|
|
#51 |
|
Dus vind ik het een terechte kaart. Had hij maar moeten springen. Je zag hem ook gelijk naar de scheids kijken, dat lijkt mij duidelijk geval van iets willen uitlokken maar dat kan ook mijn foute gedachtegang zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Inderdaad. Ik vind het maar raar als iemand plotseling slappe knieën krijgt als de tegenstander een sliding inzet.
|
|
|
|
|
|
|
#53 | |
Tiendalli vind ik het als linksback naar behoren doen. Overigens hebben we Nicky Kuiper ook nog, vraag me af wanneer we die weer terug zien. Leugers tenslotte is gewoon geen linksback maar een middenvelder. __________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
||
|
|
|
|
|
#54 | |
|
||
|
|
|
|
|
#55 |
|
Dat hoeft ook niet je speelt niet wekelijks tegen Ajax.
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Cornelisse kwam voor Utrecht al steeds vaker tekort joh, dat is gewoon back-up.
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Kreeg Ebecilio nu geen geel voor die idiote handsbal
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Dan heb ik dat gemist. Ik zat ook niet heel aandachtig te kijken moet ik toegeven. Veldspel van Ajax was heel aardig zoals meestal in thuiswedstrijden, vond ze wel erg kinderlijk en naïef spelen in verdedigende situaties. Ze missen duidelijk een 'Van Bommel' type die het team op sleeptouw kan nemen.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#61 | |
|
||
|
|
|
|
|
#62 |
|
Laatst gewijzigd door Cyberia; 31-07-11 om 15:15 __________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Een fitte Vertonghen kan een team op sleeptouw nemen, dat zag je wel in de kampioenswedstrijd.
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
en het doet de opbouw veel goed
|
|