![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
hiep hiep hoeraa
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Hier wordt nog dagen lang over nagepraat
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
AMSTERDAM DIE HEEFT DIE CUP, DIE MOOIE CUP.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
wehe, die cup is groter dan die van de CL
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
waar is dat topic, hier is dat topic
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
KAMPIOENEEEE
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Ajax
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Dit overtreft de Chippie Polar Cup
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Hoe liep het af?
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Man oh man, we beginnen nu ineens alles te winnen wat er te winnen valt.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Eerst Portland, toen Timbers en als klap op de vuurpijl de jeugd
Moet niet gekker worden...
__________________ ben een gevoelige jonge die zich niet schaamt om tranen te laten vallen, k hou van knuffelen, strandwandelingen en over gevoelens praten |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Waar is dat feestje, hier is dat feestje
__________________ 'Eriksen is de Deense Fabregas' |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Vandaag geweest, leuk opgezet toernooi. Voetbal was best aardig. Ajax was wel de beste ploeg, Botafogo hield tegen en leunde op ingevingen van de geweldige nummer 9, Jahiro (fonetisch gespeld). Bij Ajax vond ik de Sa, Burnet, nummer 8 en Koppers sterk.
AS Trencin had een handige nummer 10, Anderlecht speelde leuk en Spurs viel tegen. Had namelijk wel verwachtingen van Bostock. Flink wat coryfeeen gespot en nog even gebabbeld met een scout van Fulham.. __________________ Aad de Mos: 'Ik ben een garantie voor succes' |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Nummer 8 is Bouy. Burnet gaat naar Groningen trouwens
.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Die nummer 10 was Salinas. Gewogen en afgetest bij Ajax.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Burnet vond ik matig op een leuke actie na.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ik vind Burnet ook absoluut tekort komen. Valt bij Jong Ajax ook veelal door de mand.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Viel op tussen al die middelmaat bij Trencin. Hoe hebben die de halve finale gehaald? Vond zowel Anderlecht als Dortmund een betere indruk maken..
Burnet komt fysiek iets te kort, maar is over het algemeen goed in de passing en laat het spel snel verlopen. Lukoki viel mij tegen, waar de Sa mij juist positief verraste. Hoop dat die nummer 9 van Botafogo; Jahiro ook gaat schitteren op Eurovoetbal. Maakte op mij de indruk dat ie al bij het eerste elftal heeft meegedaan, veel misbaar en ergernis tegenover zijn ploeggenoten.. Cruijff wel een fenomeen hoor. Met een leren jasje en een hand in je zak de prijsuitreikingen doen en tegen iedere speler wat zeggen en zelf lachen
__________________ Aad de Mos: 'Ik ben een garantie voor succes' |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Anderlecht zat in een andere poule.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Hmm oke.. rechtsbuiten was een leuke spelers. Lukaku oogte ietwat ongeinteresseerd en was slordig in de duels en in de passing, maar wat een fysiek....
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Fysiek is leuk in de jeugd maar zou ondergeschikt moeten zijn aan beweging en functionele techniek. Lukaku was persoonlijk min of meer de reden van uitschakeling door in de beslissende wedstrijd in de fout te gaan.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Mijn fotoskills zijn maar zo zo
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Snelle speler zo te zien.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Hij nam de vrijetrap te snel voor mij in elk geval
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Die site van Copa Amsterdam is trouwens wel flink ruk, ik zie er 100 mensen met een telelens, maar zie nergens foto's. Ook irritant dat ik niet even een blaadje kreeg met naam+rugnummers maar een boekje vol met reclame en ruimte voor handtekeningen.
Welke jongens zitten volgens de Ajax-watchers dicht tegen de selectie aan trouwens? __________________ Aad de Mos: 'Ik ben een garantie voor succes' |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Denswil aangezien hij behalve goed ook weinig concurrentie heeft. Verder hoop ik minstens de helft van De Sa, Lukoki, Bouy en Klaassen, al hebben die meer concurrentie.
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
En tijdens dit soort toernooi blijft het leuk om mee te luisteren met mensen op de tribune die over van alles en nog wat informatie en een mening hebben.
||
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Mijn antwoord eerder op de avond:
|
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
Welke spelers werden (afgezien van die 3 Ajax spelers) nog meer tot het dream team verkozen? Op een foto herkende ik dat broertje van Lukaku, de keeper van Botofogo, en de spits van Botofogo. Voor de rest zei het me niets.
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
2. xxx (AS Trencin) 3. xxx (Tottenham) 4. Denswil (Ajax) 5. Lukaku (Anderlecht 6. Alves (Botafogo) 8. Bostock (Tottenham) 10. Klaassen (Ajax) 7. Victor (Botafogo) 9. Jairo (Botafogo) 11. De Sa (Ajax) Namen van Botafogo ben ik niet helemaal zeker van. Van 'xxx' is mij de naam ook onbekend. |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Copa Amsterdam #2: Ajax, maximaal schijnend
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|