![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Súkkels.
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
BERG
![]() GElijk ontslaan die vent |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
jammer dat de 1-1 niet viel, maar perspectief zat. PSV hoeft maar een keer te scoren
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ik vraag me echt af waarom Koef niet op z'n sloffen in de basis staat, Berg staat al 'n half seizoen te schutteren.
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Kansen genoeg in ieder geval.
__________________ PSV | Borussia Mönchengladbach |
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Man man, hoeveel kansen heb je nodig!
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Met Reis stond het nu 3-1
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Maak die kansen eens af!
__________________ FM: Haverfordwest-Nadarzyk-Farense |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Hehe. Goede en treffende TT. Drámá PSV, drámá...
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
#15 |
|
PSV gaat door, hopelijk hebben ze gelijk.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ik schrik toch wel van Berg dit seizoen. Je ziet af en toe wel dat hij iets kan, maar het rendement is zó laag.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Rene Van Rijswijk was nog doeltreffender dan Berg.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ajax verliest op alle punten
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Heb ook het gevoel dat wanneer die goals komen van Berg er ook geen einde meer aan komt . Dan blijven ze komen . De scheidslijn tussen een topper en een subtopper is bijna nihil . Hij is een subtopper , maar kan echt een topper worden . Het is ook zo dat je normaliter bij profclubs geen tijd krijgt en zijn tijd raakt op .. Hij heeft niet veel tijd meer .. Ok, de wedstrijd begint weer .. __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
#26 | |
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
#28 | |
Ok, ik ga verder kijken .. , mja , kan niet 2 dingen tegelijk . Ik moet me altijd concentreren op wedstrijden . Doeggggggggg, klik ( weg ) . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
#30 |
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
1-1, de Bever.
__________________ When the weekend starts, the guilty part is on. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
GOAAAAAAAAAL
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Pis Doedelzak
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
jaja
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Nice
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Hehe
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
Yes
Doedelzak
__________________ PSV | Borussia Mönchengladbach |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Jaaaaaa eindslijk!
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Typisch dat het dan weer uit een vrije trap moet komen.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Hup Holland!
|
Dit kan ie wel
Arme keeper
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Wel weer perfect getrapt hoor, nondeju.
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Dat ie het zondag maar laat om zo'n perfecte trap af te leveren
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
hehe, wel lullige vrije trap
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Mooi, nu ff de 1-2 en de 2-2 bitte.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Toch blijft het raar dat dit bij sommige scheidsrechters wel mag en bij andere niet, is voor de keeper erg frustrerend.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#48 | |
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
Vond die van afg. weekend tig keer mooier. Die was vrij simpel voor iemand met zijn trap.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
|
![]() |
![]() |