![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Verder
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
knip
Laatst gewijzigd door Weebl; 16-02-11 om 22:39 __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Greuter moet zijn kutjes bek houden.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Tegen een Inter achtige tegenstander had ik ze zien verliezen over twee wedstrijden. Maar Arsenal kan ook niet echt verdedigen dus zullen ze wel winnen lijkt mij.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
#6 | |
Barcelona liep, ongewild, gewoon 45 minuten achter de feiten aan. Dat heb je soms, zeker in uitwedstrijden. En ja, Barca gaat gewoon door. Op gemak.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Hopelijk vliegt dit Barca er uit. Zou wel heerlijk zijn.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Leuk voor de neutrale toeschouwer, dit beloofd een spektakel te worden in de volgende wedstrijd.
Barcelona doet zichzelf tekort vandaag en ik persoonlijk baal van de gemakzucht en arrogantie aan hun kant. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Het was een redelijk potje.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Maak je niet zo druk joh...
__________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Dat zou echt prachtig zijn inderdaad, maar ik verwacht het totaal niet.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Uitbetaling
€ 31,50 Persian
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Eens met TT. Wilshere was fantastisch, man of the match. Ik vond Barca wat hooghartig spelen de 2e helft, te weinig doelgericht. Mooi dat Arsenal de achterstand nog omboog, al verwacht ik dat Barca uiteindelijk doorgaat. Vermakelijke pot voetbal!
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ik verwacht ook nog wel dat Barcelona doorgaat. Puur omdat de verdediging van Arsenal te matig is.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
#21 |
|
Arsenal, puur om van dat Barcagefap af te zijn.
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Is Koekebakker al klaargekomen trouwens?
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Redelijk normaal in Engeland volgens mij.. ooit bij een heroische wedstrijd Fulham - Portsmouth geweest, liep na het fluitsignaal alleen die Etuhu klappend een rondje.. de rest ging direct naar binnen, zonder publiekdankje
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#26 |
Wilshere. ![]() 19 jaartjes jong en vervulde vandaag de rol als regisseur. Machtig mooi. __________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ja, maar ik kan het erg slecht verdragen.
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
"Vielja"
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Wedstrijd met twee gezichten vind ik ook weer onzinnig. Arsenal deed weinig onder aan Barca in de eerste helft en had zat mogelijkheden.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Waarom noemt trouwens zowel Grueter als Van Peperstraten Keita een verdedigende middenvelder?
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ik ook. Vind Barca mooi spelen hoor, die wedstrijd tegen Real Madrid was echt fucking fantastisch. Maar ben nu voor Arsenal.. heb echt een Barca overkill gehad de laatste tijd.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Wel een geniaal passje van Clichy hoor. Speelde verder wel 3x kut maar dit doet ie heerlijk
__________________ Bedoelde u: nijlpaard |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Barcelona speelt vaak het beste en mooiste voetbal ter wereld, maar het is niet leuk dat mensen daar blij van worden
!
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Wat een lekkere keeper heeft Arsenal
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Hm van Sierd had ik helemaal wel wat meer kennis verwacht
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
#40 |
|
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Een maand geleden had die bal van Arshavin in de derde ring gelegen
, gelukkig begint hij de laatste tijd weer wat vorm te tonen.
__________________ Bedoelde u: nijlpaard |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Pff, hebben ze bij de NOS hun ogen in hun achterzak ofzo. Nog geen woord over Wilshere of Koscielny (of hoe je dat ook schrijft).
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Beide momenten waren gewoon buitenspel heren, kom op zeg pff.
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Mijn vriend vond Arshavin het meest interessant, vanwege zijn naam
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
|
![]() |
![]() |
||
[CL 16/2 20:45] Arsenal - Barcelona #4: Wilshere, eindbaas.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|