![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() Morgen om 14.30 staat er in Rotterdam zoals ze dat zo mooi Hollands noemen een 'traditional' op het programma, te weten Feijenoord - PSV. De wedstrijd zal gespeeld worden in: ![]() En staat onder leiding van Bjorn Kuipers: ![]() Voorgaande resultaten: 2005-2006 Eredivisie 11-12-2005 Feyenoord-PSV 1-0 (1-0) 2006-2007 Eredivisie 26-12-2006 Feyenoord-PSV 1-1 (1-1) 2007-2008 Eredivisie 12-01-2008 Feyenoord-PSV 0-1 (0-1) 2008-2009 Eredivisie 15-03-2009 Feyenoord-PSV 1-0 (0-0) 2009-2010 Eredivisie 20-09-2009 Feyenoord-PSV 1-3 (1-3) Wat zal het worden? Gaat Feijenoord zich revancheren voor de schandalige nederlaag eerder dit seizoen en zo op jacht naar de play-offs of haalt PSV het kampioenschap binnen met een overwinning in de Kuip? Spannuuuunnndd
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Lijkt me niet nodig een apart topic.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
|
|
|
#4 |
|
hoop echt dat psv wint. Dan wordt Ajax niet kampioen.
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ssst. Niet doorvertellen.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
oja, revanche graag voor de vernedering in Eindhoven.
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Zo te zien hoef ik alleen de eerste helft te bekijken als ik de afgelopen uitslagen zo bekijk
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Duss..
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Feyenoord mag blij zijn als ze het weer onder de tien houden
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
wat is dit voor slechte uberjinx
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
PSV moet, gezien de uitslagen van gisteren, maar gaan winnen. Door de overwinning van Heracles zie ik Feyenoord de achtste praat niet halen. Dus Hup Hup PSV.
Noot: @Media en @Denthemen: Grapje!!1! |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ik zit niet te wachten op Feyenoord als tegenstander in de play offs, dus hup PSV.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Hup Feyenoord
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
3 punten, hoe maakt mij geen drol uit.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Dit kan weleens een klotemiddag worden.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
#21 |
|
Hup Ajax!
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Mij ook niet. Ik zit ook niet te wachten op Feyenoord als tegenstander in de play-offs of een titel in Amsterdam.
Daarnaast, Feyenoord - Willem II vorige week: 6-1 Jack van Gelder had het over Feyenoord weer helemaal in vorm met 6 uit 2 (die week ervoor de zege in Utrecht), maar 90 minuten lang die wedtrijd in het stadion kijkend was het, wat Feyenoord liet zien, echt diep diep triest, in een verschrikkelijk laag tempo met groot gebrek aan creativiteit, amper een goede bal aanname of controle, en echt een verschrikkelijk gebrek aan beweging en acties zonder de bal. Dat zegt alles ook over Willem II, maar ook wel over Feyenoord. De enige kans die ze hebben op revanche, is als PSV het ze toe laat. Als PSV gewoon een beetje haar gemiddelde niveau haalt, moet dat al te veel zijn voor het huidige Feyenoord. __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Niets is sterker dan dat ene woord jongens!
__________________ ben een gevoelige jonge die zich niet schaamt om tranen te laten vallen, k hou van knuffelen, strandwandelingen en over gevoelens praten |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Superman? Hulk?
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Hup Feyenoord
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
__________________ ben een gevoelige jonge die zich niet schaamt om tranen te laten vallen, k hou van knuffelen, strandwandelingen en over gevoelens praten |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
PSV Eindhoven!
|
Opstelling PSV:
Isaksson, Marcelo, Engelaar, Lens, Hutchinson, Pieters, Bouma, Dzsudzsák, Labyad, Manolev en Bakkal. Wisselspelers: Cássio Ramos, Maza, Berg, Toivonen, Koevermans, Wuytens en Tamata. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
PSV Eindhoven!
|
Zo nu douchen en daarn PSV kijken.
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Godver geen Berg bij PSV.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
PSV Eindhoven!
|
Heeft iemand een sopcast stream trouwens?
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Hup Feyenoord!
![]() Ik zeg 2-0
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Ah, doedelzak krijgt dus een makkelijke middag.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Happy hardcore erop
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Wie zag die oma zwaaien met vlag? Dat was kopbal
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
PSV Eindhoven!
|
Loopt mijn stream een beetje gelijk? Nu de tos
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Mooie stilte
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
PSV Eindhoven!
|
Hands man.
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
#42 |
|
PSV Eindhoven!
|
Meeuwis.
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
PSV Eindhoven!
|
Hand naar de bal toe ja of nee. Hands is hands.
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Op de lat
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
Heeft iemand een goede stream?
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
#47 |
|
PSV Eindhoven!
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
PSV Eindhoven!
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Gaan we hier serieus met 3 man en een paardenkop posten?
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
PSV Eindhoven!
|
Die bal