![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]() ![]() & ![]() ![]() Ado begint om 19.30 en AZ begint om 20.00
|
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik ben benieuwd! Hopelijk verse klappers....
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ik blijf er niet voor thuis.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ik ga wel kijken. Zit al klaar met een klapper op de bank
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Wat een matig ADO logo.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ik denk dat Den Haag het echt flink lastig gaat krijgen (en niet alleen door de enorme warmte).
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
#8 |
|
ADO gaat eraan, 3-0.
AZ zie ik wel winnen, maar niet overtuigend. 2-1. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
3-0? Dat is wel heel pessimistisch.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Grappig, AZ tegen Jablonec. Als ze dat niet redden, zijn het echt falers. Ben zelf nog niet in het stadion van Jablonec geweest. Weet niet zeker of dat stadion uberhaupt EL-waardig is om te spelen.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Omonia vroeg 10 x zoveel voor de uitzendrechten dan normaal.. Eredivisielive kan ik het niet echt kwalijk nemen..
In de voorrondes liggen de rechten bij het dat betreffende land/club, ik zou nu wel zo'n kop hebben om bij de wedstrijd in Den Haag minstens net zo veel te gaan vragen.. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ja, Slavia probeerde in 2007 ook Ajax te naaien door de prijs van de kaarten te verdubbelen. Uiteindelijk hebben ze ons alsnog genaaid door i.p.v. echt bier, alcoholvrij bier te schenken en ook nog eens voor de dubbele prijs.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Das echt een kutstreek!
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Tsja, aan de andere kant, ik drink geen alcoholvrij bier, dus voor hun is het een verlies van inkomsten.
Laatst gewijzigd door Aanvoerder; 28-07-11 om 12:04 |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Wanneer had jij in de gaten dat het alcoholvrij was?
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Toen hij een uur na de wedstrijd nog steeds niet verdwaald was.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Ik hoop dat AZ vanavond een goed resultaat kan neerzetten, want hoewel er veel kansen gecreëerd worden, missen ze er ook veel. En als Verbeek nu eens stopt met op resultaat proberen te spelen in uitwedstrijden, dan zou de volgende ronde halen geen probleem mogen zijn. __________________ 46) 29-04 Feyenoord 1-0 AZ [Eredivisie] 47) 02-05 FC Twente 3-4 sc Heerenveen [Eredivisie] 48) 06-05 AZ 1-0 FC Groningen [Eredivisie] |
||
|
|
|
|
|
#21 |
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#22 |
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Eens kijken of ik hier op 't werk een stream kan vinden.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Kan nergens een stream van ADO vinden helaas.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ik ook niet. VI.nl heeft wel live (tekst) updates.
Voetbal International - Live: EL-wedstrijd Omonia Nicosia-ADO Den Haag |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
VAME OMONIA!
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#27 | ||
Dat is al mooi. |
|||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Radio West heeft live verslag qua geluid.. iets beters kan ik niet vinden.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
aanvulluhhhhh
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Klinkt meer als te krampachtig spelen op de nul, waardoor je er niet uit kan komen bij balbezit en de omschakeling altijd van te ver moet komen.
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#32 | |
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
M.(ister) Spit in de goal bij Jablonec
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
"Je hebt geen woekerpolis
"
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Klinkt tot nu toe als een vrij saaie pot, waarbij Den Haag moet proberen niet het initiatief totaal aan de Cyprioten te laten maar zef ook aan voetballen toe te komen.
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Strafschop Omonia
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
En?
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
1-0 Strafschop
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Klinkt als nogal onhandig van Kum, met al die theaterspelers
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Wat is die Marcellis een faler.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOL
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Hmmm 1-0 Cyprus
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Sfeertje hoor in Cyprus
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Den Haag moet eens gaan beginnen met voetballen. Door zo bang te beginnen en het initiatief totaal te laten, hebben ze die gasten makkelijk in de wedstrijd geholpen en komen ze zelf tot geen enkele aanval.
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Kum gaat nog wel rood krijgen.. (dejavu NAC-ADO
)
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Zijn gewoon grieken natuurlijk, zo vet altijd daar.
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Hoe staat het erbij in Alkmaar? *inschakelt
__________________ Hoooooo GENOOOOOOOOOOOT |
|