![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() VS ![]() Woensdag 10 augustus om 20.30 uur LIVE bij Veronica Selectie Nederlands elftal: Doel: Stekelenburg (AS Roma), Vorm (FC Utrecht), Krul (Newcastle United). Defensie: Boulahrouz (VfB Stuttgart), Braafheid (Hoffenheim), Bruma (Hamburger SV), Heitinga (Everton), Mathijsen (Malaga), Pieters (PSV), Van der Wiel (Ajax). Middenveld: Van Bommel (AC Milan), Nigel de Jong (Manchester City), Maduro (Valencia), Sneijder (Internazionale), Strootman (PSV), Van der Vaart (Tottenham Hotspur), Wijnaldum (PSV). Aanval: Elia (Hamburger SV), Huntelaar (Schalke 04), Luuk de Jong (FC Twente), Kuijt (Liverpool), Van Persie (Arsenal), Robben (Bayern München). Laatst gewijzigd door Isiolo; 09-08-11 om 10:56 __________________ Oh for crying out loud! |
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Selectie Engeland
|
||
|
|
|
|
|
#3 |
|
Engeland kan een aardig team neerzetten.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Hoera, bij Veronica
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Het Engels elftal
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Cleverley wordt waarschijnlijk ook nog aan de selectie toegevoegd. Ook Capello was dus onder de indruk gisteren.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Begint dat gedoe nu ook alweer
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
![]() Carballo fluit |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Als je de selecties naast elkaar legt en kijkt naar de individuele kwaliteiten, wie schaal je dan hoger in? En in welke linies/ op welke posities ligt het grootste verschil? |
||
|
|
|
|
|
#10 | |
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Gehele selectie komt uit de Engelse competitie.
Redelijk uniek toch ? __________________ Oh for crying out loud! |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ik vind Micah Richards beter dan Van der Wiel. Van der Wiel heeft wellicht meer potentie, maar die wordt nu al tijden niet meer beter.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Dat is toch vrijwel altijd bij Engeland? Enige uitzonderinkjes waren spelers als Beckham en Hargreaves.
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Laatste wedstrijden (en eind vorig seizoen) steeds beter. Hij is nu eindelijk uitgerust.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Micah Richards beter ja? Dat vind ik echt totaal niet.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#21 | ||
Engeland is de laatste paar wedstrijden van hun gebruikelijke 4-4-2 afgestapt en spelen ze met 1 spits. 4-2-3-1 is wat ze als laatste speelde tegen Zwitserland en volgens mij beviel ze dat wel. Mocht ie dat aanhouden wordt het
Engelse defensie lijkt me beter, niet alleen in het hart, maar ook de backs. Maar we weten dat dat nogal een probleem is bij Oranje, vooral op links. Terry en Ferdinand zijn gevestigde namen, maar hun carrieres lopen ook niet meer eeuwig door. Jagielka en Cahill zijn logische opvolgers. Heitinga weet al van Everton dat hij het aflegt tegen Jagielka. Cahill klopt het laatste jaar op de deur, maar moet eigenlijk eerst naar een betere club. Als Parker en Wilshere(mits fit genoeg, hij heeft een enkelblessure) spelen, doen die fysiek onder voor De Jong en Van Bommel, maar ze zijn wel betere passers. Eigenlijk nog liever Carrick dan Parker, maar Carrick heeft Capello nooit echt overtuigd. Lampard is een alternatief, maar je haalt echt de angel uit zijn spel om hem zo 'deep' te laten spelen. Wilshere past dan beter, die heeft meer drive aan de bal. Maar wat ik zei, vraag me af hoe fit die is. Ik schat Nederland hier hoger in. Linie daarvoor is een interessante. Robben/Sneijder/Kuijt zullen wel spelen, denk ik. Individueel is dat natuurlijk minder dan wat NL heeft lopen. Maar wat ze wel hebben is breedte. Downing en Milner zijn niet de meest technische spelers, maar wat ze wel kunnen is hard rennen en een voorzet geven. En als je de 2-2 van paar jaar geleden kan herinneren had Oranje daar nogal problemen mee. Eventueel kan Young ook naar de vleugels, met Rooney op '10' en Carroll in de spits. Van Persie is afgehaakt, dus dan is de voorste linie Huntelaar vs. Rooney en als er twee totaal verschillende spitsen zijn, zijn die het wel. Rooney gaat natuurlijk overal lopen waar hij denkt dat het gevaarlijk is, wat wel interessant is hoe Mathijsen en Heitinga dat oplossen zonder continu lucht te dekken. Huntelaar past goed bij het NL's elftal, maar ik ben bang dat hij gebullied gaat worden door Terry/Ferdinand. Van Persie zou door zijn behendigheid en snelle draaien een hel voor die twee zijn. Als team is Nederland sowieso een stuk verder, bij Engeland is ook dit weer een experiment. Nederland kan best wel haar eigen spel spelen op Wembley, er zijn mindere ploegen die het gelukt is. Maar er zit een nieuw Engeland aan te komen met technische spelers en we zullen er een foefje van te zien krijgen woensdag Wilshere zal je wel kennen. Walker is een type Cole die het heerlijk vindt naar voren te stormen, maar dan vanaf rechts. Welbeck is niet je typische Engelse spits, maar eentje die het van zijn behendigheid en snelheid moet hebben. Cleverley is een multi-functionele middenvelder met energie, drive en beweging, die ook goed kan passen. Kan een mooi koppel worden met Wilshere (al hoop ik persoonlijk dat er over een paar jaar een plek is voor McEachran). Van Nederland weten we wel wat we kunnen verewachten onder Van Marwijk, maar ik ben benieuwd welk Engels elftal er op komt dagen. Sinds 2006 is het weinig creatief, maar met die nieuwe jongens kan er zomaar op het EK een metamorfose komen. |
|||
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
Bent heeft overigens af moeten zeggen met een schouderblessure, het is niet zo dat hij niet was geselecteerd.
