Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Media & Live
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 10-03-11, 23:04 Standaard   #1
Ik niet!

Plato's Voetbal Forum schermafbeelding

Hier verder.

Oud 10-03-11, 23:05 Standaard   #2
Drums

Jasper's Voetbal Forum schermafbeelding

Bizar, ander woord heb ik er niet voor.
Jasper is nu online   Met citaat reageren
Oud 10-03-11, 23:06 smile   #3

Goh, De Jong vind ook dat ze 100% kansen kregen. Weer iemand die het niet goed ziet SCH?
Scorpie is offline   Met citaat reageren
Oud 10-03-11, 23:08 Standaard   #4
Orgulloso

Weebl's Voetbal Forum schermafbeelding

Oud 10-03-11, 23:08 Standaard   #5
SuperPalmboom

Palmboom's Voetbal Forum schermafbeelding

Wie heeft er nog vertrouwen in voor de return?

Oud 10-03-11, 23:08 Standaard   #6
Hup Holland!

Wat de heren op TV zeggen; De Zeeuw speelde best goed. Maanden heb ik m uitgekotst, maar toen verdiende ie ook niet in het veld te staan met wat ie toonde, maar laatste weekjes is ie weer in vorm
Espabilado is offline   Met citaat reageren
Oud 10-03-11, 23:09 Standaard   #7

Oorspronkelijk geplaatst door Palmboom Bekijk bericht
Mwah, hopen op een vroege goal van Ajax, dan is alles mogelijk.
Oud 10-03-11, 23:09 Standaard   #8
Hup Holland!

Aanvoerder's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Espabilado Bekijk bericht
Wat de heren op TV zeggen; De Zeeuw speelde best goed. Maanden heb ik m uitgekotst, maar toen verdiende ie ook niet in het veld te staan met wat ie toonde, maar laatste weekjes is ie weer in vorm
Die kopbal voor de goal, die had er zo prachtig in kunnen gaan... 9 van de 10 keer is dat een goal.
Aanvoerder is nu online   Met citaat reageren
Oud 10-03-11, 23:10 Standaard   #9
Schiet van afstand

Friggles's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Palmboom Bekijk bericht
Ik.

En SCH, ik vind ook wel dat er te weinig voorin rondloopt, maar er is wel degelijk goed gevoetbald vandaag. Veel kansen gecreëerd ook, maar helaas niet afgemaakt.

Oud 10-03-11, 23:10 Standaard   #10
Schiet van afstand

Oorspronkelijk geplaatst door Espabilado Bekijk bericht
Baalde ervan dat hij gewisseld werd, dat is denk ik 1 van de eerste keren bij hem

Oud 10-03-11, 23:10 Standaard   #11

Chadi's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door SCH Bekijk bericht
[...]

Huh? Er is toch niet gescoord? De kansen werden echt bizar slecht uitgespeeld, kwam heus niet alleen door de keeper.
Wat had elham daar aan kunnen veranderen dan volgens jou?
Chadi is offline   Met citaat reageren
Oud 10-03-11, 23:10 Standaard   #12

DeeBee's Voetbal Forum schermafbeelding

SCH z'n analyse is heel simpel zwart-wit, het is niet goed genoeg als je niet meer doelpunten maakt dan de ander.

Hoe je verder ook speelt, zeker als Ajax zijnde is irrelevant blijkbaar...
DeeBee is offline   Met citaat reageren
Oud 10-03-11, 23:12 Standaard   #13

Die keeper is wel te pakken over de grond
Oud 10-03-11, 23:13 big smile   #14

Oorspronkelijk geplaatst door DeeBee Bekijk bericht
SCH z'n analyse is heel simpel zwart-wit, het is niet goed genoeg als je niet meer doelpunten maakt dan de ander.

Dat betekent dat Feyenoord dus ook beter is dan Heerenveen. Wat kan voetbal heerlijk simpel zijn !
Oud 10-03-11, 23:14 Standaard   #15

Gewoon 1 van de betere wedstrijden van ajax .
Oud 10-03-11, 23:16 Standaard   #16
Drums

Waarom vraagt die verslaggever nou niet gewoon door???
Dat De Zeeuw eruit gaat omdat ie moe is, ok dat kan. Maar gooi dan Cvitanich erin ofzo
Oud 10-03-11, 23:17 Standaard   #17
SCH
Hup Holland!

