![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() Na 'n 0-2 voor Man. Utd mogen de Engelsen 't thuis afmaken op Old Trafford. __________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Hopelijk doen de Duitsers het onmogelijke. Gisteren waren ze nog niet in zak en as. Dat is de kampfgeist die ik zo bewonder! Ze hebben al zo vaak een achterstand weten goed te maken. Helaas mist Schalke een paar van die echt typisch Duitse spelers met veel laufpensum. Ook daar is het een allegaartje van buitenlanders
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Kuszczak
Brown - Evans - Smalling - Fabio Park - Gibson - Fletcher Scholes Hernandez - Owen |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
2-5.
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ho ho, geen Gibson. Denk aan de fans.
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Haha, Zou je park niet wat rust geven
__________________ In Kenny we trust..! |
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Benieuwd of van der Sar speelt vanavond.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Van der Sar; Rafael Smalling Evans, O'Shea; Valencia Gibson Scholes Anderson Nani; Berbatov.
Neuer, Uchida, Metzelder, Höwedes, Escudero, Farfan, Papadopoulos, Jurado, Draxler, Baumjohann, Raul Laatst gewijzigd door mcyodogg; 04-05-11 om 19:49 |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Beetje klote dat United bijna alles spaart voor zondag.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Hup Schalke, doe eens gek!
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ik vind het ook wel een beetje tricky hoor.
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Scholes
![]() Held dat ie is. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Wie is captain bij United?
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#15 |
![]() tot ik het weet gok ik op O'Shea
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
#17 |
|
jeuj
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Denk niet dat het nog echt een wedstrijd gaat worden, maar het blijven Duitsers natuurlijk.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Big John
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Tja de opstelling van United is wel een ingredient voor een stunt.
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Staan ook niet echt typische Duitsers in. Die types met Duracell batterijen als je snapt wat ik bedoel.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ik moet eerlijk zeggen dat ik Draxler nog nooit heb zien voetballen.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ik begrijp het, daarom zie ik het ook niet gebeuren. Ook omdat de verdediging van Schalke er de laatste wedstrijden toch ook niet geweldig uitzag (met uitzondering van Neuer).
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Deed vorige week wel mee (als invaller dan).
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ik gun het Schalke niet hoor. Maar ergens zou het wel leuk zijn als Man Utd het nog benauwd krijgt met deze opstelling..
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Schalke in de finale zou wel uberpauper zijn
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Onmogelijk. Ondanks de spelers is dit een eitje voor Utd.
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Arrogant van Fergie, maar ik denk dat het wel kan. __________________ In Kenny we trust..! |
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
O'Shea captain pffff, schande.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Ik weet nog wel dat Ferguson een B-team opstelde in Eindhoven, kregen ze met 3-1 op de broek
![]() Later nog Beckham en Scholes brengen, maar toen was het te laat. |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
taaie tifo.
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Taaie tifo en ook nog in Engeland. Het moet niet gekker worden.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Doet United wel vaker zo'n tifo in de CL
Ook in beide finales in 08 en 09. |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
Ik denk het ook wel, Schalke moet alleen niet vroeg gaan scoren. Verder staan er natuurlijk ook wel een hoop spelers in die nou niet echt een verzwakking zijn.
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
God, wat hoop ik dat Schalke nu in ieder geval wint.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
omdat ik Schalke niet een ploeg vind die eigenlijk een topteam zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Godver Scholes weer in de verdedigende middenvelder rol. Dat wordt kaarten pakken
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Had v. Gelder het over die topsfeer op Old Trafford.. ik hoor tot nu toe alleen Schalke.
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Kut-opstelling bij Man Utd pff, dan maar genieten van Jurado.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#46 | |
Bij de uitwedstrijden is het vaak een stuk beter trouwens.
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Alsof dit 11 koekebakkers zijn, alleen Gibson zou bij Almere City niet meekomen de rest is gewoon top.
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|