|
|
#1 | |
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Nog meer voetbal kijken
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
goed idee
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Wel handig als je geen tv in de buurt hebt ofzo, maar heb liever gewoon Eredivisie Live in HD op m'n tv.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Maar ja als dit een gratis alternatief zou zijn voor bijvoorbeeld een Sport1 denk ik niet dat veel mensen er bezwaar tegen zullen hebben.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
En wellicht brengen reclame-inkomsten op Youtube de eredivisie meer geld op dan de paar honderdduizend EL-abonnees in Nederland, dus misschien is het ook wel goed voor het NL voetbal. Laatst gewijzigd door Ritmo; 05-03-11 om 00:09 |
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ik vind ook dat de belangrijkste voetbalwedstrijden gratis zouden moeten zijn, zoals vroeger. Dat je voor Arsenal tegen Wigan geld vraagt zodat de fans het kunnen volgen kan ik mee inkomen, zonder abbonementskosten zou dat totaal niet rendabel zijn. Idem dito voor Ajax tegen Graafschap.
|
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
||
|
|