|
|
#1 |
|
Tiendalli rood.
1-1 penalty Rossi. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Kun je nagaaan hoe verknipt de scheidsrechters wereld is .. Tiendalli krijgt rood en in Eindhoven niet eens geel .. terwijl Benfica daar ook een pingel kreeg .
Het is deze inconsequentie dat je gek maakt . ach, je kunt wel 100 jaar lang praten over die scheids , maar mijn tijd krijgen ze niet meer . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Niet naar de wedstrijd Tjekmans?
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
1-2 weer door een penalty
![]() Wat gebeurt daar joh. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
1-3.
![]() Fraaie goal van Cani. __________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Oh 1-3
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
1-3..
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Lekker doelpunt die 3e
.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ach, alle grote clubs verliezen thuis van Villarreal met 1-3
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Van Rijswijk
!Als je acht goals om de oren krijgt kun je moeilijk stellen dat Twente makkelijk mee kan volgens mij.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Villareal dus duidelijk beter niets om je voor te schamen.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Rossi.
![]() Stuurt Douglas en Brama met een simpele voetbeweging volledig weg. Heerlijk achteloos. __________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
Knappe actie vlak voor rust van Bajrami zeg. Bijzonder behendig.
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Barcelona en Inter zouden serieuze interesse hebben. Heeft zich hoe dan ook dermate ontwikkeld dat hij zich prima op dat niveau staande kan houden. Of ie in de zomer vertrekt? Dan zal er diep in de buidel moeten worden getast aangezien hij onlangs heeft bijgetekend tot 2016.
Laatst gewijzigd door Cyberia; 14-04-11 om 23:45 __________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Dat is toch nooit rood voor Tiendalli man
![]() Briljante hakbal van Janssen zeg. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Kaartenvragers bij Villarreal. Losers, hoop dat ze die cup niet winnen.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Dramatische rode kaart. __________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Hoezo kreeg bij de goal van Twente Marchena (dacht ik) niet alsnog een kaart trouwens? Als Bajrami er niet eens staat is het waarschijnlijk gewoon rood.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Tsja Zuid-Amerikanen, zo gaat het daar.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Met zo'n lang lopend contract gaat dat denk ik niet gebeuren dan.
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Buysse
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Dat soort gasten hebben (op dit moment) weinig op dit niveau te zoeken. Bij sommige van die spelers vraag ik me ook weleens af wat ze in de Eredivisie te zoeken hebben. Het wordt echter verbloemd door het goede spel dat Twente speelt. De sterkhouders vangen het wel op.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|