![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Hier verder.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bizar, ander woord heb ik er niet voor.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Goh, De Jong vind ook dat ze 100% kansen kregen. Weer iemand die het niet goed ziet SCH?
|
|
|
|
|
|
#4 |
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Wie heeft er nog vertrouwen in voor de return?
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Hup Holland!
|
Wat de heren op TV zeggen; De Zeeuw speelde best goed. Maanden heb ik m uitgekotst, maar toen verdiende ie ook niet in het veld te staan met wat ie toonde, maar laatste weekjes is ie weer in vorm
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#8 | |
9 van de 10 keer is dat een goal.
|
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ik.
En SCH, ik vind ook wel dat er te weinig voorin rondloopt, maar er is wel degelijk goed gevoetbald vandaag. Veel kansen gecreëerd ook, maar helaas niet afgemaakt. __________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
__________________ 2e rings user. |
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
#12 |
|
SCH z'n analyse is heel simpel zwart-wit, het is niet goed genoeg als je niet meer doelpunten maakt dan de ander.
Hoe je verder ook speelt, zeker als Ajax zijnde is irrelevant blijkbaar...
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Die keeper is wel te pakken over de grond
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
Dat betekent dat Feyenoord dus ook beter is dan Heerenveen. Wat kan voetbal heerlijk simpel zijn !
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Waarom vraagt die verslaggever nou niet gewoon door???
Dat De Zeeuw eruit gaat omdat ie moe is, ok dat kan. Maar gooi dan Cvitanich erin ofzo |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Als je daar meerdere van mist, gaat er toch iets goed mis? Dat was alles wat ik zei.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Tuurlijk was Ajax beter, maar wat koop je ervoor? Heerenveen was zondag ook beter maar als je zoveel blijft missen, scoort de andere ploeg en kan je onmogelijk zeggen dat je het goed hebt gedaan. __________________ No Homo |
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ik weet niet of hij de juiste man is nu, ik snap wel dat De Boer hem niet opstelt, lijkt me ook gerechtvaardigd. Maar Mickey maakt ze niet, De Jong maakt ze niet, De Zeeuw maakt ze niet, Eriksen maakt ze niet, Ebicilio maakt ze niet. Dan mis je toch wel iemand die ze maakt lijkt me. Maar soms wegen principes zwaarder, dat vind ik wel goed van De Boer, maar dat je nu uitgeschakeld dreigt te worden, is dan wel een zwaar offer.
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
|
||
|
|
|
|
|
#21 | |
Naar mijn mening stelde je echter iets te hard dat Ajax er zelfs niks van bakte en maar middelmatige wedstrijd speelden, maar gelukkig waren ze ook in jou ogen iig dus wel beter op het veld. ![]() Maar op deze avond zat winnen er gewoon niet in, o.a. door missen van kansen wat je zegt maar ook pech en flinke dosis geluk van Spartak, niet alleen slecht spel van Ajax.
|
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Geweldig veldspel gezien, zeker 15 goede kansen gehad. Goede keeper bij Spartak en toch te weinig rust in het aanvalsspel.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Maar er ging ook teveel mis in de twee passes voor de echte scoringskans. Als je zo gemakkelijk de 16 bereikt, moet je het echt slimmer uitspelen. Uiteindelijk zou ik dan het predikaat goed er niet op plakken, of je moet het zien in verhouding tot andere wedstrijden en dan denken, nou ja, we worden beter, we vliegen er in Europa uit maar er zit wel een stijgende lijn in, dat kan.
|
|
|
|
|
|
#24 | |
||
|
|
|
|
|
#25 | |
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Maar je doet dan net of die afronding er niet echt bij hoort. Toch een van de wezenlijke kenmerken van het voetbal. En er waren toch ook teveel spelers die in middelmatigheid bleven steken, Eriksen en Blind en Sulejmani begon sterk maar zakte daarna ver weg.
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ik krijg een flashback naar de eerste 2 wedstrijden tegen Slavia. Vaniak die de wedstrijden van z'n leven keepte. Thuis 1-0 verliezen. Maar 1 voordeel: Marek Suchy is er volgende week niet bij om de boel te jinxen.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ik bedoel het denk ik anders dan jij dat doet. Ik bedoel echt het spel zoals in rondspelen en kansen creëeren, verdedigen en het controleren van het spel. Daar vond ik Ajax erg sterk in vandaag (op een kleine fase van 10 minuten na de rust na). Dat is een tijd geleden dat ik het zo heb gezien. Ik denk dat wanneer de goals er ook nog bijvallen, dat je elk team in Nederland zo kan verslaan en ook Spartak. Daarom heb ik er wel vertrouwen in voor volgende week. Ik denk dat ze best kunnen winnen, maar dan moeten ze wel zorgvuldiger met de kansen omgaan uiteraard.
