![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Voor de geintresseerden hier en aangezien er toch niet zo veel voetbal op tv is een pot die er nog toe doet. VFL Bochum neemt het op tegen Borussia Mönchengladbach in het kader van de promotie/degradatie wedstrijden in de Bundesliga. De heenwedstrijd eindigde in een 1-0 overwinning voor Borussia Mönchengladbach.
![]() VS ![]() vanuit het
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
cool.
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bibberen voor de tv woensdag. Wel een prestatie van formaat mochten we erin blijven.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Leuk.
Bochum terug in de Bundesliga zou ook wel weer tof zijn.
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Zou ik ook leuk vinden maar ook zonde als Gladbach er uit vliegt. Wat dat betreft sta ik redelijk neutraal in deze pot.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Mwah, van dat wit-zwart ben ik ook niet zo'n fan
__________________ VVV-Venlo - SSC Napoli - 1.FC Köln |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
Bier ligt koud!
VAU-EFF-LLL (Borussia dan )!!!
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Door mensen hier op het forum heb ik wel sympathie voor Gladbach
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Jever zeker
?
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ben toch wel benieuwd Bochum is na een degradatie altijd weer direct terug gekomen.
|
|
|
|
|
|
#14 | |
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Haha nee niet fietsen. Maar is wel een mooi loopje van het station naar het stadion.
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Station Bochum naar het Stadion?
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Volgens mij lees je een beetje verkeerd.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Dat shirt van Bochum op de FP.
Die wil ik ook.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
Leuke FP! Eerst sporten en dan bier of gelijk aan het bier, das nu even de vraag hier.
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Gelijk aan het bier natuurlijk
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
De zenuwen beginnen al een beetje hun werk te doen.
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Al bekend of Reus kan spelen vanavond?
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
Dat is nog niet bekend!
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Bij Bochum zal die huilende Noord-Koreaan op de bank beginnen in ieder geval.
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Zit niet bij de selectie, Funkel vond dat ie afgelopen dagen niet goed heeft getraind. __________________ (71) 18-05-2012 Wormatia Worms - SC Freiburg II 3-2 (Regionalliga Süd) (---) 19-05-2012 Achilles '29 - Spakenburg 3-0 (Alg. amateur kampioenschap) (72) 20-05-2012 Willem II - FC Den Bosch 2-1 (Prom./Degr. Play-Offs) |
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Dat had ik wel gelezen, dacht dat ik gister zag dat die op de bank zou beginnen.
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Reus begint in de basis.
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Zo ben er klaar voor. Hopelijk net zo'n vermakelijke pot als gisteren.
|
|
|
|
|
|
#33 |
__________________ (71) 18-05-2012 Wormatia Worms - SC Freiburg II 3-2 (Regionalliga Süd) (---) 19-05-2012 Achilles '29 - Spakenburg 3-0 (Alg. amateur kampioenschap) (72) 20-05-2012 Willem II - FC Den Bosch 2-1 (Prom./Degr. Play-Offs) |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
Game on !!!!!!
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
Beer on !!!!!!!!
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Azaouagh is ook wel een leuke speler
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Ik drink geen bier.
Bij mij staat de Apfelschorle koud.
__________________ (71) 18-05-2012 Wormatia Worms - SC Freiburg II 3-2 (Regionalliga Süd) (---) 19-05-2012 Achilles '29 - Spakenburg 3-0 (Alg. amateur kampioenschap) (72) 20-05-2012 Willem II - FC Den Bosch 2-1 (Prom./Degr. Play-Offs) |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Zo nog Herbert
Of heb ik die al gemist?
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Ter Stegen valt me inderdaad positief op.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Ah daar is Herbert
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
Mooie sfeer in stadion
__________________ PSV | Borussia Mönchengladbach |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Ook nog wat beelden uit Gladbach
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
voor wie moet ik zijn?
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
Borussia
__________________ PSV | Borussia Mönchengladbach |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Dante voor de laatste keer met dat haar toch?
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
of het een champions league finale is
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Gaan we al weer met de pyro
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Pfff ik ben nerveus....
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Er staat een tribune in de brand
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
[LIVE 25/05/2011 20.30 ARD]VFL Bochum - Borussia Mönchengladbach
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|