![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Open een topic, manggg!
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ow ja sorry.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Anonymous/Prizzle
|
mang
__________________ - Winnaar Serie A Toto 2011/2012 |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Waarom praat Jans altijd met zo'n gezicht ->
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Hup Holland!
|
Bayern gaat sowieso nog scoren.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Tussentijdse ruiltransfer tussen Bayern en Inter of verwachten Eto' en Ribery dat ze allebei gewisseld te worden in de rust?
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
'Eto'o, vaak verguisd'
Door wie dan Sjek?
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ik hoop dat Inter eerst scoort.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Shirtjes ruilen in de rust gebeurt al jaren.
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Een wedstrijd van hoog niveau denk ik met een geweldige Eto ó en met 2 verschillende speelstijlen .
Een leuke eerste helft en dat had ik niet verwacht . Hoop dat de tweede helft ook zo wordt . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Waterreus: "In mijn tijd bij PSV....."
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
#15 |
|
DE NEKST LEFUHL
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Anonymous/Prizzle
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Nee, ze spelen de tweede helft gewoon in de blote bast.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
#21 |
|
Nee, ze spelen in de tweede helft gewoon in hun blote bast en schrijven met een viltstift het nummer op hun rug.
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Kopbal.
|
|
|
|
|
|
|
#25 | ||
|
|||
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Hup Holland!
|
Ze doen gewoon hun vel binnenstebuiten, is in de teamkleuren.
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Nee maar Ritmo, even serieus, ze gaan naar de fanshop en kopen een nieuwe.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Vind het toch raar dat ze in de rust shirts ruilen ..
Slaat nergens op vind ik . Geen groot issue voor mij , maar toch .. __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Fakking hell.
__________________ Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Anonymous/Prizzle
|
italianen?
|
|
|
|
|
#37 |
|
Mooi, geen goals gemist.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
#41 |
|
Die reacties op m'n vraag.
volgens mij kwam die wat dommer over dan ik hem bedoelde. Duh, natuurlijk snap ik dat er reserveshirts klaar liggen (vooral er bloed op komt of een shirt kapot gaat) maar het was meer verbazing dat ze in de rust al ruilden. De Nederlandse clubs willen geloof ik niet eens dat je je shirt wisselt en wassen ze gewoon.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Oei
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Anonymous/Prizzle
|
o muller
|
|
|
|
|
#44 |
|
Ritmo
.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
||
|
|
|
|
|
#46 | |
__________________ Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. |
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Ok,, het begint weer ..
Mijn vader is Italiaan en dus ben ik voor Inter , maar als ik voor het voetbal moet zijn dan moet ik Bayern toejuichen . Het is meer mijn soort voetbal en zoals voetbal gespeelt hoort te worden en zoals ik het liefst zie . Aanvallend opbouwend met als eindstation de buitenspelers en dan naar de afmaker . Inter speelt reactie voetbal en dat is ook mooi om te zien hoor . Zeker met hun snelheid en techniek . ( Soms ongelooflijk snel ) . Eto ó , Snijder en Maicon . Allemaal mooie voetballers . Ok, ik ga verder kijken . Peace . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Jullie pesten me. |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Anonymous/Prizzle
|
waar is sylvester stallone?
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Internazionale - Bayern München #2: Omdat Ritmo...
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|