![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() ![]() Heenwedstrijd 1-1 Laatst gewijzigd door Hendril; 14-03-11 om 18:35 __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik heb deze smilie nog nooit eerder gebruikt, maar ik zie nu geen andere mogelijkheid
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
![]() Ik zit hem nu al te knijpen wie unne noob
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ik zie Madrid met een behoorlijk verschil winnen.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Allez l'OL!
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Wat een schitterend stadion is het ook
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Lopez doet tenminste weer mee
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Die jongen van Excelsior niet.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Pjanic?
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Bas Dost
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Komop stokbroden.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ik ga helemaal plat als die Fransen het weer doen.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Real moet oppassen voor de counter.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Duel te zien op sat1
.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Moet de eerste helft missen, ga zelf na 3 maanden weer eens tegen een bal schoppen vanavond.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ik denk dat die Spanjolen toch wel wat zenuwachtig zijn. Wat zijn de odds op een rooie kaart voor Ramos?
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ik zie Lyon wel scoren vandaag. Gaat wederom geen appeltje-eitje worden voor Real vandaag. In Gerland gaf het weinig kansen weg, maar was Lyon wel zeer gevaarlijk de 1e helft en ook de bovenliggende partij. Behendige flankspelers, en vandaag doet ook nog eens Lisandro mee. Wat een beul was dat vorig jaar zeg!
Spoiler
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Geen Bastos weliswaar.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Die schoot toch voornamelijk op doel de vorige wedstrijd.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
2-2
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Maar hoe ist het nou met Pjanic?
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
hij werd een beetje pjanisch
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Die counters worden wel lastig, maar als de kansen nu eens afgemaakt worden dan moet dit toch lukken...
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ik zie niet in hoe dit fout kan gaan. Lyon moet komen en Mourinho zal zich echt niet gek laten maken.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Lyon is gek als het zo zou starten als vorige wedstrijd. Ze moeten rustig beginnen, in Bernabeu komt altijd ruimte.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
/klaar zit
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
#31 |
![]() De daadwerkelijke opstellingen. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Lyon gaat stunten: 1-2
.
__________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
hoe heet dit nummer?
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Wim en Marco
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Dank je Boris : Ik heb dat kanaal en als ik hier niet was geweest dan had ik de halve finale beker gezien op Belgie ( is tenminste wat he ? ) , maar ga nu toch Real bekijken .
__________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Ik ga in mn broek schijten.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Ronaldo met zijn oorbellen op tijdens de warming-up
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Hup Holland!
|
Hmmm ik ben eigenlijk voor geen van beiden... Maar als ik dan toch moet kiezen, laat dan Lyon maar winnen.
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Ik hoop eigenlijk dat Madrid doorgaat. Een kwartfinale van elke willekeurige club tegen Madrid trekt mij altijd meer dan tegen Lyon.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Heb geen voorkeur deze wedstrijd, dus ben hartstikke neutraal.
Oh: Casillas
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Mooi gebaar in Madrid, hulde!!
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Oh Ronaldo
|
|
|
|
|
|
|
#46 | |
. Op de nagesynchroniseerde troep na zijn dat leuke zenders . Helaas heeft ziggo alleen nog maar Sat1 naast RTL . Ziggo had vroeger ook digitaal ProSieben en kabel eins.
|
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Oh: Källstrom
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Oh: Real Madrid
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
|
|
|