Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Media & Live
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 08-03-11, 23:07 Standaard   #1
Orgulloso

Weebl's Voetbal Forum schermafbeelding

Oud 08-03-11, 23:08 Standaard   #2
El Saltador

venom's Voetbal Forum schermafbeelding

.
venom is offline   Met citaat reageren
Oud 08-03-11, 23:09 smile   #3

pfaf's Voetbal Forum schermafbeelding

Nou ja, nu moet Barca de CL ook maar gaan winnen, mits Alves z'n been voor die tijd breekt.
pfaf is nu online   Met citaat reageren
Oud 08-03-11, 23:10 Standaard   #4

Koekebakker's Voetbal Forum schermafbeelding

Mijn gedachten over deze wedstrijd:

Afgelopen zondag zeiden de heren van dienst bij Studio Voetbal dat de scheidsrechters niet zozeer strenger maar consequenter moeten fluiten. Ook kwam Waterreus met de stelling dat de grote clubs technologische hulpmiddelen vanwege eigenbelang tegenhouden. Deze wedstrijd herinnerde mij aan deze recente opmerkingen.
Ook deed deze wedstrijd mij denken aan een opmerking van oud-aanvoerder van het Belgische nationale elftal Marc Wilmots. Hij vertelde over de idiote wedstrijd van zijn team tegen Brazilië toen België keihard genaaid werd. Vooraf aan de wedstrijd kwam de scheidsrechter naar Wilmots toe en zei "geen opmerkingen, anders een kaart". Ook dit herkende ik, want zelden zag je de Arsenal spelers in deze wedstrijd protesteren.

Voor mekkeren kreeg geen enkele Arsenal speler een kaart, wel voor andere flauwekul. Centrale verdediger Koscielny kreeg direct bij zijn eerste overtreding een kaart. Sagna kreeg het voor het wegtrappen van de bal en Wilshere voor ruw inkomen. Terecht, maar waarom kwamen de Barcelona spelers er wel mee weg? Mascherano en Alves kregen niks. Misschien omdat ze beter konden acteren? De wedstrijd was nog geen minuut onderweg en Xavi lag op de grond zich aan te stellen. Busacca kwam toen direct aan stormen met de welbekende vermanende woordjes. En waarom kreeg Messi geen geel voor die opzettelijke handsbal in vijandelijk strafschopgebied?

De rode kaart voor Van Persie sloeg natuurlijk nergens op. Toegegeven, Van Persie kreeg zijn eerste geel voor iets waarvoor Motta vorig jaar direct rood kreeg gepresenteerd. Maar waarom komt Abidal weg met het naar de keel grijpen? Trouwens, we hebben van de UEFA-regie nooit te zien gekregen of Van Persie daadwerkelijk buitenspel stond. Nog afgezien van het feit dat Barcelona wel tien keer werd werd afgevlagd voor buitenspel en wel 10 keer het niet kon na laten om nog net even die assist alsnog te geven.

Dan de penalty. Die was m.i. zonder meer terecht, maar veel scheidsrechters geven hem ook niet met als argument dat de bal al te ver weg is van de speler en dus niet meer bespeelbaar. Pedro zoekt bewust het been op terwijl de bal links-diagonaal uit het zicht verdwijnt. In mijn optiek een zuivere penalty maar alweer is consequent het toverwoord.

Grueter maakte er deze avond helemaal een bende van. "De grootmeesters doen het weer". Ja, tegen tien man. Toen hij ook nog eens begon over een "hard inkomende" Koscielny terwijl Villa zich ontzettend aan stelt viel bij mij het kwartje: Grueter zit in het complot. Het grote big business complot. Eens in de zoveel tijd moet de NOS bieden op de uitzendrechten, eens in de zoveel tijd moet de NOS in de gratie vallen, eens in de zoveel tijd stemt de UEFA met de zendgemachtigden de te voeren vormgeving, presentatie en strategie af.

