was het gewoon een belachelijke overtreding en had Cesc daar ook met een gebroken been kunnen liggen. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#240 | |
, wtf is dit dan weer .Dit is niets man. Waar moet 'ie zijn voet dan neerzetten, op het hoofd van Fabregas? __________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
||
|
|
|
|
|
#241 |
|
Die Mourinho draait gewoon "een beetje" door..
Die man is mega gefrustreerd, hele slechte verliezer. Die debiele grijns op zijn bek na dat vinger-prik incident, echt.... .
__________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
|
|
|
|
|
|
#242 | |
||
|
|
|
|
|
#243 |
|
Maar de supercup speel je als bekerwinnaar tegen de kampioen. En als Real Madrid zelf die kampioen is (laten we even in die fabel geloven), dan speel je tegen de nummer 2. Nou kan je veel dingen in Spanje onverwacht noemen. Maar als Real Madrid nummer 1 is, kan ik wel een goede poging doen te raden wie nummer 2 is, of vice versa.
|
|
|
|
|
|
|
#244 |
|
Als iemand de dubbel pakt wordt de Supercopa tegen de verliezend bekerfinalist gespeeld hoor.
|
|
|
|
|
|
#245 |
|
Hier in Nederland niet in ieder geval.
|
|
|
|
|
|
|
#246 |
|
Ja daar heb ik het toch niet over
|
|
|
|
|
|
#247 |
|
|
|
|
|
#248 |
|
Hup Holland!
|
Mourinho zou spijt hebben en ontevreden zijn met z'n eigen gedrag. Dit zou ie verteld hebben aan familie en vrienden. Aldus Marca.
Ondertussen heeft Casillas met Xavi en Puyol gebeld om de plooien glad te strijken. |
|
|
|
|
|
#249 | |
|
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
[LIVE] Supercopa de España #4: Messi beslist alles.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|