![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]() ![]()
__________________ [AFCA] [THFC]
|
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Als Twente niet de volgende ronde haalt.
Mogen de spelers lopend terug naar Nederland. Dit mogen ze niet uit handen geven, hopen dat Ruize meedoet. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ik vrees dat Zenit het alsnog gewoon gaat doen. Tenzij Twente die uitgoal kan maken.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Twente scoort altijd in Europa (behalve tegen Inter.)
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Gewoon een kleine nederlaag lijden
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ze winnen met 4-0?
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Behalve van Heerenveen, of niet Palmboom?
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Vreselijk nieuws natuurlijk
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ziek... damn...
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Pff wat een nieuws.. lijkt me lastig om je dan ook nog eens op zo'n wedstrijd te concentreren.
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Wat een nieuws
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Triest.
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Vreselijk nieuws ja.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Onbegrijpelijk dat de wedstrijd niet verplaatst wordt.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Oh ik zie nu pas dat er om uitstel is gevraagd door Zenit maar dat de UEFA dat weigerde...
Walgelijk
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Kijk dit nieuws vind ik al stuk erger dan een of andere Barca speler met een tumor. Ongelofelijk om zo onverwachts je vrouw en moeder van 2 kinderen te verliezen.
Dat ze om uitstel hebben gevraagd kan ik begrijpen, alleen ik begrijp ook het punt vanuit de Uefa en Twente. Ben benieuwd wat voor soort Zenit we te zien krijgen. Niet te hopen dat ze gigantisch getergd zijn. __________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ik snap heel goed dat de UEFA het duel niet afgelast. Als het nu een speler of trainer was die was overleden vond ik het al een iets ander verhaal.
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Dit. Die vrouw staat er, hoe lullig het ook klinkt, te ver vanaf om afgelasten te overwegen.
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ik snap de UEFA ook wel. Waar trek je dan de grens? Telt het ook als iemands moeder of vader plots overlijdt? Bovendien is er al een heel team vanuit Nederland naar Rusland komen reizen.
Het klinkt hard maar ik begrijp wel dat er doorgespeeld wordt. __________________ | AFC Ajax | Oranje | \"Truth is so obscured nowadays and lies [are] so well established that unless we love the truth we shall never recognize it.\" - Blaise Pascal |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Hoeveel Twente supporters zullen in Sint Petersburg aanwezig zijn eigenljik?
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Lijkt mij geweldig om met zo'n klein groepje in een land als Rusland te zijn en dan een zege te kunnen vieren.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Lijkt me toch dat de spelers ook niet heel uitbundig gaan staat juichen als ze na deze, nu al klote, pot door zijn
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Zendt de Belg het weer uit?
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Zond de Belg het vorige keer uit dan?
__________________ | AFC Ajax | Oranje | \"Truth is so obscured nowadays and lies [are] so well established that unless we love the truth we shall never recognize it.\" - Blaise Pascal |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Bizar. Wel begrijpelijk dat ze het niet aflassen.
__________________ Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Nee, die hebben Liverpool - Braga. Je bent op EL aangewezen.
__________________ 46) 29-04 Feyenoord 1-0 AZ [Eredivisie] 47) 02-05 FC Twente 3-4 sc Heerenveen [Eredivisie] 48) 06-05 AZ 1-0 FC Groningen [Eredivisie] |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Yep, opt openbare net nog wel
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Hup Holland!
|
Vreselijk natuurlijk voor die keeper maar kan hard klinken maar het is natuurlijk geen reden om het te verzetten.
Wb de wedstrijd: Ik ben er niet helemaal gerust op dat Twente doorgaat. Als je zelf tegen alle verhoudingen in op 3-0 kan komen dan kan Zenit dat natuurlijk al helemaal. Uitdoelpunt moet toch wel voor gegaan worden, weet niet of ze 90 min lang puur kunnen tegenhouden. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Twente gaat een bloemstuk leggen achter het doel
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Zenit moet vol op de aanval spelen, er zou dus ruimte genoeg moeten liggen voor Twente om via de counter toe te slaan.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
||
|
|
|
|
|
#40 | |
Dan hebben we het nog niet eens over de financiele belangen van de FIFA, autoriteiten, kosten voor Twente etc.. Over de wedstrijd: óf Zenit moet lang niet scoren óf Twente moet er even snel eentje inprikken. Ga denk ik beginnen met Ajax te kijken.. __________________ Aad de Mos: 'Ik ben een garantie voor succes' |
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
tuurlijk niet. gewoon 433 met de Jong centraal
edit; maar het kan ook zijn dat Luuk het middenveld wat versterkt, maar in de praktijk zal hij wel aanspeelpunt zijn. Preud'homme houdt wel van breedte __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Dat lijkt me niet, ik neem aan dat De Jong gewoon in de spits staat.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Staat er nog iemand op scherp bij FC Twente?
__________________ Aad de Mos: 'Ik ben een garantie voor succes' |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Logisch en kritisch nadenken zit er niet in bij jou?
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Maar toch verwachtte je De Jong op rechtsbuiten
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
#49 |
|
haha
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
[EL] 17/3 Zenit St. Petersburg - FC Twente 19.00
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|