SCH's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Scorpie Bekijk bericht
Goh, De Jong vind ook dat ze 100% kansen kregen. Weer iemand die het niet goed ziet SCH?
Als je daar meerdere van mist, gaat er toch iets goed mis? Dat was alles wat ik zei.

Oud 10-03-11, 23:18 Standaard   #18
SCH
Hup Holland!

Er ging toch ook heel veel mis in de aanval? Heel veel zwakke voorzetten en passes, het hield dikwijls op bij de 16 meter. Dat lijkt me wel zorgwekkend.

Tuurlijk was Ajax beter, maar wat koop je ervoor? Heerenveen was zondag ook beter maar als je zoveel blijft missen, scoort de andere ploeg en kan je onmogelijk zeggen dat je het goed hebt gedaan.

Oud 10-03-11, 23:20 Standaard   #19
SCH
Hup Holland!

Oorspronkelijk geplaatst door Chadi Bekijk bericht
[...]
Wat had elham daar aan kunnen veranderen dan volgens jou?
Ik weet niet of hij de juiste man is nu, ik snap wel dat De Boer hem niet opstelt, lijkt me ook gerechtvaardigd. Maar Mickey maakt ze niet, De Jong maakt ze niet, De Zeeuw maakt ze niet, Eriksen maakt ze niet, Ebicilio maakt ze niet. Dan mis je toch wel iemand die ze maakt lijkt me. Maar soms wegen principes zwaarder, dat vind ik wel goed van De Boer, maar dat je nu uitgeschakeld dreigt te worden, is dan wel een zwaar offer.

Oud 10-03-11, 23:20 Standaard   #20

Cheiron's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]

Huh, dat doe jij niet ofzo? En al die andere ajacieden. Het grappige is vaak dat er voor jullie maar 1 soort reactie mogelijk is. Behalve voor realisten als Suijk die wel over zijn voorkeur heen kan stappen.

Het was gewoon niet goed genoeg. Punt.
Uhm, nee:
Oorspronkelijk geplaatst door Cheiron Bekijk bericht
[...]

Ajax heeft echt wel 3 uitgespeelde kansen gehad hoor. Neemt niet weg dat ik het met je eens ben dat er kwaliteit te kort komt in de aanval.
Cheiron is offline   Met citaat reageren
Oud 10-03-11, 23:23 Standaard   #21

DeeBee's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]

Er ging toch ook heel veel mis in de aanval? Heel veel zwakke voorzetten en passes, het hield dikwijls op bij de 16 meter. Dat lijkt me wel zorgwekkend.

Tuurlijk was Ajax beter, maar wat koop je ervoor? Heerenveen was zondag ook beter maar als je zoveel blijft missen, scoort de andere ploeg en kan je onmogelijk zeggen dat je het goed hebt gedaan.
Je koopt er niks voor en daar baal ik erg van. Naar mijn mening stelde je echter iets te hard dat Ajax er zelfs niks van bakte en maar middelmatige wedstrijd speelden, maar gelukkig waren ze ook in jou ogen iig dus wel beter op het veld.

Maar op deze avond zat winnen er gewoon niet in, o.a. door missen van kansen wat je zegt maar ook pech en flinke dosis geluk van Spartak, niet alleen slecht spel van Ajax.
DeeBee is offline   Met citaat reageren
Oud 10-03-11, 23:23 Standaard   #22
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

Geweldig veldspel gezien, zeker 15 goede kansen gehad. Goede keeper bij Spartak en toch te weinig rust in het aanvalsspel.
sjimmie is offline   Met citaat reageren
Oud 10-03-11, 23:25 Standaard   #23
SCH
Hup Holland!

