![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
|
Tot mijn verbazing was er nog geen topic dus toch maar eentje geopend.
__________________ PSV | Borussia Mönchengladbach |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Michailov, Rosales, Wisgerhof, Douglas, Onyewu, Landzaat, Brama, Janssen, Ruiz, De Jong, Chadli
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
come onnnnnnnn
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Hup Twente.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Die keeper
|
|
|
|
|
#6 |
|
Leuke wedstrijd?
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
al 6 minuten buitenaards voetbal
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
ik zie dit wel mis gaan nog ...
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ik kijk
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Lekkere goal wel
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
..
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Voor de duidelijkheid:
0-1 |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
0-2
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
0-2
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Tering, 2 goals in 2 minuten :Χ.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Godver!
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Twente gaat eruit zo.
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Sjonge ze gaan het echt bottlen bij twente
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Moet ik nu zo'n fucking stream opzetten voor een interessante wedstrijd?
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Gaat niet goed daar...
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Twente gaat eruit denk ik, die Russen counteren er sowieso nog wel 1 in.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
WTF? 0-2? Ik kom net thuis, terecht?
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
#29 |
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Twente
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Hup Holland!
|
hoi
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Ruiz lat
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Ruiz tegen de lat.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Nou ik ga dit ook maar kijken dan
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Lat Ruiz
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
OE! Lat!
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Twente doet gewoon een Lille; prioriteiten stellen.
Op de competitie richten en kampioen worden. Dat levert al meer duiten op dan Ajax en PSV bij elkaar als ze in de Europa League finale tegenover elkaar staan. Ofzo. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Kom op Twente, zet ons even niet voor schut. We willen die 3 punten voor de ranking.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Rubin Kazan is gewoon een goede ploeg.
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Ik heb liever dat ze door gaan.
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Ok, kan iemand mij dat uitleggen?
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
PSV Eindhoven!
|
Twente, wat doe je?
KOMOP WINNEN! |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Iemand een stream?
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Tuurlijk wil je liever Twente doorhebben. Ik heb liever de kans om FCT te loten dan Rubin Kazan in de EL.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
[EL 24/02 21:05] FC Twente - Rubin Kazan, Live @ EL - Niemand interesse?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|