![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Verder?
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Het wordt steeds slechter deze wedstrijd...
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
1-4
4 x de beuk |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Oké straks komt de 2-0.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Lekker Jan
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Gelijkmaker zou wel lachen zijn jaaa
![]() Al gun ik dat Rirootje niet.. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Nou één doelpuntje is niet veel.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Godverdomme Vertonghen
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Been denkt, we grote vernedering hebben we voorkomen. Nu kunnen we aanvallend gaan wisselen. En dan juist nu, boem, slaat Ajax toe.
__________________ ben een gevoelige jonge die zich niet schaamt om tranen te laten vallen, k hou van knuffelen, strandwandelingen en over gevoelens praten |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Godver Wijnaldum, speel die bal eens paerdelul.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Vertonghen, slechte keus.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Luc
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Haha, es kijken wat die bolle gaat doen.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Wat een tragische wedstrijd
__________________ \'\'Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen\'\' (Fabio Capello)\" |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Oh, Eriksen doet mee.
Staat Bruins ook op het veld
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Waarom zou je een spits inbrengen die nog geen 5m kan sprinten en alleen maar in de 16 van de tegenstander moet hangen, in een wedstrijd waarin je 3x in die 16 komt?
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ebecilio wisselen..
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
#21 |
|
El Dramatisch
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
al ahmadi
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Wat een bagger pass
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Whehehehehehehehe
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Verdomme zeg.
![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Het is dat Feyenoord erbarmelijk slecht passt, maar ik begin steeds meer zenuwachtiger te worden...
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
hambal
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Tering, Frankie even wisselen hoor.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
OMG Mikki
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Trucie van Enoh
![]() SULEJMANI
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Het publiek zit er wel vredig bij. Zijn de burgervaders weer tevreden.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Bwehehehe, 19 miljoen.
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Sulejmani
.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Tering, maak nou nog eens een goal man.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Lukoki en Anita erin. Ebecilio en De Zeeuw eruit please.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Sulejmani droplul
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Mulder
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
![]() Hoe slechter de wedstrijd wordt, hoe leuker om naar te kijken. Doe eens 1-1 maken uit een countertje ofzo
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
een echte kgiller die mickey.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
GOD-VER-DOMME!
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Die pis ik er nog in.
|
|
|
|
|
|
#43 |
16,5 miljoen + 1,5 miljoen wat een faal aankoop
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Wat een misser, die maak ik nog
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
En de pingel.
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Pingel. Jeuj.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
ik ga de dvd sowieso halen, legendarische pot.
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Nou, doei.
|
|
|
|
|
|
#50 |
.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
[LIVE] De 'klassieker' #3: slaap kindje slaap....
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|