Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Media & Live
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 05-05-11, 21:55 Standaard   #1

NumberNine's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Smeich Bekijk bericht
Ik vind het ook meer dan terecht! Aanvechten deze farce!

Weebl, dit al meegekregen? Het gaat echt nergens meer over... uefa ( barca...en dat uit de mond van een Atleti fan!)

- La UEFA estudia una posible sancin a Iker Casillas por sus gestos contra el colegiado en el Camp Nou

&

Villar, Laporta, Gaspart y un directivo de Unicef, hombres fuertes en la UEFA - Libertad Digital
Zou wel zeer ironisch ende belachelijk zijn als de speler die zich misschien wel het rustigst heeft gehouden van alle die hebben meegespeeld straks bestraft zou worden.
NumberNine is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 05-05-11, 22:02 Standaard   #2
TROTS.

buddyb's Voetbal Forum schermafbeelding

Vertaling svp.
buddyb is offline   Met citaat reageren
Oud 05-05-11, 22:13 Standaard   #3
Openheid van zaken

Muto's Voetbal Forum schermafbeelding

Link nummer 1 gaat over een onderzoek dat de UEFA is gestart naar de gebaren van Casillas richting de scheids.
Link nummer 2 gaat over dat Villar, Gaspart, zo'n pipo van Unicef en Laporta behoorlijk wat macht hebben binnen de UEFA.
Muto is offline   Met citaat reageren
Oud 05-05-11, 22:22 sad   #4
El Saltador

venom's Voetbal Forum schermafbeelding

Uefa Maffia!

Oud 06-05-11, 00:33 Standaard   #5
Een goed gevoel.

Cyberia's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door venom Bekijk bericht
Uefa Maffia!

Cyberia is offline   Met citaat reageren
Oud 06-05-11, 09:18 big smile   #6
Baas-Jan Huntelaar-fan

BoerBert's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Cyberia Bekijk bericht
[...]

YouTube - fc barcelone dancing
Wat een geniaal filmpje

Oud 06-05-11, 11:34 Standaard   #7

Koekebakker's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Smeich Bekijk bericht
Kom op, beetje kortzichtig niet. En ze komen er wel mee weg, wat zegt dat dan wel niet. Het is toch dieptriest dat je dit gaat verdedigen als Barcelona fan zijnde...blind zijn ze, niet durven toe te geven dat Barca bestaat uit een stel viezerts terwijl het overduidelijk is. Ik was vroeger voor Barcelona, prachtig team toen. Ik heb nu ook sympathie voor die club maar dit kan niet. Als ik dit nu zie, ik zou me kapot schamen als Barca fan en niet komen met zo'n achterlijke beredenering alsmede andere Barcelona fans er andere verklaringen voor geven mbt het gevaarllijke spel van Madrid bv...vuur met vuur bestrijden en al die onzin. Het lijkt ook wel alsof Barcelona dit nodig had voor een positief resultaat, ook de laatste vier wedstrijden tegen Real in acht nemend die wellicht anders waren gelopen ware het niet dat ... ja, je snapt het. Ik ben benieuwd of je in FIFA2012 schwalbes kunt maken met Barcelona .

FC Barcelona: Fancy Flicks and Dirty Tricks - WSJ.com
The Wall Street Journal

De psychologische oorlogsvoering vanuit engelse zijde begint dus nu al. Pas nu hoor je ze er over. De rechtse WSJ behoort tot het imperium van Rupert Murdoch, één van de architecten van de Premier League en streeft naar werelddominantie a la de NBA (heeft ie zelf gezegd). Bovendien ziet Murdoch sport in politieke termen en is hij daarom een fan van Real Madrid (waarvoor ik me schaam want Murdoch hoort bij de top 30 slechtste personen op de aardbol, zonder twijfel). Triest mannetje en nog triester dat een zakenkrant zich daarvoor laat lenen. Alles om de engelsen te laten winnen.

Oud 06-05-11, 12:05 surprise   #8

José Mourinho zal zwaar bestraft worden voor zijn forse kritiek op de UEFA. De trainer van Real Madrid insinueerde dat FC Barcelona een voorkeursbehandeling van de Europese voetbalbond krijgt en arbiters hierin meewerken. Mourinho ziet zijn uitbarstingen rondom de Champions League-confrontaties bestraft met zeven duels schorsing.
© afp
Dat meldt Marca zojuist. Een schorsing van die lengte zou betekenen dat de Portugees bijna een seizoen van Europees voetbal moet missen, als hij volgend seizoen nog de scepter zwaait in de Spaanse hoofdstad.

De UEFA komt later vandaag met een officiële uitspraak.
Sebas is offline   Met citaat reageren
Oud 06-05-11, 12:24 Standaard   #9

Belachelijk, aangezien Mourinho zeker een punt heeft.

Oud 06-05-11, 12:42 Standaard   #10
7 wedstrijden is te lang, maar terecht dat die geschorst wordt. Als je je zo gedraagt verdien je het om een wedstrijdje of 3 vanaf de tribune toe te kijken. Ik vind dat gelul over een voorkeursbehandeling van Barcelona ook zwaar overdreven, het is gewoon de beste ploeg op dit moment en heeft enkele keren voordeel gehad bij arbitrale beslissingen, so what? Dat komt overal en altijd voor, maar nu het Barcelona is worden opeens alle complottheorieen uit de kast getrokken.
El Presidente is nu online   Met citaat reageren
Oud 06-05-11, 13:08 thumb up   #11
El Saltador

venom's Voetbal Forum schermafbeelding

Haha, mooi man!
Verheug me nu al op zn reactie!

Oud 06-05-11, 13:15 Standaard   #12

Oorspronkelijk geplaatst door El Presidente Bekijk bericht
7 wedstrijden is te lang, maar terecht dat die geschorst wordt. Als je je zo gedraagt verdien je het om een wedstrijdje of 3 vanaf de tribune toe te kijken. Ik vind dat gelul over een voorkeursbehandeling van Barcelona ook zwaar overdreven, het is gewoon de beste ploeg op dit moment en heeft enkele keren voordeel gehad bij arbitrale beslissingen, so what? Dat komt overal en altijd voor, maar nu het Barcelona is worden opeens alle complottheorieen uit de kast getrokken.
Ze hebben ALTIJD de scheidsrechters mee. Vooral als ze tegen niet-Engelse teams spelen. In hun eerste seizoen al werden Bayern en Lyon flink genaaid, ook al was Barcelona drie klassen beter.

Reageren

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Media & Live

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:53.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site