![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#2 | |
__________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#3 |
|
Mijn God zeg
.
__________________ FEYENOORD ROTTERDAM "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense." "A mile of roads leads nowhere, a mile of runway leads everywhere." "Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag." |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Wat een kutinterview
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
als iemand mij zou vertellen dat zijn vader 3 dagen geleden is overleden zou ik geen woordgrapje maken.
Ik zou hem fatsoenlijk condoleren ipv zo'n achterlijke reactie van Han Kock __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Grunn
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
succes allen.
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Isaksson Tamata Marcelo Maza Manolev Engelaar Hutchinson Toivonen Labyad Lens Berg
Voor de Champions League! |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Fijn.. Heb een internetabbo op eredivisielive. Kan niet inloggen omdat de shop gesloten zou zijn. Fuckers.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
iemand een streampje voor groningen-psv? ik kan er geen vinden
|
|
|
|
|
|
#14 | |
![]() Berg ![]() Engelaar
__________________ PSV | THFC |
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Waarom draaien ze You'll never Walk Alone in de Euroborg?
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Die microfoon staat volgens mij naast de capo in Vak410
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Braamhaar echt. Isakson komt toch zelf in.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Andersson
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Wokken als kampioensmaal vind ik vrij troosteloos eerlijk gezegd.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Utrecht al op 2-0, NEC heeft in De Kuip de leiding genomen.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
0 - 1 NEC
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
#26 |
|
UTREG! BAZEN!
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Manolev
.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Braamhaar godverdomme. Er hoeft maar een Psv=er te gaan liggen en hij fluit. Manlovev
![]() Ajax voor
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Goed herstel. Braamhaar fluit voor elke zucht of scheet nu ongeacht wie er valt.
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Enevoldsen echt matig tot nu toe zeg.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Excelsior
0 - 1
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Excelsior op voorsprong bij Vitesse.
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
#35 |
|
PSV Eindhoven!
|
Iemand die groningen-psv volgt?
Wat is er met Issakson? |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Issakson kwam in botsing met Bacuna. Iets met zijn heup geloof ik.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Dat Twente een erfvijand is, gaat volledig aan mij voorbij. Ik voel dat sentiment niet zo. Ik ken de verhalen wel hoe het is begonnen, maar kan mij dat schelen hoe een paar gasten daar verantwoordelijk voor zijn. Dat Twente en Grunn elkaar niet liggen is een hoop meeloopgedrag van beide kanten.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Kastanje 1 - 1 NEC
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Bacuna staat goed te bikkelen trouwens. Verovert veel ballen.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Is dat niet vaak zo bij dat soort rivaliteiten? Gelderse Ajaxfans die een hekel aan Feyenoord hebben, of nog vreemder: Nederlandse Arsenalfans die dan ineens Tottenham zeggen te haten, heben ook een hoog kunstmatig gehalte.
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
0-0 bij Roda-Heerenveen, volgens mij gebeurt er daar helemaal niks.
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
PSV Eindhoven!
|
|
|
|
|
|
|
#43 | |
!
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Jezus, spanning! :s
1-0 is voldoende gvd! |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
#47 |
|
hoe durf ze, slaan.
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
PSV Eindhoven!
|
Moet je haar ook niet van de ketting afhalen, krijg je ervan.
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Zijn jullie gelukkig getrouwd? Vreemdgaan? Overspel? Schrijf je gratis in en ga discreet vreemd!
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Live Eredivisieverslagen #115: You have seen your fasser?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|