![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() ![]() ![]() Onder leiding van : ![]() De man van 4 miljoen tegen die van 3,3 miljoen : ![]() laatste jaren : Eerdere ontmoetingen 2009/2010Vitesse-Nec2-2 2008/2009Vitesse-Nec0-0 2007/2008Vitesse-Nec1-0 2006/2007Vitesse-Nec1-1 2005/2006Vitesse-Nec1-1 2004/2005Vitesse-Nec1-0 2003/2004Vitesse-Nec2-2 2002/2003Vitesse-Nec1-1 2001/2002Vitesse-Nec2-1 2000/2001Vitesse-Nec2-2 Laatste winst NEC : maandag 16 April 1979 0-1 grootste winst Vitesse zondag 03 Oktober 1999 5-1 (2-1) grootste winst NEC zondag 14 Mei 1972 2-3 (eerste ontmoeting ) Te zien op EL 2 Laatst gewijzigd door vitessezuid113; 01-04-11 om 22:41 |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Stormlooptopic
![]() Zal wel weer een saai gelijkspelletje worden ofzo, of winst voor Vitesse. NEC nog nooit gewonnen in die fabriekshal, zoals in de OP staat.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Jammer dat de helft van de spelers en zelfs de trainer het belang van dit potje niet echt kennen...
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
de strohalm van
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Zelfs een Vitesse-supporter heeft geeneens het respect voor de club om de naam juist te spellen.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Na twee seizoenen afwezigheid ben ik er weer eens bij
__________________ Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Hup NEC
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
NEC mist 3 spelers (Will, Amieux en Zimling). Waarvan Amieux en Zimling zeer belangrijk zijn.
Ik zie NEC (helaas) niet winnen. Vleminckx scoort de 0-1, maar NEC gaat dan inzakken, waardoor Vitesse met 2-1 gaat winnen. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Vitese
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Heb er nu al zin in
![]() Hopelijk is de koffie beter dan vorig jaar, toen was het slootwater. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Hup NEC!
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Hup NEC.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Rajkovic doet niet mee
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Hup NEC.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Hup NEC!
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Gelukkig is iedereen voor Vitesse
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Hup Jordania!
Spoiler
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ik gok op een 3-0 overwinning voor Vites
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
TT
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ik gok op een 2-1 overwinning voor Vitesse. Hoop natuurlijk dat NEC gaat winnen, maar heb er een hard hoofd in.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Misschien iemand die een stukje wil schrijven over de Gelderse Derby voor de frontpage?
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Hup NEC
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Training van NEC was erg slecht, zoals het hoort bij een generale repetitie.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
lekker druk vanmorgen ( eerlijk gezegd heb ik het lang niet meer zo druk gezien voor een derby ) het weer zal ook wel wat mee te maken hebben.
Het doek in Nijmegen ( zorgen jullie voor het vuurwerk ) is ook te begrijpen. Maar de derby leeft in iedergeval weer. ( al is het in dit topic nog niet helemaal te merken ) |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
hier zijn dan ook niet zoveel supporters van beide kanten
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Ach hoe het daar ging was ook niet altijd leuk , maar goed dat ligt achter ons. Laten we het hier maar gezellig houden. |
||
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Billie Balhaar, jij en ik Vitessenaren dat was het toch? __________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
o.a numero_uno , Trouwe hond en Rene van Rijswijk zijn ook nog NEC'ers maar die posten volgensmij niet zo heel veel .
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
oke, vandaar
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Opstelling Vitesse
Room, Büttner, Kashia, van der Struijk, Yasuda, Riverola, Lopez, Stevanovic, Aissati, Van Ginkel, Wilfried Opstelling NEC Cillissen, Zomer, Nuytinck, George, Davids, Schöne, Chatelle, Otten, Sibum, Vleminckx, Goossens Jammer dat Stevanovic meedoet. Maar er wordt in elk geval weer eens met een spits gespeeld
__________________ Als ik Ferrer hoor praten denk ik aan Corkey Tatcher... |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Hup NEC
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Ted
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Zit ook weer lekker vol trouwens, kolere
.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Halfleeg stadion.
Vitesse
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Otten rechtsback, dat kan nooit goed gaan.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Stukje meepakken als het niets is naar Napoli - Lazio
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Lol, wat een blunder
__________________ Hank Moody & Marko Pantelic, totale bazen. Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
1-0 Boni na een grote fout van Nuytinck
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Goed afgemaakt
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Uitgerekend Nuytinck, lullig voor hem zeg.
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Schone op de lat.
Krachtige speler is die Bony zeg. |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Bony is een heerlijke speler.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
|
![]() |
![]() |