![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Winnaar vorig jaar ![]() Bayern Munchen. Ze versloegen toen Schalke 04 met 2-0. Het duel zal gespeeld worden in de Arena auf Schalke . Zaterdag het duel om de supercup in Duitsland 20.30 ZDF. Het voetbal gaat langzaam weer echt beginnen .
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Mooie wedstrijd. Zijn er nog kaarten voor?
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ik kom morgen of vrijdag nog met bericht hier over voor de fp
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nee uitverkocht volgens mij.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Oh je hebt nog kaartjes voor B7 voor €245
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
De goal van Robben van vorig jaar
![]() Benieuwd hoe Schalke gaat spelen, waarschijnlijk weer kut
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Laten we het hopen
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Zin in , gelukkig is Kagawa weer terug.
__________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Als Götze zo speelt als afgelopen dinsdag in Mainz wordt het vast leuk om te kijken.
Wat heb ik zitten genieten van die jongen, een supertalent! __________________ (71) 18-05-2012 Wormatia Worms - SC Freiburg II 3-2 (Regionalliga Süd) (---) 19-05-2012 Achilles '29 - Spakenburg 3-0 (Alg. amateur kampioenschap) (72) 20-05-2012 Willem II - FC Den Bosch 2-1 (Prom./Degr. Play-Offs) |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Speelde goed inderdaad. Maar in het geheel viel het me niet tegen. Die Perisic lijkt ook prima in het spel te passen. Le Tallec kwam ook goed mee. Alleen Löwe lijkt nog niet echt klaar voor dit niveau. Het spel oogde in ieder geval net zo fris als afgelopen seizoen.
|
|
|
|
|
|
#12 | |
Ik zou die Götze wel eens op de positie van Sahin willen zien, hij speelt nu nog te veel aan de rechterkant. Wanneer komt Barrios terug? Meteen na de finale in de Copa America of krijgt ie nog wat vakantie? __________________ (71) 18-05-2012 Wormatia Worms - SC Freiburg II 3-2 (Regionalliga Süd) (---) 19-05-2012 Achilles '29 - Spakenburg 3-0 (Alg. amateur kampioenschap) (72) 20-05-2012 Willem II - FC Den Bosch 2-1 (Prom./Degr. Play-Offs) |
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Die krijgt op zijn minst nog een week of 2 vrij. Het begin van de competitie mist die in ieder geval.
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Zie Andries shinen op de foto in de OP
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
Mooi, alvast bier koud zetten.
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Hee weer echt voetbal op TV
![]() Hoewel het eigenlijk een veredelt oefenpotje is
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
Ik hoop dat Dortmund wint. |
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Supercups dit jaar
![]() El Clásico, Manchester Derby, Revierderby, Derby della Madonnina en dan ook nog eens Porto-Benfica. Beste affiches ooit. Zo worden die duels nog enigszins leuk omdat er eer op het spel staat. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Niet te vergeten Ajax - Twente
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Dat is geen derby en het zijn geen aartsrivalen. Bovendien is de fruitschaal nooit een leuke wedstrijd
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Komt trouwens ook op sport1
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Mooie pot en ik had het over de hoofd gezien , maar gelukkig bestaat WZV en dus ga ik lekker kijken .
__________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#25 |
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Rouwbanden voor Amy?
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
De kleuren kloppen hoor, is de vlag van Nordrhein-Westfalen.
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
#30 |
|
wehe, publiek zing door
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Papadopoulos weer in de basis. Mooi, hopelijk de rest van het seizoen ook basisspeler. Deed het prima in de CL.
.Over twee of drie jaar speelt hij ergens bij een echte topclub. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
Wat een kopbal
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
wow, mooie poging opd e paal
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
whehe kijk die hummels gaan dan
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
lekker harde wedstrijd
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Mooie aanval net van Dortmund.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Het gaat lekker op en neer.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Met een licht overwicht van Dortmund. Schalke heeft nooit lang balbezit.
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Schalke wordt dit jaar iig weer niks
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Pff die knakker moest er van af blijven.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Als Lewandowski daar af bleef was het 1-0
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Dat er nog geen kaart is getrokken, lijkt Engeland wel.
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Waarom is de wedstrijd eigenlijk in Gelsenkirchen? Beetje vreemd.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Fährmanns rentree is niet slecht
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Lekker potje Fußball
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Inderdaad prima eerste helft. Dit is een mooie motivatie om zin te krijgen in komend voetbalseizoen.
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
|
|
|
#50 | |
![]() Long time no see __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
[Duitse Supercup] Borussia Dortmund – FC Schalke 04 (23/07 20:30)
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|