Zo langzamerhand heb ik het gehad van de Champions League. Ik kijk met veel meer plezier naar de Europa League, een competitie die veel meer aanvoelt als het klassieke europacup avondje gevoel waar alles kan. In de Champions League kan niks, daar ligt alles al van te voren vast. Ik ween, ween over het missen van Bendtner. Het had het mooiste doelpunt aller tijden kunnen zijn.
Koekebakker is offline   Met citaat reageren
Oud 08-03-11, 23:11 Standaard   #5
EAYS

Dos37's Voetbal Forum schermafbeelding

Het was in ieder geval een enerverende avond
Dos37 is offline   Met citaat reageren
Oud 08-03-11, 23:11 Standaard   #6
SuperPalmboom

Palmboom's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door TUFKAL Bekijk bericht
[...]
Ah en daarin was Barca de mindere vandaag
Dat zeg ik niet, dat jij alleen maar kunt fappen op teams die de 90% balbezit en daar niet veel mee doen, kan ik niets aan doen. Maar er zijn ook teams die uit 2 kansen 2 goals maken en daarmee winnen.

Oud 08-03-11, 23:14 Standaard   #7

Oorspronkelijk geplaatst door pfaf Bekijk bericht
Nou ja, nu moet Barca de CL ook maar gaan winnen, mits Alves z'n been voor die tijd breekt.
Wat deed ie allemaal deze wedstrijd? Hij mekkerde één keer en kwam één keer hard in. Heb ik iets gemist?

Ik merk bij mezelf dat ik me dit keer, afgezien van de eerste tien minuten, meer geergerd heb aan de arbitrage dan aan Barcelona zelf
Oud 08-03-11, 23:14 Standaard   #8
Scherp en helder

Pres's Voetbal Forum schermafbeelding

Bendter met een Robben-achtige misser. Had episch kunnen zijn. Jammer.
Pres is offline   Met citaat reageren
Oud 08-03-11, 23:15 Standaard   #9
El Saltador

Oorspronkelijk geplaatst door Koekebakker Bekijk bericht
Grueter zit in het complot.
Hahaha !!

Spoiler
Gelukkig heb ik naar Sierd mogen luisteren op Sport 1

Oud 08-03-11, 23:17 Standaard   #10
Baas-Jan Huntelaar-fan

BoerBert's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Pres Bekijk bericht
Ik zei het gelijk hier Sneu eigenlijk dat we die link moeten maken

Oud 08-03-11, 23:17 Standaard   #11

Oorspronkelijk geplaatst door venom Bekijk bericht
[...]

Hahaha !!

Spoiler
Gelukkig heb ik naar Sierd mogen luisteren op Sport 1
Ook meneer de Vos is allesbehalve objectief en doet daar geen poging toe.
Oud 08-03-11, 23:17 sad   #12

Superheld's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik zoek het BNW forum, maar ik kan het niet vinden.
Superheld is nu online   Met citaat reageren
Oud 08-03-11, 23:18 Standaard   #13

Oorspronkelijk geplaatst door Pres Bekijk bericht
Ik veerde al op uit mijn stoel Nooit juichen voordat de beer geschoten is
Oud 08-03-11, 23:18 smile   #14
El Saltador

[...]

Ook meneer de Vos is allesbehalve objectief en doet daar geen poging toe.
Die zal dan ook wel in t complot zitten.

Oud 08-03-11, 23:20 Standaard   #15
Hup Holland!

Gordon Shumway's Voetbal Forum schermafbeelding

Kijk, Koekebakker, na zo'n wedstrijd dan zie ik ook de hele wereld alsof deze blauw-rood gekleurd is en alsof alles vanavond tegen Arsenal was. En ben ik het ook wel gedeeltelijk met je verhaal eens wat betreft de gele kaarten bijvoorbeeld.

Maar ik vind dat hele complot op z'n zachtst gezegd toch wat vergezocht.

Oud 08-03-11, 23:20 Standaard   #16
CHAMPIONS OF EUROPE

mcyodogg's Voetbal Forum schermafbeelding

Bosingwa is 3 wedstrijden geschorst voor zulke uitspraken, dus Pers mag wel uitkijken.
mcyodogg is offline   Met citaat reageren
Oud 08-03-11, 23:21 Standaard   #17
Prima Deluxe.

Blawh's Voetbal Forum schermafbeelding

Hij is een beetje boos.
Blawh is offline   Met citaat reageren
Oud 08-03-11, 23:21 bulb   #18

pfaf's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]

Wat deed ie allemaal deze wedstrijd? Hij mekkerde één keer en kwam één keer hard in. Heb ik iets gemist?

