|
|
#1 |
|
game on
|
|
|
|
|
|
|
#2 | |
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
||
|
|
|
|
|
#3 |
|
Hij schoot hem geweldig goed in.. Ooijer krijgt wel een bloemetje straks omdat die hem alle ruimte gaf om te schieten.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Leuk dat 60% van de aanwezigen de huldiging het scherm moest zien.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Yes !
__________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Twente heeft Ajax weer volledig afgebluft door ajax maar aan de bal te laten. Ajax heeft er niets mee gedaan en Twente stapt als terechte winnaar van het veld. slotje
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Loves C, R en M
|
Die wissels van FdBoer waren onbegrijpelijk.
Blind deed het heel redelijk achterin en met 10 man heb je Ooijer daar niet nodig. Daarnaast is Boilesen op die plek beter dan Blind. Boerigter erin leek me prim, maar dan wel voor ABC-lio! De hele voorhoede overhoopgooien en waarom?!!! Sulemani speelde een prima pot vanaf rechts, Kolbeinn deed ook heel aardig zijn ding en had ook duidelijk kansen gehad alleen Ebecilio was wat minder. Dan kan je daar idd Boerigter voor in de plaats zetten. Maar NIET DIT!!! En dan tenslotte VdWiel voor Anita. VdWiel speelde redelijk en kwam aardig naar voren, en is op die plek beter dan Anita. En je had ook echt niet iemand nodig zoals Anita die het spel van Twente loopt te verstoren (welk spel van Twente...). Zeker na de tweede wissel zat er geen lijn in. __________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ha, rot toch op man, trieste trol.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#12 | |
xhonderdmiljoenmiljard
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Hallo hier een post van Ungeheuer vanuit een paralel universum. Hier was Ajax helemaal niet zoveel beter. Ja ze konden tot over de middellijn wel aardig combineren maar echt dreigend was het niet.
Kan wel merken dat Ajax haar derde ster heeft behaald. Zijn ze opeens altijd weer de goeisten, ook al is het niet zo. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Dank jullie wel mensen namens Twente .
Mmmm , als dat betekent dat wij geen kampioen worden dat is het maar zo . Voor Twente is elke prijs er 1 en dat voelt nog steeds goed aan en het went zeker nog niet . Ok, ga lekker nagenieten , zometeen intervieuws en straks de wedstrijd terugkijken . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Loves C, R en M
|
Degene die Aja ontregelde was niet Twente maar De Boer. Twente heeft twee schoten op doel gehad. Heel efficient dat wel, maar niet dominant. Wie het meest scoort is terecht de winnaar - maar alleen om die reden is Twente terecht de winnaar.
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
#16 | |
Wel knap van Ajax dat ze dit hebben weten te verliezen..Eigenlijk geen kans weggegeven, maar dan verlies je door een debiele actie van Janssen en een schot van afstand (wat wel echt een achterlijke fout van Blind was). Uiteraard moet je vooral zelf je kansen afmaken, maar ja.. __________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Toch Nog een schaal in Enschede!
|
|
|
|
|
|
|
#18 | |
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
||
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Loves C, R en M
|
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
|
#20 | ||
|
Loves C, R en M
|
En Boerigter had er dan alsnog voor Ebecilio in gekund.
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Hansie weer met 100% overtuiging Adriaanse overtuigen.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Vernuftigheid
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Bananenbal, Chinees voor bananenbar?
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ik moet altijd wel lachen als Frank harder begint te praten.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ik hoop... Ik hoop... Ik hoop...
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Sigthorsson uit voorzorg naar de kant gehaald dus.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Eeeeeeeeeeeeeeeeh.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Nou nou dit was me het wedstrijdje wel.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
feli.
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#30 | ||
|
|||
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ronald de Boer een analyse laten geven over het interview van Frank de Boer.
Hoe nutteloos wil je het maken?! __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
''Ronald, wat vind je van deze analyse?'' Ronald: ''Ehhhhhh'' __________________ This peace is what all true warriors strive for! |
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Hoi
|
Filmpje Wisgerhof?
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Zeg dat wel.
![]() MOTM: Ruiz. Maar het middenveld staat nog niet echt. Hoop dat de boel daar weer gaat lopen als Chadli weer terug is op 10. Want Luuk de Jong kwam daar totaal niet uit de verf waardoor Brama en Janssen ook gingen zwerven. Janssen leek sowieso niet helemaal fit. Moet ook zeggen dat het veldspel van Ajax er wel voor gezorgd heeft dat Twente niet echt in de wedstrijd kwam. Maargoed, met matig spel kun je ook prijzen pakken.
