![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
verder
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Terechte kaart.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ik ben normaal niet zo van het snel geven van gele kaarten, maar dat is meestal omdat één van die twee overdreven is. Dat is hier niet het geval, dit zijn allebei overduidelijke gele kaarten.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ik vrees trouwens dat het nu nog lastiger wordt. Die Engelsen zullen nu wel vol op die 1-0 blijven spelen en hopen op één of twee uitbraken om wellicht nog een goaltje erin te pissen.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
te laat.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Anonymous/Prizzle
|
sinds wanneer speelt adebayor bij rm
__________________ - Winnaar Serie A Toto 2011/2012 |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Alle racisten juiichen voor Adebayor.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Helemaal vrij gewoon
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Mooi, ik wil 4 keer Barca - Real in April
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Lekkere sliding hoor.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ja DMJN, hier wordt je wel stil van.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Hahahaha Ozil.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
#16 |
|
"tikkie takkie"
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
Tikkie-takkie
Mongolenterm.
__________________ Go Ahead Eagles | Fulham FC |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Dat die man geen enorme hekel aan zichzelf heeft.
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ik blijf me kapot aan hem ergeren, al schopt ie er 3 in tegen Barca.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
dit topic werd vlak na de rode kaart geopend hoor meneer oelewapper
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Snoeks
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
#23 |
|
-nee-
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Real - Ajax was tikkie takkie. Wat een heerlijke wedstrijd was dat
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Herkenbaar.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ja, we reclyclen topics hier
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
"Lassie"
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
portsmus
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Haha.
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
''Beetje misplaatst.''
Juist Snoeks. Alleen Messi mag dat. __________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Adebayor juicht als een aap. zou je eerder van Bale verwachten
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Ronaldo
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Heb ik niet gezien, maar even serieus. Vind wedstrijd waar 1 team 10 klassen beter is niets aan. Ook Real - Ajax en Ajax - Real waren saaie wedstrijden.
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Marcelo speelt weer baas
![]() Vooral tweede helft dan. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Hoe mag ie daar nou koppen
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Wissel hem nou maar!
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Anonymous/Prizzle
|
__________________ - Winnaar Serie A Toto 2011/2012 |
|
|
|
|
|
#42 | |
__________________ 2e rings user. |
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
Als Adebayor eerste spits wordt bij Real Madrid, heb ik alles gezien.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Het lijkt Real-Ajax wel zeg.
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Higuaín erin voor Ade plz. Best leuk dat Ade twee keer scoort, maar hij is alleen gevaarlijk met het hoofd. Als ie iets met zijn voeten moet doen dan is het drie keer niks.
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Modric heeft geen bal goed geraakt.
|
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Maar dat gebeurt niet als Pipita weer fit is ![]() En wat ik net al zei, eigenlijk is Ade alleen echt gevaarlijk met het hoofd. Wel frappant dat ie dat uitgerekend tegen een Engelse ploeg moet tentoonstellen, daar waar verdedigers in Spanje doorgaans minder lang zijn. Behalve Jarosik dan
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Nee hoor, dat lag vooral aan het feit dat Real te goed was.
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
Özil....
|
|
|