Individueel is Engeland wel sterker, maar die ploeg is gewoon nog erg zoekende. Buiten de keeper, linksback en twee centrumverdedigers en het feit dat Rooney een basisplaats heeft staat er weinig vast. Young achter Rooney ging wel aardig, maar ook Rooney achter Carroll kan prima werken. Moet je alleen uitkijken dat je daarmee niet enorm veel lange ballen gaat spelen richting Carroll, ze hebben zat middenvelders om te voetballen. Capello zal echt keuzes moeten gaan maken het komende halfjaar, wil het wat worden op het EK. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Individueel fysiek misschien sterker, maar echt de helft van die middenvelders is ong. hetzelfde type speler en voetballend en technisch nou ook niet zo exceptioneel als in dit topic wordt geschetst...
Dat al die Engelsen nou gehyped voor mega bedragen van club wisselen wil niet zeggen dat een Walker, Baines en een Parker of zo nou zulke toppers zijn. De resultaten van Engeland de laatste jaren bevestigen die permanente overschatting van hun 'talenten' alleen maar... ![]() Verdediging is echter wel sterker dan die van NL, met RB positie net in het voordeel van NL misschien... Verder echt goede timing deze interland...
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Met Jones, Cleverley, Wilshere, McEachran kunnen ze in de toekomst een soort Spaans-achtig middenveld krijgen, met daarvoor jongens als Sturridge, Welbeck en Rooney. Dan kan het toch bijna nooit zo inspiratieloos spelen als de laatste 5 jaar? Nou kan dat bijna sowieso niet, maar er komt toch wat aan. En dat ondanks een 'kick and rush' trainer als Pearce, die ook nog eens zijn contract verlengd zag worden
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Dat is zo als je naar de namen kijkt, als je echter naar het aantal tegendoelpunten kijkt dat Oranje de laatste jaren gehad heeft dan is er geen sprake van een defensief probleem.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Zonder Pieters waarschijnlijk, sterfgeval in de familie.
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Braafheid
|
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Ik denk dat de 2 defensieve middenvelders van Oranje minstens zoveel credit hebben aan het weinig tegendoelpunten als de verdedigers zelf. |
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
2044: FOOTBALL - Chelsea midfielder Frank Lampard will miss England's game against the Netherlands on Wednesday with a throat infection.
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Kan me niet voorstellen dat ik dit ga kijken. Wat een debacle altijd, die vriendschappelijke potjes. Kwalificatie van Oranje is vaak al een kwelling.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Ik zag net ergens voorbij komen dat deze wedstrijd wellicht niet door gaat vanwege de ongeregeldheden?
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Had er nog niet eens bij nagedacht, maar lijkt me dat dit dan ook wel gecanceld gaat worden.
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#38 | |
![]() Maargoed we gaan in November nog naar Hamburg voor een "oefen"potje.... __________________ Oh for crying out loud! |
||
|
|
|
|
|
#39 | |
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Is natuurlijk gewoon een complot. Dit Spanjolen hebben dit geregeld, zodat we geen 1e kunnen worden op de FIFA ranglijst
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Dat zou echt een epische plotwending zijn idd.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Zal wel gewoon doorgaan..
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#43 | |
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Gatverdarrie, ik had er zo enorm naar uitgekken
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Da_Sandman staat nu met zijn koffertje en teddybeer op Schiphol, voor de reis van zijn leven.
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Haha gaat 'ie er echt heen?
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#47 | |
Ik heb de tweede helft van Engeland - Zwitserland gezien en het zegt ontzettend veel dat Zwitserland beter speelde dan Engeland. Lekker kick and rush spelen op een veld van meer dan 70 meter lang en dan alsnog ontzettend veel duels verliezen ![]() "Zoekende" is een zeer milde term die je kunt gebruiken voor dit Engeland, maar "overschat" is waarschijnlijk al wat realistischer en misschien kan je nog wel wat verder lopen op de negatieve trap. Als Oranje zoals normaal speelt en vooral geconcentreerd blijft verwacht ik eigenlijk niet dat Engeland veel in te brengen zal hebben. Maar de concentratie is dan wel een heel erg strenge eis. Eventjes niet opletten en het kan zomaar gebeuren dat een lange bal je verrast en met de individuele klasse van Rooney is de kans op een doelpunt zeer aanwezig. |
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
Nee, ik had het fout gelezen, nog niet wakker. Hij retweette een bericht van Bas Ticheler. Vond het al niks voor hem.
|
|
|
|
|
|
#49 |
. Scherp SCH .
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#50 |
Ik vond het al zo raar, dacht, waarom gaat hij nou juist naar zo'n wedstrijd. Maar Londen is altijd cool, dus ik had het je gegund
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Engeland - Nederland , afgelast ! met complot theorie
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |