|
|
#1 |
|
go
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
hoe krijg je hem op de paal
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Die kans
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
WTF die kopbal op de paal
!!!!!!
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Wat een misser
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
HAHAHAHA ECHT OMG _o-
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Die kerel kopt nog slechter dan ik
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
COUNTEREN
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
KOGEL WAT DOE JE
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
wtf doen ze?
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Wat een tyfusslechte counter
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Zo zeg, wat schandalig slecht uitgespeeld.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
wat een kneuzen bij Utreg
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
OMFG.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Hahahah Utrecht, wat een kneuzencounter
. Zo wil je gewoon niet winnen blijkbaar.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Jezus de Kogel
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Teeeeeeering wat een faal
__________________ Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
De slechtste counter ooit
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
De organisatie is goed bij Utrecht, maar er lopen echt een paar mongolen rond die constant de verkeerde keuzes maken.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Die laatste counter, wat slecht
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Wat een slotfase!
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Echte verbetering die Kogel.
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Flikker eens op met die De Kogel, wat een drama. Leid dan geen speler op.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Zonde
__________________ Hoooooo GENOOOOOOOOOOOT |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Van Wolfswinkel is er ook 1 van hoor.
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Zo, nou Palermo kijken.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Uitgeschakeld?
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Het was een leuke wedstrijd
__________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Exit Huistra |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Hup Holland!
|
Als je geeneens een bal aan kan nemen, geeneens een bal kan doorpassen... dan heb je ook niets te zoeken in Europa.
Ricky die over het paart getilde kutjost die het voor elkaar krijgt om zolang met de bal te staan kutten dat ie nog balverlies lijdt terwijl ie 5 hele seconden had om de bal op rechts te leggen 2 a 3 kansrijke momenten waar je alleen de bal simpel hoeft te geven en zelfs dat konden ze niet. Naja op basis van dat gekut is het toch de conclusie: niveautje te laag. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Utrecht uiteindelijk toch flink genaaid door de scheidsrechter en z'n maatjes. Wat een broodmongolen zeg.
_!.. en natuurlijk omdat ze het zelf niet goed uitspelen, die counter op het laatst.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Napoli verdiende het om te winnen.
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Toch klote voor Utrecht om zo te worden uitgeschakeld. Ze hadden veel meer verdiend in deze poule
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Wel een leuk potje.
__________________ Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Idd, van Wolfswinkel is een soort matige versie van Huntelaar en mist veel te veel kansen. Komt een beetje onbeholpen op me over altijd, alsof het meer geluk is dan wijsheid wat hij doet.
Verder zonde dat Utrecht het nog weggegeven heeft, maar ik vond Napoli ook niet zo slecht en het is opzich wel een terecht gelijkspel. |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Tenzij ze uit bij liverpool winnen en dan gelijk bij dat andere potje
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
onderling resultaat. Dus Ze liggen eruit
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Tering, wat was het koud - en wat hebben ze het weggegooid zeg.
Dom, dom - en dat vuurwerk ook nog - slechte avond voor Utrecht. __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Dat dacht ik al, werd eerst een overtreding gemaakt buiten het strafschopgebied, daar gaf hij voordeel voor en toen wees hij wel heel makkelijk naar de stip.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Ik denk dat die pingel een optelsom was.
Maar de scheids begon wel goed aan de match maar raakte het hoe verder de match vorderde ook steeds meer kwijt. Wel nog ff de groeten van Hamsik gehad in de warming-up en Cavani voor het eerst zien spelen, en gelijk 3 zien scoren. Held. En het Utrecht publiek, even afgezien van het vuurwerk, wat een tam zooitje zeg. De Napolitanen bleven zingen en aanmoedigen, ook bij 3-1 achter. __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Waar is deel 1 van dit topic trouwens gebleven? Kan het nergens vinden, ook niet via de search?
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Hmm, ik heb er in gepost en kan het ook niet terug vinden. Ik ga het ff aankaarten.
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Was net opeens verdwenen na het sluiten, zal ook niet in het archief staan gok ik.
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
We hebben toch geen Utreg mod die na het weggeven van de 3-1 uit frustratie het topic maar wegharrypottert?
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Trouwens: Wat een fantastische goal:
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Thumb up zeker?
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Ja, kan het niet meer wijzigen geloof ik, maar het was een pareltje, ook in het stadion perfect te zien dat het bewust was, en in 1 tijd.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Utrecht-Napoli 2
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|