Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Media & Live
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 12-05-11, 17:49 thumb up   #1
Hup Holland!

Thieske's Voetbal Forum schermafbeelding

Al enige weken is de actie RedNAC aan de gang met als doel het voorbestaan van NAC te garanderen.

Dit weekend moet de actie haar absolute hoogtepunt gaan beleven met het Geel/Zwarte huis. Naar voorbeeld van de jaarlijkse actie op 3FM zal er een non-stop radio-uitzending worden verzorgd vanuit het Rat Verleghstadion door stadsradio Breda. 24 uur per dag zullen een aantal DJ’s, supporters en prominenten zich laten opsluiten in ‘De Parel’, de lunchroom in het hoofdgebouw, welke speciaal voor deze gelegenheid tot het GeelZwarte Huis omgedoopt zal worden.

De actie is live te volgen via:
- Webcam: Live: Geel-Zwarte Huis | Red NAC!
- Radiostream: http://content.streamone.nl/livestream/n3DS2b6nzz.asx

Het huis zal vanavond om half 7 officieel geopend worden door de burgemeester van Breda.

De eerste gast zal Big Brother Ruud zijn. Naast Ruud Benard zullen er meer mensen vandaag te gast zijn. Zo zal Directeur Ed Busselaar te horen zijn samen met voorzitter Ronald Clayden, komt X-factor bekendheid Dony langs, zal John Karelse de wedstrijd van zondag voorbeschouwen en zal ook de ‘popjazz ‘met een knipoog’- band Ape Not Mice acte de presence geven.

Laatst gewijzigd door Thieske; 12-05-11 om 18:05
Thieske is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 12-05-11, 17:50 arrow   #2
Hup Holland!

Ik heb geen idee of dit topic hier bestaansrecht heeft. Maar het is het proberen waard....
Oud 12-05-11, 18:03 Standaard   #3
Hup Holland!

BREDA - Drie dj's, drie sidekicks, Ruud 'Big Brother' Benard en vele gasten. De stichting Red NAC opent donderdavond om 18.30 uur in de Parel (lunchroom in het NAC-stadion) samen met burgemeester Peter van der Velden het GeelZwarte Huis, een variant op het Glazen Huis van 3FM.

"De drie dj's Mark van Tilborgh, Marcel Peters en Bas Bakker verzorgen deze vier dagen een radioprogramma voor Stadsradio Breda waarbij platen aangevraagd kunnen worden tegen een vergoeding die terechtkomt bij NAC", vertelt woordvoerder van de stichting Leon Deckers. De drie anderen die achter slot en grendel gaan zijn de prominente supporters Hans Poppelaars, Marcel van Es en Hans van der Ende. De uitzendingen zijn te beluisteren via 107.3 FM of via de website van Stadsradio Breda. Te zien is alles via een livestream op de website van Red NAC.

Deckers denkt - en hoopt - dat de actie wel eens een groot succes zou kunnen worden: "Het idee van een glazen huis spreekt veel mensen aan en ons programma liegt er niet om."

Er wordt onder andere een benefietconcert georganiseerd met verschillende artiesten, onder wie dj Darkraver. Ook Thijs van der Molen, Tio Gringo en Plork en de Aannemers hebben medewerking toegezegd.

De drankopbrengst van deze avond gaat uiteraard geheel naar NAC. Verder zal de club geld ophalen met bijvoorbeeld een 'ik loop voor NAC'-sponsorloop en een 'ik dans voor NAC'-sessie.

De laatste dag, zondag, speelt het eerste de laatste wedstrijd van het seizoen, uit tegen Willem II in Tilburg. "Voor beide ploegen een bijzondere wedstrijd, gezien de degradatie van Willem II een aantal dagen geleden."

Na de wedstrijd komen de spelers en supporters terug naar het NAC-stadion om de dj's te bevrijden en af te sluiten met een feestavond die tot uiterlijk 21.00 uur duurt. Ook daarvoor verwacht Deckers heel veel belangstelling.

Het stadion is iedere dag van negen uur 's ochtends tot één uur 's nachts open voor publiek. Gedurende de nacht kan van buiten gekeken worden naar de activiteiten in het huis.

Eerder deze week werd de nieuwe tussenstand van de actie Red NAC bekendgemaakt. Tot nu toe is 207.298 euro opgehaald.
Oud 12-05-11, 18:35 big smile   #4
Hup Holland!

En we zijn begonnen.
Oud 12-05-11, 19:47 Standaard   #5
Redactie

Marioow's Voetbal Forum schermafbeelding

Is ffkes een stukje kijken.

Oud 13-05-11, 13:55 Standaard   #6
Hup Holland!

Oorspronkelijk geplaatst door Thieske Bekijk bericht
Ik heb geen idee of dit topic hier bestaansrecht heeft. Maar het is het proberen waard....
Nee dus.
Oud 13-05-11, 14:00 Standaard   #7
AFCA

Da_Sandman's Voetbal Forum schermafbeelding

Jawel hoor. Ken één van de DJ's best goed, hoop voor hem (en ook wel een beetje voor NAC) dat het een succes wordt.

Oud 13-05-11, 15:55 Standaard   #8
Redactie

Marioow's Voetbal Forum schermafbeelding

Stream was gister trouwens wel bagger of lag dat aan mijn verbinding heb even zitten kijken, toen waren er 70 man online en hing die de hele tijd.

Oud 13-05-11, 16:13 Standaard   #9
Hup Holland!

Had ik gisteren ook last van. Gaat nu een stuk beter heb ik het idee. Ook de SMS balk werkt nu.
Oud 13-05-11, 19:49 thumb up   #10
Tukker .

tjekkie's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Thieske Bekijk bericht
Tuurlijk heeft het bestaansrecht , want ik ga geregeld kijken .

Wat leuk dit .. toch een beetje Glazen Huis , maar dan voor NAC ..

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Media & Live

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:56.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site