Ik merk bij mezelf dat ik me dit keer, afgezien van de eerste tien minuten, meer geergerd heb aan de arbitrage dan aan Barcelona zelf
Hij stelde zich ook meerdere malen gruwelijk aan. De schwalbemeter kwam grotendeels door hem op zo'n grote hoogte.
pfaf is nu online   Met citaat reageren
Oud 08-03-11, 23:24 Standaard   #19

NumberNine's Voetbal Forum schermafbeelding

Mijn gedachten over deze wedstrijd:

Afgelopen zondag zeiden de heren van dienst bij Studio Voetbal dat de scheidsrechters niet zozeer strenger maar consequenter moeten fluiten. Ook kwam Waterreus met de stelling dat de grote clubs technologische hulpmiddelen vanwege eigenbelang tegenhouden. Deze wedstrijd herinnerde mij aan deze recente opmerkingen.
Ook deed deze wedstrijd mij denken aan een opmerking van oud-aanvoerder van het Belgische nationale elftal Marc Wilmots. Hij vertelde over de idiote wedstrijd van zijn team tegen Brazilië toen België keihard genaaid werd. Vooraf aan de wedstrijd kwam de scheidsrechter naar Wilmots toe en zei "geen opmerkingen, anders een kaart". Ook dit herkende ik, want zelden zag je de Arsenal spelers in deze wedstrijd protesteren.

Voor mekkeren kreeg geen enkele Arsenal speler een kaart, wel voor andere flauwekul. Centrale verdediger Koscielny kreeg direct bij zijn eerste overtreding een kaart. Sagna kreeg het voor het wegtrappen van de bal en Wilshere voor ruw inkomen. Terecht, maar waarom kwamen de Barcelona spelers er wel mee weg? Mascherano en Alves kregen niks. Misschien omdat ze beter konden acteren? De wedstrijd was nog geen minuut onderweg en Xavi lag op de grond zich aan te stellen. Busacca kwam toen direct aan stormen met de welbekende vermanende woordjes. En waarom kreeg Messi geen geel voor die opzettelijke handsbal in vijandelijk strafschopgebied?

De rode kaart voor Van Persie sloeg natuurlijk nergens op. Toegegeven, Van Persie kreeg zijn eerste geel voor iets waarvoor Motta vorig jaar direct rood kreeg gepresenteerd. Maar waarom komt Abidal weg met het naar de keel grijpen? Trouwens, we hebben van de UEFA-regie nooit te zien gekregen of Van Persie daadwerkelijk buitenspel stond. Nog afgezien van het feit dat Barcelona wel tien keer werd werd afgevlagd voor buitenspel en wel 10 keer het niet kon na laten om nog net even die assist alsnog te geven.

Dan de penalty. Die was m.i. zonder meer terecht, maar veel scheidsrechters geven hem ook niet met als argument dat de bal al te ver weg is van de speler en dus niet meer bespeelbaar. Pedro zoekt bewust het been op terwijl de bal links-diagonaal uit het zicht verdwijnt. In mijn optiek een zuivere penalty maar alweer is consequent het toverwoord.

Grueter maakte er deze avond helemaal een bende van. "De grootmeesters doen het weer". Ja, tegen tien man. Toen hij ook nog eens begon over een "hard inkomende" Koscielny terwijl Villa zich ontzettend aan stelt viel bij mij het kwartje: Grueter zit in het complot. Het grote big business complot. Eens in de zoveel tijd moet de NOS bieden op de uitzendrechten, eens in de zoveel tijd moet de NOS in de gratie vallen, eens in de zoveel tijd stemt de UEFA met de zendgemachtigden de te voeren vormgeving, presentatie en strategie af.

Zo langzamerhand heb ik het gehad van de Champions League. Ik kijk met veel meer plezier naar de Europa League, een competitie die veel meer aanvoelt als het klassieke europacup avondje gevoel waar alles kan. In de Champions League kan niks, daar ligt alles al van te voren vast. Ik ween, ween over het missen van Bendtner. Het had het mooiste doelpunt aller tijden kunnen zijn.
Volledig eens met alles behalve de laatste twee alinea's. Hoewel ik die laatste alinea ook wel weer begrijp.
NumberNine is nu online   Met citaat reageren
Oud 08-03-11, 23:24 thumb up   #20
Orgulloso

Oorspronkelijk geplaatst door mcyodogg Bekijk bericht
Bosingwa is 3 wedstrijden geschorst voor zulke uitspraken, dus Pers mag wel uitkijken.
Ach dan mist ie de eerste drie groepswedstrijden. Care, dat doet Drogba ook ieder jaar.