Oorspronkelijk geplaatst door Friggles Bekijk bericht
[...]
En SCH, ik vind ook wel dat er te weinig voorin rondloopt, maar er is wel degelijk goed gevoetbald vandaag. Veel kansen gecreëerd ook, maar helaas niet afgemaakt.
Maar er ging ook teveel mis in de twee passes voor de echte scoringskans. Als je zo gemakkelijk de 16 bereikt, moet je het echt slimmer uitspelen. Uiteindelijk zou ik dan het predikaat goed er niet op plakken, of je moet het zien in verhouding tot andere wedstrijden en dan denken, nou ja, we worden beter, we vliegen er in Europa uit maar er zit wel een stijgende lijn in, dat kan.

Oud 10-03-11, 23:26 Standaard   #24
Schiet van afstand

[...]

Maar er ging ook teveel mis in de twee passes voor de echte scoringskans. Als je zo gemakkelijk de 16 bereikt, moet je het echt slimmer uitspelen. Uiteindelijk zou ik dan het predikaat goed er niet op plakken, of je moet het zien in verhouding tot andere wedstrijden en dan denken, nou ja, we worden beter, we vliegen er in Europa uit maar er zit wel een stijgende lijn in, dat kan.
Ik vond dit goed voetbal. Als je iets scherper bent in de afronding win je met 3 doelpunten verschil, kijk de wedstrijd nog maar eens terug.

Oud 10-03-11, 23:27 Standaard   #25
SCH
Hup Holland!

[...]

Je koopt er niks voor en daar baal ik erg van. Naar mijn mening stelde je echter iets te hard dat Ajax er zelfs niks van bakte en maar middelmatige wedstrijd speelden, maar gelukkig waren ze ook in jou ogen iig dus wel beter op het veld.

Maar op deze avond zat winnen er gewoon niet in, o.a. door missen van kansen wat je zegt maar ook pech en flinke dosis geluk van Spartak, niet alleen slecht spel van Ajax.
Ik heb nergens gezegd dat ze er niks van bakten. Jullie laten je teveel opfokken door Scorpie die bij iedere wat minder euforische opmerking over ajax een waas voor zijn ogen krijgt. Ik zei alleen dat ik het wat machteloos vond en dat lijkt me zeker achteraf een heel correcte omschrijving. Zoveel pressie niet tot echte kansen weten om te zetten, dat bedoel ik, vooral ook na de tegengoal.

Oud 10-03-11, 23:28 Standaard   #26
SCH
Hup Holland!

[...]

Ik vond dit goed voetbal. Als je iets scherper bent in de afronding win je met 3 doelpunten verschil, kijk de wedstrijd nog maar eens terug.
Maar je doet dan net of die afronding er niet echt bij hoort. Toch een van de wezenlijke kenmerken van het voetbal. En er waren toch ook teveel spelers die in middelmatigheid bleven steken, Eriksen en Blind en Sulejmani begon sterk maar zakte daarna ver weg.

Oud 10-03-11, 23:29 Standaard   #27
Hup Holland!

Oorspronkelijk geplaatst door sjimmie Bekijk bericht
Geweldig veldspel gezien, zeker 15 goede kansen gehad. Goede keeper bij Spartak en toch te weinig rust in het aanvalsspel.
Ik krijg een flashback naar de eerste 2 wedstrijden tegen Slavia. Vaniak die de wedstrijden van z'n leven keepte. Thuis 1-0 verliezen. Maar 1 voordeel: Marek Suchy is er volgende week niet bij om de boel te jinxen.
Oud 10-03-11, 23:33 Standaard   #28
Schiet van afstand

[...]

Maar je doet dan net of die afronding er niet echt bij hoort. Toch een van de wezenlijke kenmerken van het voetbal. En er waren toch ook teveel spelers die in middelmatigheid bleven steken, Eriksen en Blind en Sulejmani begon sterk maar zakte daarna ver weg.
Ik bedoel het denk ik anders dan jij dat doet. Ik bedoel echt het spel zoals in rondspelen en kansen creëeren, verdedigen en het controleren van het spel. Daar vond ik Ajax erg sterk in vandaag (op een kleine fase van 10 minuten na de rust na). Dat is een tijd geleden dat ik het zo heb gezien. Ik denk dat wanneer de goals er ook nog bijvallen, dat je elk team in Nederland zo kan verslaan en ook Spartak. Daarom heb ik er wel vertrouwen in voor volgende week. Ik denk dat ze best kunnen winnen, maar dan moeten ze wel zorgvuldiger met de kansen omgaan uiteraard.

