![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
|
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
De Belgen werden toen zo enorm genaaid tegen Brazilië, nog erger dan ons in 1994 overkwam, te schandalig voor woorden.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
Zo goed, op zo'n belangrijk moment... ooooohhhwwww. Maar inderdaad, omdat ze toen (alweer) het één en ander mee hadden was ik tijdens dat toernooi heel erg anti-Brazilië
|
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
Trevor Brooking op de co-commentator stoel... het komt weer helemaal boven, wat blaatte die een hoop onzin uit dat toernooi. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
edit
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
#7 |
|
heb het centrale belgie topic niet gezien koekie? Ik verwacht dat ze weer opklimmen, maar niet iedereen ziet dat gebeuren.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ze hebben al tijden een behoorlijk talentvolle selectie waar je op z'n minst bij de 32 beste ploegen ter wereld kan behoren. Het lukt alleen maar telkens niet. Dat velen van hen slechts moeizaam de doorgang naar het buitenland vinden is een oorzaak maar volgens mij niet de enige.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Valt me mee dat je niet weer over Nike begint...
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Die goal had nooit afgekeurd mogen worden. Maar goed, Nike zal de ref (die ongetwijfeld uit zo'n bananenrepubliek kwam) wel goed betaald hebben. He Cookie?
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ik weet alleen dat tijdens dat toernooi weldegelijk druk is uitgeoefend door de sponsoren, waaronder Nike, om een eigen doelpunt van Costa Rica toe te kennen aan Ronaldo.... Alles wat verder gaat dan dat is zuigen uit den grote duim (of in jouw geval: zuigen uit den grote snikkel)
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Jamaicaanse ref
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
||
|
|
|
|
|
#15 | |
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Gelukkig krijgen meer en meer mensen door wat voor corrupte bende de FIFA is. In 2002 is Brazilië naar de wereldtitel gefloten, daar is geen twijfel over mogelijk. Vorig jaar is Spanje naar de titel gefloten, met dank aan een Spaanse scheidsrechtersbaas. Nu ze een WK hebben toegewezen aan Qatar is eindelijk bij velen het kwartje gevallen. Dan kunnen ze wel willen gaan voetballen in de winter maar dan nog steeds moet de airco aan en er zijn echt zoveel studies die aantonen dat sporten met airco aan 1) suboptimale prestaties oplevert en 2) zelfs ongezond kan zijn. Slaat helemaal nergens op. Je zult zien dat over 3 jaar de Brazilianen ook op z'n minst naar de finale worden gefloten in eigen land.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Jaahaaa Spanje had het vast niet gehaald zonder de scheidsrechters
.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Feit is dat het geen doeltrap maar een corner was.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ja, de Spanje-fappers zijn in grote getalen aanwezig deze dagen, net zoals een tijdje geleden iedereen weg liep met Brazilië (zo tussen 95 en 2000). Het feit dat op miraculeuze wijze Spanje slechts een handvol gele kaarten verzamelde, een Spanjaard de aanstellingen verzorgde, Howard Webb (die later zoals we weten de finale kreeg toebedeeld) tijdens de match tegen Zwitserland maar liefst 5 minuten bijtelde én Villa niet geschorst werd (terwijl de FIFA altijd erg happig is om n.a.v. videobeelden mensen te schorsen)... het zijn slechts een handvol voorbeelden. Spanje is naar de titel gefloten.
edit: dan vergeet ik nog de schandalige vertoning in de wedstrijd tegen Chili. Chili werd daar al vroeg in de wedstrijd compleet kaltgestellt. |
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
||
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Dat geloof ik best maar in die periode, toen Brazilië kort achter elkaar de Copa won, waren de welbekende stereotyperingen, gesteund door slimme marketingdudes, niet van de lucht.
|
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Anyhow, onze Zuiderburen hebben zich toentertijd kranig geweerd tegen het lieverdje van de voetbalbonzen
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ik heb het gisteren gezien. Frappant om te zien dat ook daar altijd gedoe is, net als bij het Nederlands Elftal. Ook vond ik het opmerkelijk dat de spelers het vermoedden durfden uit te spreken dat de scheidsrechter niet deugde en Brazilië door liet omdat het een interessanter land is.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
wat heb je gezien?
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
dat programma
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
haha, scherp van me ...
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
wat bedoel je trouwens met 'gedoe'? Hoge verwachtingen die niet waar gemaakt kunnen worden? Spelers die kanker Marokkaan roepen?
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
#30 |
|
owwja, dat gedoe rond Sonck heb ik wel es wat van meegekregen. Nouja, oude koeien. Laten we het nu maar gaan hebben over de kansen van het huidige belgie
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Ik was toen echt blij dat België uitgeschakeld werd.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
De belgische PO blikt met weemoed terug op hun laatste WK
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |