![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
tegen ![]() in het pittoreske Sheriffstadion ![]() onder leiding van de Zwitser Cyril Zimmermann ![]() Stand in de poule: Code:
1. BATE 4-10 (10- 4) 2. Dinamo Kiev 4- 7 ( 6- 5) 3. AZ 4- 3 ( 4- 9) 4. FC Sheriff 4- 3 ( 4- 6) Thuis wist AZ drie keer te scoren, waardoor er met 2-1 gewonnen werd. De uitbalans van AZ is echter belabberd. Dit seizoen werd er nog geen uitwedstrijd in Europa gewonnen. FC Sheriff heeft thuis van Kiev gewonnen en verloren van BATE. Een overwinning van Sheriff lijkt dus logisch. Het voordeel van een acreatieve coach als Verbeek, is dat het voor iedereen al duidelijk is met welk elftal hij gaat aantreden. Hij hoefde dan ook niet geheimzinnig te doen op de persconferentie en gaf de volgende elf prijs: Sergio Romero, Dirk Marcellis, Niklas Moisander, Héctor Moreno, Ragnar Klavan, Ramus Elm, Pontus Wernbloom, Stijn Schaars, Brett Holman, Kolbeinn Sigthórsson en Maarten Martens. Ben je AZ-supporter en/of heb je niets beters te doen, de wedstrijd begint om 21:05u op Eredivisie Live. __________________ 46) 29-04 Feyenoord 1-0 AZ [Eredivisie] 47) 02-05 FC Twente 3-4 sc Heerenveen [Eredivisie] 48) 06-05 AZ 1-0 FC Groningen [Eredivisie] |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
En als je geen EL hebt? Ben je keihard de sjaak!
Waarom niet gewoon na Utrecht gedaan!!! __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ik denk dat RTL en EL de afspraak hebben dat RTL de eerste keus op 2 duels heeft en EL dan de andere krijgt. Dan is het logisch dat ze voor de wedstrijden van PSV en Utrecht kiezen, aangezien die meer aansprekende tegenstanders hebben dan AZ.
__________________ 46) 29-04 Feyenoord 1-0 AZ [Eredivisie] 47) 02-05 FC Twente 3-4 sc Heerenveen [Eredivisie] 48) 06-05 AZ 1-0 FC Groningen [Eredivisie] |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Jup. Rechtenkwestie. RTL heeft de eerste optie voor twee duels. De rest is op EL te zien.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
was dit vorig jaar ook zo? kan me herinneren dat ze toen gewoon twee wedstrijden achter elkaar deden
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Lekker KUT! Bier, vreten, naakte wijven, open haardje alles in huis.......
Geen AZ __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
#9 |
|
NVS4 dus AZ
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Martens en Moreno zijn de enige spelers van AZ met een maillot onder hun broekje.
![]() Beide spelers hebben ook handschoenen aan, net als Holman en Sigthórsson Marcellis en Wernbloom spelen met korte mouwen Goede kans voor Sheriff
__________________ 46) 29-04 Feyenoord 1-0 AZ [Eredivisie] 47) 02-05 FC Twente 3-4 sc Heerenveen [Eredivisie] 48) 06-05 AZ 1-0 FC Groningen [Eredivisie] |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Winnen AZ, voor de puntjes.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
En goal: 0-1
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Die commentator is nog saaier dan een aardappel
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Goftedomme, kankert net m'n stream er uit
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
De beeldverbinding is niet heel denderend.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Tering mijn overleden opa is nog spannender dan deze sjaak!
@vitessezuid onwijs bedankt voor je pm! |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Smoke on the Water
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Nvs4 is top! Eredivisielive heeft zelf ook problemen!!! Dus daarom problemen met de streams mensen
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Jezus, nu 5 minuten gekeken maar ik kan het niet meer aan
Gezapig orkestje op de achtergrond. Terug naar vi
__________________ Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Mooie aanval!
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Dat orkest
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
En nu weer Ricky Martin, ze maken er wel een feestje van daar hoor.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Was die Big Band nou net 'Un, dos, tres Maria' aan het spelen
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Waarom heb ik dit eigenlijk op staan, jezus wat een saaie bedoening.
413 |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Tussenstand in Minsk:
Spoiler
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Atteveld die Kenneth 'Ken' noemt
413 |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Wat een blunder
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Romero
![]() Nu Didulica in het ziekenhuis ligt, voelt hij totaal geen drang meer om te presteren lijkt het wel. __________________ 46) 29-04 Feyenoord 1-0 AZ [Eredivisie] 47) 02-05 FC Twente 3-4 sc Heerenveen [Eredivisie] 48) 06-05 AZ 1-0 FC Groningen [Eredivisie] |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Haal Holman eraf godverdomme!!!!!!!!
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
De tussenstand in Minsk was toch al kut, maar pak dan in ieder geval nog punten voor het coëfficiënt.
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ortiz voor Martens
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Goedemorgen
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Jaliens voor Moreno
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Tijd voor falkenburg
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Dat zeg ik
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Falkenburg voor Elm, wat een verrassing
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Jezus 22 man heeft geen zin meer.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
en nu?
Ah, daar zijn ze weer. __________________ (71) 18-05-2012 Wormatia Worms - SC Freiburg II 3-2 (Regionalliga Süd) (---) 19-05-2012 Achilles '29 - Spakenburg 3-0 (Alg. amateur kampioenschap) (72) 20-05-2012 Willem II - FC Den Bosch 2-1 (Prom./Degr. Play-Offs) |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Godskolere, misschien tijd voor een bezoek aan de opticien? De passing is weer allerbelabberdst.
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Storing
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Afgelopen, 1-1 gebleven, wat een kutwedstrijd
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Nee, om eerlijk te zijn niet. Ik had ook een gelijkspel ingevuld bij de toto, ik ken dit team al langer, maar als je daar met 1-0 voor komt, dan verwacht ik wel dat dat beter uitgespeeld wordt. Romero moet zo'n bal gewoon hebben, maar het feit dat die speler van Sheriff alle tijd krijgt om aan te leggen is ook om droevig van te worden. Ik had gehoopt dat Verbeek dit soort situaties beter onder controle zou houden.
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Ach gelukkig kan ik slapen wetende dat AZ er alles aan gedaan heeft....... lik me reet!
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
[EL 02-12 21:05u EL1] FC Sheriff - AZ
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|