Oud 10-03-11, 23:33 Standaard   #29
Ik voel me hier thuis!

Wat me trouwens wel opviel: wat ziet mickey er gefocust en afgetraind uit.

Verder onverdiend verlies, maar ook wel weinig echte uitgespeelde kansen in de 16 voor Ajax. Duidelijk get grote probleem. Met afstandsschoten van Ebecilio red je het niet.

Oud 10-03-11, 23:38 Standaard   #30
SCH
Hup Holland!

[...]

Ik bedoel het denk ik anders dan jij dat doet. Ik bedoel echt het spel zoals in rondspelen en kansen creëeren, verdedigen en het controleren van het spel. Daar vond ik Ajax erg sterk in vandaag (op een kleine fase van 10 minuten na de rust na). Dat is een tijd geleden dat ik het zo heb gezien. Ik denk dat wanneer de goals er ook nog bijvallen, dat je elk team in Nederland zo kan verslaan en ook Spartak. Daarom heb ik er wel vertrouwen in voor volgende week. Ik denk dat ze best kunnen winnen, maar dan moeten ze wel zorgvuldiger met de kansen omgaan uiteraard.
Maar wordt er niet heel erg gedaan alsof die kansen maar een bijzaak is? Je ziet het daar wel heel opzichtig steeds misgaan, het is zo onrustig in de aanval, daar weet niemand zich echt raad met de bal. Het was niet echt pech maar vooral veel opzichtige en onbegrijpelijke missers die met meer rust en overzicht tot goals kunnen leiden. Dat gebeurt in mijn ogen niet zomaar even, dat is misschien het verschil. Het ging echt tot de 16 leuk en daarna werd het vrij machteloos. Kunnen mensen wel over 15 kansen reppen maar dat is dan natuurlijk een gotspe. In die zin is die mogelijke terugkeer van KJH wel een optie, die zou juist nu wel wat kunnen betekenen.

Oud 10-03-11, 23:38 thumb up   #31
Hup Holland!

Sulejmani vond ik vanaf het begin van het seizoen al een "verademing" maar die gast is idd steeds afgetrainder en steeds sneller. Ik gun het die jongen ook. Zijn weinig mensen die zo diep hebben moeten gaan, maar hij heeft zich toch van z'n sterkste kant laten zien.
Oud 10-03-11, 23:38 thumb down   #32

[...]

Ik heb nergens gezegd dat ze er niks van bakten. Jullie laten je teveel opfokken door Scorpie die bij iedere wat minder euforische opmerking over ajax een waas voor zijn ogen krijgt. Ik zei alleen dat ik het wat machteloos vond en dat lijkt me zeker achteraf een heel correcte omschrijving. Zoveel pressie niet tot echte kansen weten om te zetten, dat bedoel ik, vooral ook na de tegengoal.
[...]

Allemaal al verprutst voordat het echt een kans werd, jullie zijn tegenwoordig zo snel tevreden. Als ajax niet slecht speelt, dan huppelt iedreen hier al. Het was niet slecht maar nogal spartelend allemaal, zoveel slechte voorzetten en halve passes richting de 16, dat zijn echt niet allemaal 100 procent kansen, niet eens echt goede.
[...]
Ga er nou eens op in. Als je zoveel beter bent in het veldspel moet je gewoon moeiteloos drie keer iets echt uitspelen, dat is niet gelukt. Tuurlijk deed de keeper het leuk maar Ajax mist toch echt overtuiging in de aanval, zeker nu zonder MeH.
[...]

Houd daar toch eens mee op. Er is toch gewoon dik gefaald, net als wij zondag tegen Feyenoord. Is niks met mijn analyse, al het andere is ontkenning.
[...]

