![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Niiiiice
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Het zal nog lang onrustig blijven in Moskou
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Twente
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Die 25 man krijgen wel waar voor hun geld en reis
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Douchen kan ik het vliegtuig wel
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
slechte regie trouwens. Ze missen regelmatig belangrijke dingen.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Knap uiteindelijk toch van FCT.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Fantastisch 0-2
Hup Young Boys.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Heerlijk dit. TROTS!
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Heerlijk. Prachtig!
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Uitstekende 2e helft
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Respect!
__________________ A.F.C.A. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Mooi hoor helden
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
большого класса
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
netjes
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Wat heb ik zin in een trip naar Bern! Hup Young Boys!
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Prachtig fantastisch
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ik denk dat de spelers achteraf blij zijn dat ze gewoon (onder protest) gespeeld hebben
__________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Dit is goed hoor
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Eerste helft was Twente echt slecht, tweede helft was het al een stuk beter en uiteindelijk een nette overwinning.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Pfffff, nu weer terug naar de echte wereld
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Twente blijft ijzig koud tegen Hans Kazan!
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Had toen hij nog bij De Graafschap speelde niet verwacht dat De Jong zich zo goed zou ontwikkelen.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Zeker weten.
Werd er trouwens pas laat bekend gemaakt dat de wedstrijd in Moskou gespeeld werd? Anders zijn het wel heel weinig man.Knappe prestatie trouwens, thuiswedstrijd gaat nu nergens meer over. __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Zeer netjes! Een beetje kou doet ze wel goed zo te zien
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Knappe overwinning, goed voor het Nederlandse voetbal.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
wederom mazzel voor Twente , maar goed voor het Nederlands voetbal dat dan weer wel.
Maar goed dat ze deze pot toch maar wel hebben gespeeld ( ook al was het onder protest ) maar nu pakt het wel goed uit.
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Niks gezien, maar 0-2 is gewoon prima. Mooi gedaan!
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Al was het vorige week bekend gemaakt, zouden er nog zo weinig man zitten. Of verwacht jij dat die arme Russen even massaal vanuit Kazan naar Moskou komen op een donderdagmiddag?
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
In de tweede helft werd Kazan gewoon goed aangepakt. __________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Twente heeft iig meer kansen gecreeeerd dan Kazan
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Knap hoor. Echt heel knap. Nu wel thuis afmaken natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
#43 | |
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Waarom zou Luuk de Jong naar Ajax gaan
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Er zouden ook 25 man naar Kazan gaan.
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Eerste thuisnederlaag sinds 2006 voor Kazan.
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Hahaha, was even weg na de 70ste minuut en hoopte dat het núúl - núúl zou blijven zodat Twente het in Enschede kon afmaken, krijg je dit.
![]() Geniaal Dit mogen ze thuis echt niet meer weggeven.
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Hierna Young Boys of Zenit dus. Kun je nog een keer naar Rusland
__________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
'Thuis' is hierbij natuurlijk ook een relatief begrip. Scheelt hemelsbreed ongeveer 800 KM.
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Rubin Kazan - FC Twente #3 een warme kermis ^O^
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |