![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
|
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Vertaling svp.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Link nummer 1 gaat over een onderzoek dat de UEFA is gestart naar de gebaren van Casillas richting de scheids.
Link nummer 2 gaat over dat Villar, Gaspart, zo'n pipo van Unicef en Laporta behoorlijk wat macht hebben binnen de UEFA. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Uefa Maffia!
__________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Wat een geniaal filmpje
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
![]() De psychologische oorlogsvoering vanuit engelse zijde begint dus nu al. Pas nu hoor je ze er over. De rechtse WSJ behoort tot het imperium van Rupert Murdoch, één van de architecten van de Premier League en streeft naar werelddominantie a la de NBA (heeft ie zelf gezegd). Bovendien ziet Murdoch sport in politieke termen en is hij daarom een fan van Real Madrid (waarvoor ik me schaam want Murdoch hoort bij de top 30 slechtste personen op de aardbol, zonder twijfel). Triest mannetje en nog triester dat een zakenkrant zich daarvoor laat lenen. Alles om de engelsen te laten winnen. |
||
|
|
|
|
|
#8 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
7 wedstrijden is te lang, maar terecht dat die geschorst wordt. Als je je zo gedraagt verdien je het om een wedstrijdje of 3 vanaf de tribune toe te kijken. Ik vind dat gelul over een voorkeursbehandeling van Barcelona ook zwaar overdreven, het is gewoon de beste ploeg op dit moment en heeft enkele keren voordeel gehad bij arbitrale beslissingen, so what? Dat komt overal en altijd voor, maar nu het Barcelona is worden opeens alle complottheorieen uit de kast getrokken.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Haha, mooi man!
Verheug me nu al op zn reactie!
__________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Los Clásicos Deel 10 het is eigenlijk allang afgelopen, maar we kunnen er maar niet over ophouden
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|