Nou nou Toch een vrij machteloos Ajax hoor, het blijft vrijwel allemaal steken.
[...]

Heerenveen speelde veel beter dan Ajax sukkel, dat weet je best

Wat een hypocriet kutventje ben je toch ook he. Hier geef je gewoon overduidelijk aan dat Ajax gefaald zou hebben wat nergens op slaat Verder roep je dat ze geen uitgespeelde kansen zouden hebben gehad Allemaal feitelijk en aantoonbaar onjuist SCH. En vervolgens ga je mij ook nog eens persoonlijk aanvallen omdat ik het zogenaamd niet eens ben met meneer de Alwetendheid, die zijn mening als feit presenteert

Het mooiste is echter deze quote;

[...]

Laat het daar nou toevallig om draaien in het voetbal.
Als je hem aanklikt zie je dat SCH het gewoon eens is met het feit dat Ajax goed speelt, om even later zijn mening maar 180 graden bij te draaien? Wat dat is? Dat mag u zelf bepalen

Laatst gewijzigd door Scorpie; 10-03-11 om 23:44
Oud 10-03-11, 23:40 Standaard   #33
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

Gewoon niet op ingaan Scorpie.
sjimmie is offline   Met citaat reageren
Oud 10-03-11, 23:41 Standaard   #34
Schiet van afstand

Oorspronkelijk geplaatst door Scorpie Bekijk bericht
[...]
En vervolgens ga je mij ook nog eens persoonlijk aanvallen
Dit doe je andersom ook..

Oud 10-03-11, 23:42 Standaard   #35
SCH
Hup Holland!

Jij leest echt niet he Scorpie, kan je wel alles leuk opzoeken maar als je de verkeerde conclusie er aan verbindt, dan schiet het ook niet op.

Falen en goed spelen kan prima samengaan natuurlijk. Lees nog maar eens goed, ik ben consequent in mijn analyse, jij bent echter zo verblind. Ik heb liever dat je me op negeer zet en nooit meer op me reageert, want je trollt en zuigt alleen maar en zoekt continu het conflict.

Oud 10-03-11, 23:42 Standaard   #36
Ich bin Mario

Prosac's Voetbal Forum schermafbeelding

Dat, alleen werden veel kansen niet zuiver op de goal geschoten, de echt mooie kansen zat de keeper goed bij, zoals Stekelenburg er ook een paar keer goed bij zat.
Ajax heeft het zelf laten liggen, die kopkans van De Zeeuw, doet hij recht op de keeper, die met een reflex er nog aan kan komen, kopt hij naar een hoek of de grond.. is de keeper kansloos.

http://prosac.official.fm/
http://soundcloud.com/kweeb
Prosac is nu online   Met citaat reageren
Oud 10-03-11, 23:43 Standaard   #37
SCH
Hup Holland!

Gewoon niet op ingaan Scorpie.
Heb je haar ook weer

Oud 10-03-11, 23:43 Standaard   #38
SCH
Hup Holland!

Oorspronkelijk geplaatst door Prosac Bekijk bericht
[...]

Dat, alleen werden veel kansen niet zuiver op de goal geschoten, de echt mooie kansen zat de keeper goed bij, zoals Stekelenburg er ook een paar keer goed bij zat.
Ajax heeft het zelf laten liggen, die kopkans van De Zeeuw, doet hij recht op de keeper, die met een reflex er nog aan kan komen, kopt hij naar een hoek of de grond.. is de keeper kansloos.
Eens kijken of jij het wel mag zeggen, of ook zoveel over je heen krijgt

Oud 10-03-11, 23:44 wink   #39
Schiet van afstand

[...]

Als jij het ook zo bedoeld allemaal, dan moet je wat aan je formulering gaan doen.

Oud 10-03-11, 23:45 Standaard   #40
Drums

[...]

Het ligt allemaal in de toon SCH, wel vaker je probleem...
Oud 10-03-11, 23:45 Standaard   #41
Ich bin Mario

[...]

