![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() ![]() ![]() ![]() Aviva Stadion, Lansdowne Road, of nu voor de UEFA het Dublin stadium. Road to the final, alle uitslagen is het totaal over twee duels (a)= uitdoelpuntenregel Porto Q4: Genk 7-2 R1: 16 uit 6 met in de groep Beşiktaş, Rapid Wien, CSKA Sofia R32: Sevilla 2-2(a) R16: CSKA Moskou 3-1 QF: Spartak Moskou 10-3 SF: Villareal 7-4 Braga Werd derde in de CLgroep R32: Lech Poznan 2-1 R16: Liverpool 1-0 QF: Dynamo Kyiv 1-1(a) SF: Benfica 2-2(a) Arbiter ![]() Carlos Velasco Carballo(spanje) Woensdag 20:45 RTL7. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Porto gaat dit met 2 vingers in de neus winnen.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
|
|
|
#4 |
|
woensdag al dus
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ik had ooit nog hoop er nu met Twente er te staan
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
4-0 Porto
Slotje |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Vandaag dus het leeft wel
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Pak vast wel een stukje mee maar om nou te zeggen dat ik er naar uitkijk.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Onderlinge resultaten in de Portugese competitie dit seizoen:
11/09/2010 FC Porto - SC Braga 3-2 13/02/2011 SC Braga - FC Porto 0-2 In de beker niet tegen elkaar gespeeld. Beide teams werden in de derde ronde (een poule) uitgeschakeld. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Porto speelt toch ook nog de bekerfinale?
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ho wacht, dat waar ik het over had was de Portugese versie van de League Cup. De 'gewone' beker zitten ze inderdaad in de finale. Braga verloor daar van Benfica.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Hup Falcao, Guarín (allebei basis) & James Rodriguez (bank, maar zal wel invallen denk ik)
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Si. Half dan.
Dus zal wel één van de weinigen hier zijn die enigszins geďnteresseerd is in deze wedstrijd. Al blijft het wel een finale natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Grote wenkbrauwen heeft de scheids.
|
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Wel in Hulk, Falcao en Joăo Moutinho, dat zijn toppers
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Volgens mij heeft een EL (of UC)-finale me nog nooit zo weinig kunnen boeien als dit teringaffiche.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Hulk
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Sporting - CSKA vond ik een lelijker affiche. Evenals Zenit - Rangers.
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
#21 |
|
Is het ergens stromend te zien?
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Het stadion zal niet uitverkocht zijn denk ik.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Hup Braga
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Inderdaad aan de hand van jouw post heb ik ze even opgezocht. Al wist ik Feyenoord - Dortmund ook nog wel. Zo was ik ook alweer vergeten dat Middlesbrough in de finale stond
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ook op sporza te zien
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Wel mooi stadion, alleen helaas nu zo'n lelijke sponsor naam.
Stadion is na de verbouwing nog meer in z'n omgeving "gepropt", wel grappig om te zien als je ter plekke bent. __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Whelan
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Je bedoelt de finale waarin de stad (Sevilla) droog kwam te staan.
En waar de verkoop van de nieuwe Celtic tenues voor het opvolgende jaar maar naar daar verplaatst was, omdat daar zo extreem veel fans waren. Celtic
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
Driessen als commentator
Bij dit Portugees onderonsje had Sierd de Vos commentaar moeten geven.
__________________ PSV | Borussia Mönchengladbach |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Sporza laat de wedstrijd ook zien. Godzijdank.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
nog even Ronnie Whelan
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Met pappertje Boskamp als analist. Nu.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#37 | |
het schijnt dat Channel 5 elke wedstrijd benadrukt hoe kansloos teams als Porto, Villarreal etc. zouden zijn in de Premier League). En er zijn helaas te weinig B-landen. Je zou hopen dat België, Schotland, Denemarken, Oostenrijk, Zweden zouden kunnen aanhaken maar nee. Voetbal, verziek het niet.
|
||
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Ik weet nog wel dat dat met Rangers in Manchester paar jaar later wel anders was. |
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
Top, dank je!
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
Ik zie het nu ook, dat wordt dus d'n Belg vanavond.
__________________ PSV | Borussia Mönchengladbach |
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Braga, helden
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Over deze wedstrijd, ik heb Braga - Benfica gezien en die wedstrijd vond ik wel erg leuk eigenlijk, zou een soortgelijke wedstrijd niet erg vinden. Braga dat op voorsprong komt, er alles aan doet om die voorsprong te verdedigen (vind dat soort wedstrijden veel meer geweldig dan als het 4 goals verschil of meer wordt), Porto dat moet komen, veel kansen krijgt en mist, braga met een paar counters, maar dat in dit scenario porto op het eind toch nog gelijk maakt en dan verlenging. Zoiets. ![]() ![]() Bank: 24. Beto; 4. Maicon, 7. Belluschi, 18. Walter, 19. James Rodríguez, 23. Souza, 28. Rúben Micael ![]() Hugo Viana ![]() Bank: 42. Cristiano; 4. Kaká, 8. Mossoró, 10. Hélder Barbosa, 19. Meyong, 20. Elderson, 25. Leandro Salino Cristiano en Kaká op de bank. ![]() Johan Derksen al gelijk met heldere analyses, Braga heeft Sevilla uitgeschakeld, tweederangs Braziliaantjes, wel voorzitter van de fanclub Geen speler noemen die er bovenuit steekt omdat ze allemaal veel strijd leveren. Volgens mij gewoon omdat ie niemand kent.
|
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
harde kern zit achter het doel?
|
|