![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
tegen ![]() in het AZ Stadion te Alkmaar ![]() onder leiding van de Roemeen Alexandru Deaconu ![]() Wat valt er over deze kraker te melden? In ieder geval schijnt de burgemeester van Alkmaar deze wedstrijd te vrezen, want er zou een heuse noodverordening van kracht zijn vanavond. In de stad mag dan alleen in plastic worden getapt en elke kroeg dient een portier te hebben. Zouden de teams dezelfde beleving van dit duel hebben? BATE is al door naar de volgende ronde en AZ is al uitgeschakeld. Goncharenko, de eerste coach die een Wit-Russische ploeg Europees laat overwinteren, heeft al aangegeven met een aantal reserves aan te gaan treden en aangezien de competitie er al een tijdje afgelopen is, zouden er mogelijkheden moeten liggen voor AZ om nog een beetje aan het coëfficiënt te werken. Elm is er door een enkelblessure niet bij en wordt vervangen door Falkenburg. Klavan is nog steeds ziek en wordt weer vervangen door Viergever. Moreno is nog een twijfelgeval, hij schijnt last te hebben van knieklachten ( !) en wordt mogelijk vervangen door Jaliens.Wil je het maximale uit je Eredivisie Live abonnement halen? Om 19:00u is de aftrap! __________________ 46) 29-04 Feyenoord 1-0 AZ [Eredivisie] 47) 02-05 FC Twente 3-4 sc Heerenveen [Eredivisie] 48) 06-05 AZ 1-0 FC Groningen [Eredivisie] |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Jajajaja, ich bin dabei!!
Ik lijk wel gek, maar heb morgen toch een afspraak op schiphol-rijk dus een goede combi voor deze gangster! __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
2-1.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Uiteraard ook present, maar het zal mij benieuwen hoe vol het zit. Losse verkoop zal er nauwelijks zijn geweest en van de ruim 10.000 verkochte passe-partouts zullen er vast een heel aantal geen zin hebben om in de kou naar een oefenwedstrijd te kijken.
__________________ 46) 29-04 Feyenoord 1-0 AZ [Eredivisie] 47) 02-05 FC Twente 3-4 sc Heerenveen [Eredivisie] 48) 06-05 AZ 1-0 FC Groningen [Eredivisie] |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Ja reken er maar op, uitsupporters?? Momenteel 7 kaarten verkocht! ![]() Zet ze dan gezellig bij ons erbij, kunnen we elkaar warm houden __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
-weg-
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ik verwacht ook geen volle bak. Ik kon ook heen met wat collega's, maar ik bedank.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Tis stil alleeeeeeeeen in huisssssss, asjeeeblieeeft kom toch weeeeeeer thuis!!!!
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ja brave burgers idd. Kiev was ook top, vrouwen allemaal bijna net zo mooi als jij.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ik heb gehoord dat ze 20 kaarten hebben verkocht, dus ten minste één iemand voorziet mij van onjuiste informatie
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ik zat er het dichtste bij!
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Gezellige boel daar.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Mooie goal AZ.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#17 |
__________________ FC Twente landskampioen 2009/2010 |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Wat een kans weer voor AZ.
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Wat gaan ze slecht met de kansen op zeg
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Wat een kansen voor AZ zeg.
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Het is zeker te warm hier voor die Witrussen.
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ik blijf overigens gewoon doorposten, we moeten toch ooit die 400.000 posts inhalen.
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Whehe.. Ik zou juist zeggen dat zeggen dat het meer hun temperatuur is als voor de kazen
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Maar vooralsnog is alleen de wit-russische defensie een gatenkaas
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Deze wedstrijd gaat AZ wel winnen maar het mag niet meer bate...
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Hij's weer fijn, Hendril.
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
De kansen zijn in ieder geval niet schaars. Maar az er meer op het spel had gestaan, had het toch leuker geweest.
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Bijna 1-1, klungelig achterin bij AZ.
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Romero is er ook niet beter op geworden de laatste tijd..
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Als hij maar 50% van zijn salaris blijft doorpompen.
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Wat een rare bal van Wernbloom.
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Ja, zag het met een schuin oog, maar hij lijk bijna niet te kunnen missen
![]() Echt spannend is dit potje ook niet echt. __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Gewoon blijven posten
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Scoren ze eindelijk, wordt er onterecht gevlagd voor buitenspel
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
De grens had het koud...
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Aah, nu al dus.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Goede opmerking van de commentator!
Iedereen zijn kans in de rust noemen en dan is het kwartier weer om
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Voldoende kansen, maar slechts 1-0. Met onze matige achterhoede ben ik er nog niet geheel gerust op. Hopelijk komen ze eens scherp uit de kleedkamer en wisselt Verbeek niet al te raar.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Het werd 3-0
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Tering het had 6-0 moeten worden. Ik ga mijn bedje in morgen vroeg eruit. Voor de verandering eens niet gedronken.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Nou, waardig afscheid. Kut-campagne voor AZ zeg. Geen leuke wedstrijden, tegenvallende resultaten... Snel vergeten en volgend jaar meer geluk, succes en plezier.
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Klopt als een bus Pfaf. Heb me de tering betaald aan alles en dan krijg je dit.
Anyway, maher mocht invallen en scoorde ook nog. Die is 17 volgens mij. |
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
Blij met de punten, maar de komische noot mag voortaan wel achterwege blijven. Wat een kansen werden er verneukt... |
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Nou ja, het blijkt gelukkig wel dat dat verlies daar een toevalligheid was, en we niet systematisch minder hoeven te zijn dan een stel van die oostblokkers. Redelijk scheel getikt.
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Mooi staaltje scorebordjournalistiek. Een A-selectie in een wedstrijd die ergens om gaat of een B-selectie die al een maand zonder competitie opdraaft. AZ was wel een stuk beter dan in Minsk en de score was daar iets geflatteerd, maar na zoveel Europese blamages vind ik het erg kort door de bocht om de overwinning van BATE af te doen als een toevalligheid.
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Toevalligheid vond ik zelf eigenlijk ook al niet goed klinken, heb je gelijk in. Klonk arrogant. Ik bedoel meer iets te zeggen als "incident", dus niet om af te geven op BATE, maar dat we niet voor ze onder hoeven te doen. AZ was toen vooral zelf heel matig.
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Nee ok, het ontloopt elkaar niet al te veel, maar het verschil tussen AZ thuis en uit is té groot. Daar maakte BATE dankbaar gebruik van, maar het is echt geen slechte ploeg. Over de hele campagne gezien zijn zij met Kiev terecht door.
__________________ 46) 29-04 Feyenoord 1-0 AZ [Eredivisie] 47) 02-05 FC Twente 3-4 sc Heerenveen [Eredivisie] 48) 06-05 AZ 1-0 FC Groningen [Eredivisie] |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
[EL 15-12 19:00u EL1] AZ - BATE
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|