Oud 08-03-11, 23:25 Standaard   #21

Het is toch ook gewoon te gek voor woorden dat de UEFA nooit heeft laten zien of Van Persie daadwerkelijk buitenspel stond? Ik ben hier zo boos om. Natuurlijk verdiende Barcelona op basis van het aanvallende spel en balbezit de winst, maar het mooie van voetbal is dat itt de amerikaanse sporten niet 100 keer wordt gescoord in een wedstrijd en dat het dus niet alles zegt!
Oud 08-03-11, 23:27 Standaard   #22

neilpad's Voetbal Forum schermafbeelding

Gun de CL eigenlijk alleen hormonen boy en Afellay. Maar goed liever nog zie ik Barca helemaal niet winnen.
Bayern zou wel geniaal zijn

Oud 08-03-11, 23:30 Standaard   #23
Glory Man United!

Eric Cantona's Voetbal Forum schermafbeelding

De scheids 'n joke noemen gaat 'm op zijn minst 'n wedstrijd extra brommen opleveren. Dat kan niet anders.

Volgens mij heeft hij Bussaca net na de rode kaart ook al flink wat toegewenst, dus dat zal ook in 't rapport komen. Ik ben benieuwd wat 't aantal dan onder de streep wordt.

Ach ja, of Arsenal 't uiteindelijk wel of niet gehaald zou hebben met elf spelers doet nu niet meer ter zake. Ik had 't alleen graag gezien. Ondanks dat ze voorstonden, kreeg ik meteen na de rode kaart 't gevoel alsof de winst voor Arsenal 'n "kansloze" missie zou worden.

Oud 08-03-11, 23:31 bulb   #24

Oorspronkelijk geplaatst door neilpad Bekijk bericht
Gun de CL eigenlijk alleen hormonen boy en Afellay. Maar goed liever nog zie ik Barca helemaal niet winnen.
Bayern zou wel geniaal zijn
Schalke

Het meest on-charismatische team, de grootste bottlers, met een foute shirtsponsor, absoluut geen 'grote naam', geen marketingmachine...

Dikke vinger naar UEFA zal het zijn als die zouden winnen. Moet helaas dan wel Koning Raul de topscorer niet de winnende binnenschieten op die avond Dat zou nog een troostprijs kunnen zijn voor de UEFA en eentje die ze niet verdienen verdikkie.
Oud 08-03-11, 23:32 Standaard   #25
SuperPalmboom

Shacktar voor de CL

Oud 08-03-11, 23:33 Standaard   #26

Oorspronkelijk geplaatst door Eric Cantona Bekijk bericht
[...]

De scheids 'n joke noemen gaat 'm op zijn minst 'n wedstrijd extra brommen opleveren. Dat kan niet anders.

Volgens mij heeft hij Bussaca net na de rode kaart ook al flink wat toegewenst, dus dat zal ook in 't rapport komen. Ik ben benieuwd wat 't aantal dan onder de streep wordt.

Ach ja, of Arsenal 't uiteindelijk wel of niet gehaald zou hebben met elf spelers doet nu niet meer ter zake. Ik had 't alleen graag gezien. Ondanks dat ze voorstonden, kreeg ik meteen na de rode kaart 't gevoel alsof de winst voor Arsenal 'n "kansloze" missie zou worden.
Ze hoefde dan ook niet te winnen .
Ik had er best wat vertrouwen in, op basis van de eerste helft, dat we minimaal de verlenging hadden gehaald en dan ligt alles nog open.

Oud 08-03-11, 23:33 Standaard   #27
Glory Man United!

[...]

Schalke

Het meest on-charismatische team, de grootste bottlers, met een foute shirtsponsor, absoluut geen 'grote naam', geen marketingmachine...

Dikke vinger naar UEFA zal het zijn als die zouden winnen. Moet helaas dan wel Koning Raul de topscorer niet de winnende binnenschieten op die avond Dat zou nog een troostprijs kunnen zijn voor de UEFA en eentje die ze niet verdienen verdikkie.
Dan zit je weer met je handen aan "smerige" Russische roebels die via Gazprom daar op 't shirt gepresenteerd worden.

