![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() Zenit mist iig Semak en bij Twente is Brama een twijfelgeval. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ich bin dabei.
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Wordt een lastige wedstrijd. Is Douglas erbij? Aangezien Twente hem zelf ook een schorsing heeft opgelegd.
Ga voor een kleine overwinning, 1-0 ofzo. __________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Hopen op 2-0, maar dan moet er wel beter gevoetbald worden dan de laatste weken.
Douglas is er gewoon bij. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ben benieuwd of mensen als SCH en Inconsequent nu ook gaan huilen en blèren over een schijnschorsing zoals toen met Suarez tegen AC. Waarschijnlijk doet ie zijn naam eer aan.
Ik vond en vind het trouwens niet meer dan logisch dat je je sterspeler mee laat doen. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
overtreding is ook in Nederland gemaakt niet in Europees verband.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ik heb hier 1 sjaaltje van Twente en 2 van Zenit, dus ik voorspel een 1-2.
![]() Nee, ff serieus, ik hoop wel dat FCT wint. Hebben wij ten minste niet meer de kans om later Zenit te loten. Leuke stad dat Sint-Petersburg, maar 2 keer in een jaar naar Rusland hoeft van mij niet. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Als we hierna CSKA Moskou loten word ik gek.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
#11 |
|
en daarna Spartak Moskou
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
come on twente!
__________________ FC Twente landskampioen 2009/2010 |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Wij moeten al 2 keer naar Rusland dit seizoen, jullie nog maar 1 keer.
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Belgische tv
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Zenit mag de binnenstad niet in
Zie die man zielig kijken ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Succes vanavond Tukkers. Ik gun het jullie wel.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Welke binnenstad? Van Enschede?
![]() Je bedoelt op het dorpsplein iets voorbij boer Harm? __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#20 | |
__________________ Futbol es un sentimiento, no puedo parar. |
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
ze staan ook niet voor niets voor de AH to go
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Dat kan toch niet? Een stad vergelijken met 'de randstad'.
Maar toch leuk dat je erop ingaat.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
De strenge aanpak schijnt wel effect te hebben heb het woord rellen nog niet gelezen of gehoord.
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
массовые беспорядки __________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ik nu wel.
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Sorry, Hendril maakt dit in me los.
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Dit lijkt me wel een mooie wedstrijd, maar eens naar gaan kijken straks denk ik
.
__________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Zenit heeft maar 5 man op de bank zitten, waaronder een keeper en de half zieke Kerzhakov
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Aad
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Ik kies in eerste instantie ook voor deze.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Ik ga ook maar voor deze denk ik.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
1-3 Twente is kansloos.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Ik ga er ook goed voor liggen,
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Na deze voorspelling krijg ik plots hoop op een Twentse zege.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Staat er nou bij vak p?
..... = sfeeracties afgelast? |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Spalletti.
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Gaan ze Lazovic uitfluiten , prusters
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Commentaar van Aad op de belg
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Verdomme
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
0-1 gelukkig afgevlagt voor buitenspel..
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
[EL] 10/3 FC Twente - Zenit
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |