![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() Borussia Dortmund: Weidenfeller - Piszczek, Subotic, Hummels, Löwe - Kehl (Bender), Gündogan - Götze, Kagawa, Großkreutz - Lewandowski Wissels: Langerak - Santana, Bender, Leitner, da Silva, Perisic, Zidan, Kuba Ontbreken: Barrios Schmelzer ,Koch Owomoyela,Bakalorz Hamburger SV: Drobny - Diekmeier, Mancienne, Westermann, Aogo - Rincon, Jarolim -Töre, Son, Elia - Petric Wissels: Mickel - Besic, Jansen, Ben-Hatira, Kacar, Tesche, Guerrero, Behrens Ontbreken: Bruma, Berg, Sala, Stepanek , Skjelbred, Arslan Scheidsrechter: Dr. Felix Brych (München). Assistenten: Mark Borsch, Marco Achmüller. Vierde official: Guido Winkmann. Toeschouwers: 80.720 (uitverkocht)
Laatst gewijzigd door Marioow; 04-08-11 om 19:27 __________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Is dat het eerste duel in de Bundesliga? Die wordt traditioneel altijd uitgezonden op het publieke net, toch?
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Klopt ja dat is de eerste wedstrijd dit seizoen.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Hup Dortmund, al mag Elia er wel één maken. Want dat is een held.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ik hoop wel dat Lewandowski z'n vizier wat scherper heeft staan dan in de Supercup-wedstrijd...
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Dat hoop ik al een heel seizoen. Wat mij betreft als het morgen weer faalt het maar weer eens met Zidan beginnen die oogt op het moment wat scherper.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Lewandowski heeft in de pokal alweer zijn doelpuntje gemaakt , mijn hoop is dan ook gevestigd op Kagawa of een Gotze.
Als Petric maar niet scoort ( al kan die sowieso een fluitconcertje verwachten ) __________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
#9 | |
__________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Maar eens kijken wat ze dit jaar hebben bedacht voor de opening.
__________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Toch wel mooi hoor, zo'n spektakel
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Hup Chelsea B.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Lekker begin van Dortmund
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Hup Holland!
|
Beeld op Sport1 HD van deze match ziet er eerder uit als een internetstream... meer mensen?
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Welke aanbieder heb je? Ziggo daar is het HD kanaal tegenwoordig 401 en het SD kanaal 409. Zat net ook al te kijken van wtf :
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Hup Holland!
|
UPC, ik zit op het juiste kanaal, ook gezien het HD in het logo van Sport1. Maar doet zeer aan de ogen zo slecht als het er uitziet... spelers hebben witte lijnen om zich heen, vooral bij beweging...
Eredivisie Live HD geeft gewoon normaal HD beeld dus ligt niet aan UPC of bij mij me dunkt. Mag hopen dat het eenmalig is, ben recent weer paar euro meer gaan betalen voor Sport1 en EL. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Hup Holland!
|
Lekker schot wel
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Het HD kanaal is hier ook niet echt heel goed.
Leuk schot van die Jap had wel verwacht dat ie met een rouwband zou spelen. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
1-0 Grootkruis
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Tooooooooooor! Großkreutz scoort de verdiende 1-0 voor Dortmund
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Dat verdedigen van HSV
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Hup Holland!
|
Dortmund gaat in stijl verder, 1-0
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Hup Holland!
|
oii
VOL op de paal
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Kagawa
deed dat prachtig, helaas geen goal.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Hup Holland!
|
Deze mocht er toch wel in, ik telde m al
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
2-0 wat een aanval
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
2-0 Götze! Goede combinatie met Lewandowski.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Hup Holland!
|
kippenvel, wat heersen ze
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Zouden ze 97 kunnen evenaren
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Wat is de opstelling van HSV?
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
hoe staat HSV er bij de Bundesliga kenners erop voor dit jaar?
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Hup Holland!
|
Ok je mist de dribbels van Messi maar verder kijkt Dortmund net zo lekker weg als Barça
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Eens
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Heerlijk , het is weer genieten
![]() zelfs Lewandowski heeft leuke dingen laten zien. Over het beeld , heb geen HD abo maar SD (noemen ze dat zo ? ) is ook slecht , beeld op de ARD is vele malen beter. __________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Vorig jaar speelden ze ook op deze manier, toch? Doet me deugd dat er dan nog 'gewoon' teams kampioen worden die attractief en goed voetbal spelen
|
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Die 2-0 was mooier imho
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
En 3-0 weer Großkreutz
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Godsamme wat een geile goal weer
3-0 dus. Großkreutz wederom.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
Echt leuk hoe HSV achterin snel afgeleid wordt...
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Tsjah toen was Keane geschorst
|
|
|
|
|
|
|
#46 | |
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
3-1 Tesche.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Vaag..
|
|
|