![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
verder
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
wat een spelert
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Commentator is wel een beetje aan het overdrijven.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Mooi die beelden van de supporters
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Echt Twente mag kampioen worden van mij. Wij worden het toch niet.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
PSV
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Beter dan PSV ja.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Wachten op de 3-0
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
#10 |
|
10 10 10 10
dalli. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Bij PSV spelen Lens en Dzudszak onder hun niveau dan wordt het ook wel heel lastig. Met Berg ga je in ieder geval niet winnen.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Rutten straks:
"Ja, wij kunnen dit repareren" |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Wat kan hij er aan doen dat Berg die 3 levensgrote kans er niet in schiet.
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Twente is er nog lang niet, ik vond ze eigenlijk niet meevallen vanavond.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ze hebben nóg meer slimmigheidjes nodig!
__________________ A.F.C.A. |
|
|
|
|
|
|
#16 | |
![]() -nee- Laatst gewijzigd door denthemen; 02-04-11 om 20:39 |
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Palmboom heeft wel gelijk, PSV had het in de eerste helft al wel af kunnen maken.
Laatst gewijzigd door denthemen; 02-04-11 om 20:39 __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Straks helpt Ajax PSV aan het kampioenschap op de laatste speeldag
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
#21 |
|
Nabeschouwing via internet: Nabeschouwing FC Twente - PSV
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Wit zakdoekje
.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
#24 | |
|
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Pyth met een wit zakdoekje.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ohjee, Munsterman weer.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Afgelopen, toch een leuke wedstrijd. Ik moet nog maar zien dat Twente kampioen wordt. Zeker met die laatste wedstrijd Ajax - Twente in het achterhoofd.
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Die PSV supporter
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Hup Holland!
|
Wat doet Munsterman nou weer op het veld?
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ah, Joop weer
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Weebs, er mist een
bij Berg.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Ik gun Twente tien keer liever voor de 2e opeenvolgende rij de titel dan dat die boertjes ermee vandoor gaan.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Ik begon pas echt met kijken toen Ruiz erin kwam, en vanaf toen is Berg eigenlijk niet meer aan de bal geweest. Heb niet echt gezien hoe kansloos slecht ie vandaag was
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Waarom daarvoor dan niet ???
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
18:00 Real Madrid CF - Real Sporting de Gijón
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Twente weer kampioen, wie had dat gedacht.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Niemand, maar de competitie is dan ook nog niet afgelopen.
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
__________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
trouwens leuk die nabeschouwing op internet maar je moet dan wel een internetabo hebben van EL.
Had Theo nog wel ff willen horen , nou ja dat komt later op de avond wel. Zeg het toch nog maar ff , wat een fantastische 2de goal. wel jammer dat Munsterman weer aan het woord moest aan het eind. |
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
||
|
|
|