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Wat me trouwens wel opviel: wat ziet mickey er gefocust en afgetraind uit.
Verder onverdiend verlies, maar ook wel weinig echte uitgespeelde kansen in de 16 voor Ajax. Duidelijk get grote probleem. Met afstandsschoten van Ebecilio red je het niet. __________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#30 | |
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Sulejmani vond ik vanaf het begin van het seizoen al een "verademing" maar die gast is idd steeds afgetrainder en steeds sneller. Ik gun het die jongen ook. Zijn weinig mensen die zo diep hebben moeten gaan, maar hij heeft zich toch van z'n sterkste kant laten zien.
|
|
|
|
|
|
|
#32 | ||||||
|
|
Wat een hypocriet kutventje ben je toch ook he. Hier geef je gewoon overduidelijk aan dat Ajax gefaald zou hebben wat nergens op slaat Verder roep je dat ze geen uitgespeelde kansen zouden hebben gehad Allemaal feitelijk en aantoonbaar onjuist SCH. En vervolgens ga je mij ook nog eens persoonlijk aanvallen omdat ik het zogenaamd niet eens ben met meneer de Alwetendheid, die zijn mening als feit presenteert ![]() Het mooiste is echter deze quote; Als je hem aanklikt zie je dat SCH het gewoon eens is met het feit dat Ajax goed speelt, om even later zijn mening maar 180 graden bij te draaien? Wat dat is? Dat mag u zelf bepalen
Laatst gewijzigd door Scorpie; 10-03-11 om 23:44 |
||||||
|
|
|
|
|
#33 |
|
Gewoon niet op ingaan Scorpie.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Dit doe je andersom ook..
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Jij leest echt niet he Scorpie, kan je wel alles leuk opzoeken maar als je de verkeerde conclusie er aan verbindt, dan schiet het ook niet op.
Falen en goed spelen kan prima samengaan natuurlijk. Lees nog maar eens goed, ik ben consequent in mijn analyse, jij bent echter zo verblind. Ik heb liever dat je me op negeer zet en nooit meer op me reageert, want je trollt en zuigt alleen maar en zoekt continu het conflict. __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#36 | |
![]() Ajax heeft het zelf laten liggen, die kopkans van De Zeeuw, doet hij recht op de keeper, die met een reflex er nog aan kan komen, kopt hij naar een hoek of de grond.. is de keeper kansloos. __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
|
|
#38 | |
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
Als jij het ook zo bedoeld allemaal, dan moet je wat aan je formulering gaan doen.
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
#41 | |
Je noemde dat Ajax geen uitgespeelde kansen heeft gehad, maar die waren er wel degelijk, alleen de afronding was dan meestal gewoon matig of de keeper stond perfect. Overigens werd Ebecilio te laat gewisseld, die had zijn dag niet.. bij een van zijn laatste schoten zag ik Eriksen ook de handen ten hemel reiken: "Geef gewoon af man!" __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
||
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Ik zeg niks raars, zelfs wat de meeste ajacieden zeggen. In het ajaxtopic wordt de een na de andere speler afgebrand, maar als ik het zeg, dan is het allemaal koeienstront Dat lijkt me niet echt fair. Let daar dan ook eens op en laat je niet verblinden door de naam van de user. De toon van Prosac is volgens mij niet anders dan die van mij. __________________ No Homo |
||
|
|
|
|
|
#43 | |
|
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Dan ben ik bang dat je toondoof bent.
|
|
|
|
|
|
#45 | |
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
Oh, maar 0-1 verliezen als je zoveel beter bent, dat is toch gewoon dik falen? Zo zag ik het zondag wel. Ondanks dat ik blij was met het spel en zo, ik vind dat wel enorm falen.
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Er zijn wel degelijk heel veel kansen in de 16 geweest hoor, alleen die mistten veelal de zuiverheid.
Die van buiten de 16 waren veelal kansloos inderdaad.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Dat helpt al een heel stuk als je niet gelijk iedereen tegen je wilt hebben, die nog vol adrenaline zit van een uiteindelijke kutpot.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Ajax - Spartak Moskou #3 Napraten.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|