![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() ![]() Hup PSV! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Ik ben benieuwd. Op papier moet PSV dit winnen, echter op papier is niet altijd werkelijkheid.
__________________ PSV | Borussia Mönchengladbach |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Moet gewoon gewonnen worden, de Schotse clubs stellen niet zoveel meer voor.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Op Gijpie maar te quoten "Die lui zijn zo slecht"
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ik ben er bij!
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
#7 |
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Moet te doen zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ik denk eigenlijk dat PSV dit zonder al te veel problemen gaat winnen.
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Nou, in de huidige vorm denk ik dat het ze nog wel moeite gaat kosten, maar door gaan ze wel denk ik.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Gaan er nog mensen naar Glasgow? Beetje mooie vrouwen opzoeken?
Spoiler
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Mijn hemel zeg. Die tegeltjes. Dat kan toch niet.
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Aan het aantal blessures te zien moet dit toch een overwinning over 2 wedstrijden zijn voor PSV?
__________________ FM: Haverfordwest-Nadarzyk-Farense |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Bovendien gaat Tovo Diouf een rooie kaart aannaaien
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Mja net als tegen Lille B valt hier weinig te winnen maar des te meer te verliezen, zoals we in de vorige ronde al merkte.
Ben benieuwd. __________________ Bedoelde u: nijlpaard |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
6-0
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
17-1
Wel in Glasgow nog even uitkijken omdat ze die uitgoal hebben gescoord. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
#21 |
|
Wel grappig dat iedereen denkt dat psv dit makkelijk gaat winnen.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ik niet. Zou me niets verbazen als het 1-1 en 0-0 wordt.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
Onderschatting viert hier op WZV hoogtij, ik hoop dat het bij PSV zelf niet het geval is.
__________________ PSV | Borussia Mönchengladbach |
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Ik wil wel raden met wie deze journalist gebeld heeft voor informatie over PSV.
|
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
zeg het maar, Ronald
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Het is te hopen dat PSV vanavond vrij vroeg in de wedstrijd op voorsprong kan komen anders zie ik dit inderdaad zo een gelijk spelletje worden als ze met 10 man voor de goal gaan hangen....
Mooi wat eerder weg van het werk vandaag en op tijd de stad in
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ach, zo extreem is het nou ook weer niet met Isaksson. Zolang PSV Rangers van het doel af kan houden en kan dwingen tot afstandschoten is er niets aan de hand.
__________________ Disclaimer: Alle gepubliceerde tekst bevat bewuste spelfouten. U hoeft niet te reageren. Voelt U deze aandrang wel, ga dan eerst na of U 1. de grap wel heeft begrepen, 2. de context wel kent of 3. een obsessievelijke neiging tot terechtwijzen heeft, eer U reageert. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
2-0
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Zit het vol in Eindhoven?
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Oh prima, diegenen die afhaken zijn toch altijd de opa's en oma's. Heb je niet zoveel aan, buiten opvulling en geld.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
We moeten Rangersssshhhh niej ondersscccchatten. Het issshhh belangrijk dat wij geil voor de gool zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
stomme vraag maar hoe laat begint nou alles vanavond en hoe laat kan ik dan afwassen en de kinderen naar bed brengen.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
PSV 19:00 uur en Ajax/Twente 21:05 uur
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Dank dank - dan maar geen afwas
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Isaksson, Manolev, Marcelo, Bouma, Pieters, Hutchinson, Toivonen
, Engelaar, Lens, Berg, Dzsudzsak
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Rangers spelen vol op de verdediging, gaat dus waarschijnlijk een saaie wedstrijd worden.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Dit gaat geen klassieker worden, nee. Nou maar hopen dat PSV 1 of 2 keer een gaatje kan vinden in hun defensie, maar ik vrees dat we het toch vooral weer van de trap van Balasz moeten gaan hebben.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Nouja, Rangers vraagt daar ook om. Maar maar 4 kutgoals. Dat zou ik prima vinden.
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
"Zweedse slappeling in de goal"
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Sierd kan iedereen laten ontdooien
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Als ze maar geen tegengoal krijgen
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Berg
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
Zo zeg, die linker assistent is wel heel klein
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Niet uitverkocht?
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Diouf enigste die ik ken.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
[EL] 10/3 PSV - Rangers FC
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|