![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
verder
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Tuurlijk is Snoeks een slechte commentator, heb ik altijd gevonden, maar hij had nu ook niet veel anders kunnen zeggen toch?
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Wat een kansloze zooi is dat Ajax, laten zich twee keer volkomen wegspelen alsof ze een degradant uit Noorwegen zijn.
Altijd weer diezelfde verdedigende fouten.
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Post lekker daar, aan dit getroll hebben we niets.
Laatst gewijzigd door Superheld; 23-11-10 om 22:47 __________________ The moments you love deserve high definition. |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
Geniaal, die twee rode kaarten
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ook minder dat al deze spelers sowieso niet meedoen tegen Auxerre.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Gelukkig deed suarez mee vandaag. Goed van die schorsing.
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Redactie
|
Jantje heeft gehuilt
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Njah, aan de ene kant is het natuurlijk geniaal. Aan de andere kant wel heel erg neerbuigend naar je tegenstander. Maar boeiend in dit geval.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Bij een 4-0 stand maakt dat ook niet meer uit. Als er voor Ajax nog wat te halen viel, dan was het pas vernederend geweest.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Hup Holland!
|
Die 0-4 score is wel kut. Met 0-2 had je er stuk gunstiger voor gestaan ten opzichte van Auxerre...
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Vertonghen zit echt diep zeg.
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Leuk als je daar speelt. __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
||
|
|
|
|
|
#19 | |
![]() Hij is hier al tijden niet geweest omdat hij geklaard is met zijn Fifa en nu weer grote bek gaan geven. __________________ 2e rings user. |
||
|
|
|
|
|
#20 | |
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Redactie
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Stonden ze wel met 10 man en een keeper op het veld?
__________________ Disclaimer: Alle gepubliceerde tekst bevat bewuste spelfouten. U hoeft niet te reageren. Voelt U deze aandrang wel, ga dan eerst na of U 1. de grap wel heeft begrepen, 2. de context wel kent of 3. een obsessievelijke neiging tot terechtwijzen heeft, eer U reageert. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Lekker specifiek Ronald.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Waterreus. Dan kan je beter een Sonny silooy neerzetten.
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
#27 |
|
You wish.
Maar inderdaad, er speelt een stuk meer in de spelersgroep heb ik het idee. __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Leo Driessen is nu op Twitter Frank Snoeks aan het verdedigen!
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Link?
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Van Hintum, waarom haat ik die kerel tot op het bot ?
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Knap dat hij het wel zo zegt dat hij eigenlijk niets zegt, maar dat je genoeg weet.
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Ehh ehh Egberts stuurt ook aan op een ontslag bij Ajax
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
@Dijkshoorn: Frank Snoeks: ik hen Ronaldo gisteren nog zien kakken. Magnifiek. En wat rook hij heerlijk.
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Daar erger ik me wel aan. Zo'n Waterreus zit gewoon zichtbaar te genieten dat Ajax afgebroken wordt, die heeft gewoon moeite z'n lach in te houden.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#41 | |
__________________ 2e rings user. |
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Dijkshoorn
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Dat zie ik helemaal niet zo.
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Dat meen je niet 0-4
![]() __________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Nee, hij zegt het ook niet. Jans vind ik een stuk beter, of komt in ieder geval gemeender over.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Dat lachje
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Inderdaad Jans gewoon die kaart niet geven als scheids
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Hehehe, duidelijke beelden dit.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
[CL Ajax - Real Madrid] #4: met held Mourinho.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|