Oud 08-03-11, 23:34 Standaard   #28
Glory Man United!

Oorspronkelijk geplaatst door neilpad Bekijk bericht
[...]
Ze hoefde dan ook niet te winnen .
Ik had er best wat vertrouwen in, op basis van de eerste helft, dat we minimaal de verlenging hadden gehaald en dan ligt alles nog open.
Ik bedoelde dan ook de winst over 2 wedstrijden.

Oud 08-03-11, 23:34 thumb up   #29
Hup Holland!

Gordon Shumway's Voetbal Forum schermafbeelding

Valencia - Bayern als finale.

Oud 08-03-11, 23:35 Standaard   #30

Oorspronkelijk geplaatst door Eric Cantona Bekijk bericht
[...]

Dan zit je weer met je handen aan "smerige" Russische roebels die via Gazprom daar op 't shirt gepresenteerd worden.
Zeker, zal ik niet ontkennen maar Schalke als winnaar zou van alle teams denk ik de grootste marketingramp voor de UEFA zijn. Teams als Barcelona en mooie dark horses als Valencia zijn natuurlijk de droomkandidaten voor hen.
Oud 08-03-11, 23:36 thumb up   #31
Orgulloso

Oorspronkelijk geplaatst door Gordon Shumway Bekijk bericht
Valencia - Bayern als finale.
Valencia - Real Madrid lijkt me wel wat.

Oud 08-03-11, 23:37 Standaard   #32
...

Kopbal's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Weebl Bekijk bericht
[...]

Valencia - Real Madrid lijkt me wel wat.
Doe maar gewoon Barcelona - Chelsea

“Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.”
Kopbal is offline   Met citaat reageren
Oud 08-03-11, 23:40 Standaard   #33

Oorspronkelijk geplaatst door NumberNine Bekijk bericht
[...]

Volledig eens met alles behalve de laatste twee alinea's. Hoewel ik die laatste alinea ook wel weer begrijp.
Over Grueter overdrijf ik misschien maar ach, het heeft toch niks meer met sportjournalistiek te maken toch? Het is entertainment geworden en zo'n commentator als Grueter speelt zijn rol daarin goed mee.
Oud 08-03-11, 23:40 Standaard   #34

Oorspronkelijk geplaatst door Kopbal Bekijk bericht
[...]
Doe maar gewoon Barcelona - Chelsea
Dat overleef ik niet, dan moet ik alsnog voor Barcelona zijn die avond
Oud 08-03-11, 23:42 smile   #35
El Saltador

Arsenal heeft 0 schoten op doel afgevuurd deze wedstrijd..
Barcelona 19 schoten en 10 op doel.. Maar dat zal ook wel in het complot hebben gezeten. .
En ja, misschien was ( rood ) die 2e gele kaart wat zwaar gestraft (al kan hij hem geven imo), maar goed, aan de andere kant had meneer Bussaca Messi ook een pingel moeten geven in de eerste helft bijvoorbeeld...

Imo was Barcelona de betere ploeg vanavond en vind ik het gejank op de scheids een beetje ver gaan.... Om over verslaggevers die in een complot zitten etc nog maar te zwijgen.

Oud 08-03-11, 23:44 Standaard   #36

[...]

Over Grueter overdrijf ik misschien maar ach, het heeft toch niks meer met sportjournalistiek te maken toch? Het is entertainment geworden en zo'n commentator als Grueter speelt zijn rol daarin goed mee.
Grueter is natuurlijk een belachelijk slecht excuus voor een commentator, maar dat complotgedoe is er inderdaad een beetje over. Een complot veronderstelt afspraken en ik denk dat Grueter helemaal van zichzelf zo'n irritante bloedhond is.
Oud 08-03-11, 23:45 attention   #37

Barcelona 19 schoten en 10 op doel.. Maar dat zal ook wel in het complot hebben gezeten. .
En ja, misschien was ( rood ) die 2e gele kaart wat zwaar gestraft (al kan hij hem geven imo), maar goed, aan de andere kant had meneer Bussaca Messi ook een pingel moeten geven in de eerste helft bijvoorbeeld...

Imo was Barcelona de betere ploeg vanavond en vind ik het gejank op de scheids een beetje ver gaan.... Om over verslaggevers die in een complot zitten etc nog maar te zwijgen.
Dat is nooit rood, nooit.