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#37 | |
Ruiz is ook wel veruit de beste speler van Twente zeg, ongelooflijk wat hij kan met de bal. Voor de rest als Twente Ruiz en Chadli terugkrijgt zit het met de aanval wel goed, alleen die backs kunnen er vrij weinig van, dat wordt zeker nog een probleem als er wat geblesseerden vallen. |
||
|
|
|
|
|
#38 | |
__________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
Dat incident met die penalty/rode kaart van Berghuis had zich eens tijdens de kampioenswedstrijd moeten voordoen. Dan had je dus echt de poppen aan het dansen gehad
![]() Als Ajax daarna ook gewonnen had natuurlijk, zoals het nu is gegaan was de tendens iets geweest van: "De KNJB heeft er alles aan gedaan om hun geliefde Ajax kampioen te maken, maar zelfs met die hulp is het ze niet gelukt!" |
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
Volgens mij was het trouwens een penalty, maar ja: welles/nietes. Als je voor een schwalbe fluit bij dit soort twijfelgevallen zou je eigenlijk geen rood moeten geven gezien de dubbele impact die zo'n eventueel foute beslissing dan heeft. En onterecht geen penalty en ook nog eens verder met 10 man. Maar als je als scheidsrechter moet toegeven dat je twijfelt is vast ook weer niet sterk. |
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Dat maakt dan toch weer goed voor die belachelijke schwalbe van Wisgerhof op de middellijn waar die kleuter niets voor kreeg? Man man, wat was dat sneu.
Ajax was gewoon overduidelijk de betere in de eerste helft. Twente was de betere met 10 man. Twente heeft twee keer op goal geschoten en twee keer was het raak. Tsja, prima, jammer, en weer door. Als Ajax het hele seizoen elke wedstrijd minimaal een helft het niveau van de eerste helft haalt, word je met gemak kampioen. |
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Geen tweede geel dus in dat geval. Dat zou natuurlijk raar gegoochel met de regels zijn, maar het is als neutrale kijker tamelijk kut als zo'n wedstrijd wordt verneukt met een heel twijfelachtige tweede geel. Beetje zelfde verhaal als Van Persie bij Barcelona - Arsenal.
Ik dacht dat het een penalty was, maar het is idd niet helemaal vrij van twijfel. Hoe dan ook vrij debiel verdedigd van Boilesen. Berghuis moest al naar de zijkant, zet hem dan daar vast ipv een sliding in te zetten. Erg vermakelijke wedstrijd trouwens verder. Ajax favoriet voor de titel voor mij. EDIT: En ook nog eens een fatsoenlijke ambiance. De JC Schaal associeer ik vooral met een half leeg en stil stadion. Met zo'n seizoensopener staat het Nederlandse voetbal er echt niet slecht op. Laatst gewijzigd door Cruoninga; 31-07-11 om 11:54 |
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
Dat het kut is voor de neutrale toeschouwer ben ik met je eens, alleen heeft een scheids daar gelukkig geen boodschap aan. Je zag dat hij duidelijk zijn val inzette voordat Boilesen de sliding volledig had ingezet. Gewoon nog een beetje dom van Berghuis en ook van Boilesen trouwens.
Die schwalbe van Wisgerhof was zo episch, die verdiende gelukkig geen kaart. |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Berghuis viel al voor Boilesen het linkerbeen wegtikte, schwalbe, ook al raakt Boilesen hem. Als Berghuis niks doet, dan gaat hij toch wel neer door die redelijk onbesuiste tackle van Boilesen en krijg je een pingel. Wat mij betreft goed gezien van de scheids.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Eens. Bovendien, als ie niet neergevallen was had Boilesen 'm hard omver gemaaid met kans op een blessure, zo'n soort 'zelfbeschermende' schwalbe vind ik van een andere orde dan Wisgerhof die niet eens gehinderd wordt en besluit te doen alsof ie wordt gesniped. Het was gewoon geen tweede geel waard.
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
Kan. Hij besloot het anders te doen, wellicht ook wel om toch nog een penalty te krijgen. Het was nogmaals best een schwalbe te noemen, maar je hebt zogezegd schwalbes en schwalbes.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
zoveelste JC schaal topic
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |