![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Duss..
Kheb 4 kijkcodes. Voorwaarden zijn: -joe moet volgens mij digitale TV hebben (UPC, KPN, ZIGGO, etc.) -je moet nog geen EL hebben ivm opzegetermijnen enzo want codes zijn tot morgen (!) geldig. Eerste 4 in mijn PM-box kennen er 1 krijgen. Dusss Ik heb er nog 0, erasmus nog 4. Laatst gewijzigd door Kopbal; 27-02-11 om 22:47 __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
1 al vergeven.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Eredivisie Live - De digitale televisiezender van de Eredivisie
Kijk effe hier of je eervoor in aanmerking komt, je moet dan de AH actie nemen. __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nog 2 over dit dat.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ook dvd's gescharreld bij de wedstrijd?
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Khad er serieus een stuk of 15
Meerendeel aan m'n pa broer en oom meegegeven.
|
|
|
|
|
|
#7 | |
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
||
|
|
|
|
|
#8 | |
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Mag ik er 1?
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#10 | |
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Nog 1.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
ik heb er ook nog 4 om weg te geven. Pm maar
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ik heb er ook 1 voor de liefhebber.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Kan ik er eentje krijgen?
__________________ I don\'t eat meat, but i sure like to bone. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Je hebt PM.
Ik ben er doorheen, dus wie nog wilt moet Erasmus of Dndiek maar een PM sturen.
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ik heb geen codes meer...
Laatst gewijzigd door dndiek; 27-02-11 om 23:30 __________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Thnx Kopbal! __________________ I don\'t eat meat, but i sure like to bone. |
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Nog 3 codes en alleen vandaag nog geldig...
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Doe mij maar een pm als je nog een code over hebt
![]() -edit: Laat maar, geen automatische opzegging... Wou het bij m'n vriendin erop gooien
Laatst gewijzigd door tukkeRoel; 28-02-11 om 11:35 __________________ Futbol es un sentimiento, no puedo parar. |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Je moet het abo dus wel na die 2 maanden zelf stopzetten
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Maar dat kan heel simpel online, volgens mij
.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Code invoeren, gelijk ff bellen naar Ziggo dat je op wilt zeggen per 1 april. Kloaar
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Edit: nog maar 1 over!
Laatst gewijzigd door Erasmus; 28-02-11 om 20:45 |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
[Te Geef] 4 + 4 = 8 kijkcode's EL. (2mnd).
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|