Met alle respect SCH, jij zegt het wel heel zwart-wit. Je noemde dat Ajax geen uitgespeelde kansen heeft gehad, maar die waren er wel degelijk, alleen de afronding was dan meestal gewoon matig of de keeper stond perfect.

Overigens werd Ebecilio te laat gewisseld, die had zijn dag niet.. bij een van zijn laatste schoten zag ik Eriksen ook de handen ten hemel reiken: "Geef gewoon af man!"

Oud 10-03-11, 23:47 Standaard   #42
SCH
Hup Holland!

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
[...]
Het ligt allemaal in de toon SCH, wel vaker je probleem...
Niet in de interpretatie en de vooringenomenheid van veel users? Wat nou toon, het is toch geen orkest hier. Moet ik met fluwelen handschoentjes typen als het over ajax gaat?

Ik zeg niks raars, zelfs wat de meeste ajacieden zeggen. In het ajaxtopic wordt de een na de andere speler afgebrand, maar als ik het zeg, dan is het allemaal koeienstront Dat lijkt me niet echt fair. Let daar dan ook eens op en laat je niet verblinden door de naam van de user.

De toon van Prosac is volgens mij niet anders dan die van mij.

Oud 10-03-11, 23:48 Standaard   #43
Drums

Houd daar toch eens mee op. Er is toch gewoon dik gefaald, net als wij zondag tegen Feyenoord. Is niks met mijn analyse, al het andere is ontkenning.
Ik vind de toon van Prosac toch heel anders dan dit SCH
Oud 10-03-11, 23:49 no smile   #44
Schiet van afstand

[...]

De toon van Prosac is volgens mij niet anders dan die van mij.
Dan ben ik bang dat je toondoof bent.

Oud 10-03-11, 23:49 Standaard   #45
SCH
Hup Holland!

Oorspronkelijk geplaatst door Prosac Bekijk bericht
[...]

Met alle respect SCH, jij zegt het wel heel zwart-wit. Je noemde dat Ajax geen uitgespeelde kansen heeft gehad, maar die waren er wel degelijk, alleen de afronding was dan meestal gewoon matig of de keeper stond perfect.

Overigens werd Ebecilio te laat gewisseld, die had zijn dag niet.. bij een van zijn laatste schoten zag ik Eriksen ook de handen ten hemel reiken: "Geef gewoon af man!"
Dan gaat het misschien om de definitie van het begrip kans. Ik noem niet alles wat in de buurt van de 16 komt, een kans inderdaad. Veel ballen smoorden en daardoor zijn er volgens mij enorm veel corners genomen.

Oud 10-03-11, 23:50 Standaard   #46
SCH
Hup Holland!

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
[...]
Ik vind de toon van Prosac toch heel anders dan dit SCH
Oh, maar 0-1 verliezen als je zoveel beter bent, dat is toch gewoon dik falen? Zo zag ik het zondag wel. Ondanks dat ik blij was met het spel en zo, ik vind dat wel enorm falen.

Oud 10-03-11, 23:50 sad   #47
SCH
Hup Holland!

[...]

Dan ben ik bang dat je toondoof bent.
Is dat dodelijk?

Oud 10-03-11, 23:51 Standaard   #48
Ich bin Mario

Er zijn wel degelijk heel veel kansen in de 16 geweest hoor, alleen die mistten veelal de zuiverheid.
Die van buiten de 16 waren veelal kansloos inderdaad.

Oud 10-03-11, 23:51 Standaard   #49
Schiet van afstand

[...]

Is dat dodelijk?
Nee, met de juiste behandeling niet.

Oud 10-03-11, 23:52 Standaard   #50
Ich bin Mario

[...]
Oh, maar 0-1 verliezen als je zoveel beter bent, dat is toch gewoon dik falen? Zo zag ik het zondag wel. Ondanks dat ik blij was met het spel en zo, ik vind dat wel enorm falen.
De sleutel is "ik vind" ipv "het is dik falen"
Dat helpt al een heel stuk als je niet gelijk iedereen tegen je wilt hebben, die nog vol adrenaline zit van een uiteindelijke kutpot.

Reageren

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Media & Live

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:25.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site