Nooit.
Oud 08-03-11, 23:46 Standaard   #38
SuperPalmboom

Venom zit ook in het complot. Barcelona heeft 0 gele kaarten gekregen, hoe duidelijk wil je het hebben.

Oud 08-03-11, 23:46 Standaard   #39
...

Tja, 0 schoten op doel. Die kans van Bendtner bijvoorbeeld is dan weer geen schot op doel.
Hoeveel schoten op doel had Inter vorig jaar in camp nou?

“Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.”
Oud 08-03-11, 23:46 Standaard   #40
CHAMPIONS OF EUROPE

mcyodogg's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]

Zeker, zal ik niet ontkennen maar Schalke als winnaar zou van alle teams denk ik de grootste marketingramp voor de UEFA zijn. Teams als Barcelona en mooie dark horses als Valencia zijn natuurlijk de droomkandidaten voor hen.
Kopenhagen dan?
mcyodogg is offline   Met citaat reageren
Oud 08-03-11, 23:46 Standaard   #41

[...]

Grueter is natuurlijk een belachelijk slecht excuus voor een commentator, maar dat complotgedoe is er inderdaad een beetje over. Een complot veronderstelt afspraken en ik denk dat Grueter helemaal van zichzelf zo'n irritante bloedhond is.
Nee nee, in directe opdrachten geloof ik zeer zeker sowieso niet maar 'complotten' of 'complexen' (das misschien een beter woord) bestaan vaak ook impliciet.
Oud 08-03-11, 23:46 thumb up   #42
El Saltador

[...]

Dat is nooit rood, nooit.

Nooit.
Het was ook geen rood, maar geel..
En toevallig had ie er ook al één.

Oorspronkelijk geplaatst door Palmboom Bekijk bericht
Venom zit ook in het complot. B
.

Oud 08-03-11, 23:47 big smile   #43

[...]

Kopenhagen dan?
Daar had ik al afscheid van genomen
Oud 08-03-11, 23:49 Standaard   #44

Er waren fases dat Barcelona vrij ongevaarlijk was bij 11 tegen 11. Dat vergeet jij dan weer. "Als jij de bal hebt kan de ander niet scoren" zei Cruijff eens. Spijker. Kop. Je hebt er alleen niets aan als JIJ de doelpunten moet maken, MOET maken en de ander helemaal niks hoeft.
Oud 08-03-11, 23:52 Standaard   #45

Met schoten op doel of completed passes win je geen wedstrijd.
Arsenal wist dat ze ws alleen maar met tegenhouden bezig zouden zijn en dat ging op zich wel aardig in de eerste helft. Dat penalty moment moet ik gemist hebben want ik heb geen idee waar je het over hebt. Na de rust komt Arsenal al wat meer want nu moeten ze wel. Dan valt de gelijkmaker uit het niets en hoeven ze in principe niet meer aan te vallen. Na de rode kaart komen ze daar al helemaal niet meer aan toe dus vind ik het niet gek dat ze geen schot op doel hebben gehad. Feit blijft dat de scheidsrechter de wedstrijd in mijn ogen totaal onnodig en jammerlijk beinvloed op deze manier.

Oud 08-03-11, 23:52 arrow   #46

[...]
Het was ook geen rood, maar geel..
En toevallig had ie er ook al één.
Het was ook nooit geel.
Oud 08-03-11, 23:53 hearth   #47
El Saltador

[...]

Het was ook nooit geel.
Wellus, dat heb je toch gezien vanavond... .
En V Basten was het met me eens!
Maar die zit ook in t complot..

Oud 08-03-11, 23:55 Standaard   #48
SuperPalmboom

Van Basten en Kieft zijn dan ook niet serieus te nemen.

Oud 08-03-11, 23:57 thumb up   #49
El Saltador

Oorspronkelijk geplaatst door Palmboom Bekijk bericht
Van Basten en Kieft zijn dan ook niet serieus te nemen.
Dat zeg ik, die zitten ook in het complot.

Oud 08-03-11, 23:58 Standaard   #50
...

Van Basten ja
'Ook al had hij het fluitje niet gehoord, dan nog had hij slimmer moeten zijn. Bal onder z'n voet moeten houden ofzo'

Mijn god, ik schaamde me echt diep toen ik dat hoorde

Reageren

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Media & Live

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:24.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site